Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin nyt jonku aikaa ollu semmonen tunne että flunssaa ois tulossa. Tiistaina kun vielä erehdyin salille niin kurkun vetäs heti kipeeks, nyt ollu monta päivää. Ei kuitenkaan vielä kunnon flunssaa. Hirvee tuska pitää ittesä poissa sieltä salilta, mutta kun ei uskalla tämän ketjun takia(ansiosta) mennä:D
 
kurkussa limaa, pieni yskä ja nuha ja päätä särkee välillä.. Mutta uskosin et pian taas pääsen treenaamaan jo päivän tai parin päästä koska flunssa on jo loppu puolella.. pitää vaan pysyä nyt kärsivällisenä, ettei liian aikaseen mene kun muuten kostautuu.
 
tännehän piti aina omista taudeistaan havannoida, että pysyy itsekin kartalla.
Eli näinhän se tän vuoden ensimmäinen flunssa paukkasi päälle. Vitutus on sanoinkuvaamaton. Kuumetta ei (toistaiseksi) ole, yskää ja nuhaa kylläkin.:curs::curs::curs:
 
Omasta mielestä hyvä parannuskeino flunssaan: Otetaan kuppi, pistetään pohjalle 1-2cm hunajaa, puoleen väliin kuppia vodkaa ja loput kuumaa vettä, sekoitetaan ja juodaan. Juonnin jälkeen voi rueta hikoiluttamaan aikalailla. Kaverin venäjällä asuva veli neuvoi mulle täällääsen konstin kuulemma paikallinen "lääke" flunssahan.
 
Mulla on ollu kohta kuukauden verran flunssa päällä. Kaksi viikkoa olin pois salilta, olo tuntui terveeltä, meni viikko ja nyt taas flunssassa. Nokka vuotaa ja kurkkua herkistää, kuume ei kuitenkaan nouse, vaikka koko ajan on vuorotellen kylmä ja kuuma. Lihaksissa sellainen vittumainen herkkyys, kun paitakin kahnaa selkää niin oikein ärsyttää.

Soitin työterkkarille ja sinne pääsee huomenna, katotaan mitä sanoo. Menee hermot.
 
Kuinka tämmötteessä kovassa flunssassa/influenssassa kannattaa syödä, kun nälkä ei oo ollenkaan ja joutuu melkein pakottamaan itsensä syömään naurettavan pieniä annoksia? :( Toisaalta en ole pariin päivään liikkunut senttiäkään mutta peruskulutuksen pitäis näin "isolla" pojalla olla suht iso. Pelkään vaan, että menettäisin hankittua massaa.
 
Mikä helvetti siinä on että kevyen viikon aikana/jälkeen tulee flunssa? Enemmän sääntö kuin poikkeus, nyt viimesiä kolmea kevennystä on seurannut ankara flunssa, tälläkin hetkellä päällä kun viimeviikon erehdyin ottamaan rennommin. Siis en voi ymmärtää, vituttaa ihan kunnolla, ja tää kun kestää kuitenkin reilun viikon niin tulee vajaa kolme viikkoa lähes reenamatonta aikaa
 
Mikä helvetti siinä on että kevyen viikon aikana/jälkeen tulee flunssa? Enemmän sääntö kuin poikkeus, nyt viimesiä kolmea kevennystä on seurannut ankara flunssa, tälläkin hetkellä päällä kun viimeviikon erehdyin ottamaan rennommin. Siis en voi ymmärtää, vituttaa ihan kunnolla, ja tää kun kestää kuitenkin reilun viikon niin tulee vajaa kolme viikkoa lähes reenamatonta aikaa

Saman homman kanssa taistelin itekkin n. 6kk verran. Sitten älysin jättää kevyet viikot pois ja vastineeksi silloin tällöin 2-3pv totaalilepo päiviä. Eipä ole sen jälkeen noi haitannut. ;)

Yks juttu on kans outo, eli kun salilla ennätykset paukkuu ja tuntuu että voimaa olis vaikka talojen kanteluun niin väistämättä seuraavana päivänä on flunssan poikasta vähintään??? :wtf:
 
Taas oon ollu flunssassa. Super vitutus kun pariviikkoa sitten olin viikon poissa salilta täsät syystä. sitten pääsin pari päivää kiireiden takia käymään ja sitten bileflunssa pukkasi viimeviikolle ja taas poissa salilta. Super vitutus kun ei meinaa saada nostettua sitä määrää, mihin just sai painot nostettua*:(*
 
Mietin tuossa eilen että menenkö salille kun oli vähän normaalia heikompi olo ja tietenkin päätin että ei se tästä olo muutu ja eikös se sit samana iltana puhjennu eli Sydän hakkas normaalia kovemmin ja kylmä hiki valu... (omakohtainen oireilu flunssan alussa) ja nyt aamulla on ollut heikompi olo ja pieni yskä ja nuha ja pakko jättää ainakin yksi salikerta nyt välistä tämän takia, mut hyvin oon näistä parantunu nyt koska vastustuskykykin on korkeampi kun bulkilla olen. En usko että pitkään pidättelee, kunhan nyt pari päivää jaksaa huolella parannella. :whip:
 
Itellä 2 virusta aiheuttaneet influenssan oireet ja lääkäri määräsi 4-6 viikon salikiellon:( No täytyy kesällä sitten hankkia massat takas.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom