Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Sama homma, kurkku käheenä,kipeänä, kutittaa ja yskittää jo viikon ajan, ei ole mahdollista. En ole vuosiin ollut näin kauan kipeänä:curs: Silti lähen treenaa jalat ja räkimään limaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yöllä iski kurkkukipu :curs:

No onneksi tänään muutenkin lepopäivä ja seuraava sali vasta ylihuomenna, joten ehtiihän tässä lepäillä.
 
http://store.metabolicmaintenance.com/ProductInfo.aspx?productid=VITAMIN D-3, 10000 IU

ja tossa, oisko tällasia jostain EU:n alueelta tai jopa suomesta tilattavissa?
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/38523

Noita olen ite syönyt talven aikana kaksi tabua / päivä, näin kesän tullessa yksi silloin tällöin (ehkä voisi kesällä ottaa useamminkin). En ole pahemmin ollut flunssassa sen jälkeen vaikka ympärillä on porukka sairastellut. Ennen tuli oltua aika hanakasti kipeänä, mutta tietty vieläkin on hiukan aikaista sanoa että onko oma terveys parantunut.
 
Nyt sitten iski joku perhanan kesäflunssa ja röörit on ihan täynnä limaa. Kaksi vuotta melkein edellisestä sairastelusta ehtikin kulua. Mikäs täällä on sisällä junnatessa, todella paska ilmakin näyttäis olevan. Pitää hakea kaupasta reilu satsi epäterveellistä mielialaruokaa ja katella kaikki mahdolliset ja mahdottomat leffat, mitä on suinkin tarjolla. Eniten vaan harmittaa, kun treeni on kulkenut viime aikoina mallikaasti ja kuntokäyrä ollut todella hyvässä nousussa.
 
Puusteri mulla sama juttu.. about 2v mullakin viimeks kun oli jonkunlaista taudinpoikasta itsellä.. ja nyt sitten kertalaakilla jo neljäs. päivä istutaan kurkkukipeänä ja nenä tukossa ja esiintyykö tässä myös pääkipua ja toivotaan, että myrkyt häviäis kehosta.
 
ja mulla! on jumalauta pää iha jumissa. treenit kulki helvetin hyvin, painoo putos. söin vitskut ja muut 100 pillerii aamulla. nyt flunssa. tänks
 
Heh. Ootte varmaan saaneet ton multa netin yli :/
Olin jo nelisen päivää kipeänä. Näin viidentenä jäljellä on enää nenän perukat täynnä räkää, mutta muuten tauti on voitettu. Onneksi. Kerkesinkin tällä viikolla treenaamaan ainoastaan maanantaina...
 
joo tilaan ens kuussa. mut oon nyt kyllä vedelly sellast 100-150 mikrogrammaa pvä d-vitskua suomalaisista 10mg/pilleri. Pari viikkoa vetäny.
 
Itse asiassa mullakin on noita 125ug:n D-vitamiineja ja superflunssan iski kuitenkin päälle. Näiden nappien puolustukseksi voi tietty sanoa sen, että eivät ole varmaan ehtineet vielä nostaa elimistön tasoja optimiin ennen flunssan osumista. Noita ennen otin satunnaisesti 25ug:n tabuja joten eipä ne tasot oikein kunnossa ole olleetkaan.. Eli pidemmällä aikavälillä tulee varmaan vaikutusta ja toivon mukaan flunssat jäävät historiaan..
 
Heh. Ootte varmaan saaneet ton multa netin yli :/
Olin jo nelisen päivää kipeänä. Näin viidentenä jäljellä on enää nenän perukat täynnä räkää, mutta muuten tauti on voitettu. Onneksi. Kerkesinkin tällä viikolla treenaamaan ainoastaan maanantaina...
Nonni! eli huomennakko se lähtee pois sitten :D jos tohon on uskominen haha :D
 
Heh. Ootte varmaan saaneet ton multa netin yli :/
Olin jo nelisen päivää kipeänä. Näin viidentenä jäljellä on enää nenän perukat täynnä räkää, mutta muuten tauti on voitettu. Onneksi. Kerkesinkin tällä viikolla treenaamaan ainoastaan maanantaina...

No perkele! Pitää tarkistaa virus-ohjelman toiminta...Ja kuume vaan nousee.
 
Hii o hoi tulihan se syysflunssa! Pari päivää sitten kurkkua kutitti illalla ennen jumppia, sitten aamusta olikin kurkku kipeä siitä pari päivää niin kuume ja nokka vuotaa! Tänään selkeästi mättöäpäivä ketodieettaamisesta, että joskus paranee.;)
 
Mullakin olin noin viikko flunssaa ,mutta treeniä en väliin jättänyt vähän keventelin, lähti sitten itsestään. Kuumetta ei ollut.
 
Huomenna pitää lääkäriin mennä kysyyn josko niillä jotain troppeja olis, ihan samanlailla jatkuu flunssa kun pari pv sittenkin, ei mitään eroa.
 
Huomenna pitää lääkäriin mennä kysyyn josko niillä jotain troppeja olis, ihan samanlailla jatkuu flunssa kun pari pv sittenkin, ei mitään eroa.
Täällä käyty jo. Droppeina menee Ibuprofeiini. Paljon nestettä ja Lepoa. Siinäpä ne hoito-ohjeet. Flunssaviruksen perkeleeseen ei muuta lääkettä löydy. No onneksi ei ollut possunuha, keuhkoputkentulehdus/keuhkokuume, eikä bakteeritulehdus....
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom