Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
perkele, tänään ois sopivasti taas salipäivä ollut, nuhainen olo muttei kuitenkaan kuumetta ( 35.8, alilämpöä? :O) uskaltaakohan lähteä salille?


Eikös täällä kerran, joku viisas sanonut näin jotenki. Jos mietitkään, että lähtisitkö salille "sairaana" niin elä mene" Tai jotain tommosta viisasta. Eipä se päivä pari haittaa mitään, jos ei salilla käy. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
puolikuntosena salilla käymisestä (tai mistä tahansa muustakaan liikunnasta) ei todennäkösesti saa muuta kuin kahta kauheamman olon ja sairauden pitkittymisen. taudin jälkeen pitäis viettää 1 terve päivä kotona ja sitten jumppaamaan. tuo terve päivä kotona tuppaa tosin allekirjoittaneellakin monasti unohtumaan..
 
Jooh, oishan se ihan hyvä ootella sitä kunnolla tervehtymistä, mutta itellä ei oo viimeseen 2 vuoteen ollu yhtään tautia, joka ois menny täysin ohi alle 3 viikossa, niin aina ei vaan jaksa oottaa...
 
noni tervehdyin tai niin luulin flunssasta viime pe ja menin sitte salille no tulinpa taas flunssaaan. Ja tänään oli iha jees olo ajattelin että noh onha nyt kyykky päivänä mentävä salille mut kappas en ollutkaan vielä tervehtynyt x)
 
Ennätysmäinen flunssasuma

En muista, olenko koskaan ollut vielä näin tiheään flunssassa kuin tänä talvena. Viime vuoden loppupuolella flunssa iski peräti kolmesti. Ja juuri kun joulun pyhien jälkeen luulin tervehtyneeni, tauti iski taas. Epätoivo alkaa hiipiä... onkohan mulla joku immuunikato jumaliste... :wtf:

Työterveyshoitaja sanoi, että sitkeää ja uusiutuvaa flunssaa on paljon liikkeellä. Onko täällä kohtalontovereita?
 
Joopa joo. Hirmunen koulustressi helpotti ja heti tuli flunssa...Pitihän se arvata prkl... :(

Ostinpa sit sarvikuono-nenäkannun. Ajattelin, että nyt on jotain uutta kokeiltava... Flunssan oireita (kurkkukipua yms.) oli vaihtelevasti koko joulun yli ja uudenvuoden jälkeen sairastin "kunnolla" pari päivää, niin että oli kuumettakin. Todella ärsyttävää!!
Nenäkannua olen käyttäny nyt noin viikon päivittäin ja aion yrittää käyttää myös tästä eteenpäin...Vedän myös extrana C-vitamiinia. Jos ne nyt pitäisivät flunssan poissa... :(
Ihanaa, kun on päässyt taas treenaamaan! :)
 
MarqiisiDeRauta: Jep, kohtalotoveri. Syksyllä ainakin 3 flunssaa, voi olla etten kaikkia edes jaksa muistaa. Ja nyt taas viikon ollut kipeänä. Kahdella eri lääkärillä käynyt, missään ei näy mitään vikaa paitsi että vastustuskyky on näköjään pyöreä nolla. Jesh.

Voi olla että työnantajaakin jo vituttaa :hyper:. Itellä on ainakin semmonen olo etten kehtaa enää kertaakaan ilmottaa et oon saikulla...itse asiassa nyt olin kipeänä töissä :rolleyes:.
 
Hahaha. Tiistaina alkoi flunssa täälläkin. Treenatessa tunsi jo että kipeäksi ollaan tulossa kun janotti ja kurkkua kuivasi. Noh, eipä tässä mitään kuumetta tai vastaavaa ole ollut, eiköhän tämä lähde viikossa pois kuten ennenkin. Väsyttää kyllä aivan kaameasti ja koeviikko menossa, kaksi koetta mennyt jo ihan metsään. Harmittaa mutta ei voi mitään.
 
Oon aina näitä foorumeita selaillessa ajatellu että taas ne sairaat itkee siellä flunssa ketjussa, mutta nyt näkee tän threadin uusin silmin, kun maanantaina sairastuin flunssaan. Onneks jo melkeen ohi ja huomisen jälkeen voi lepäillä viikonlopun ja koeviikko alkaa vasta ens viikolla :)
 
Jaahas, nyt on taas ollu jonkinlaista flunssaa enkä ole päässyt käymään salilla puoleentoista viikkoon. Alkaapi ottaa tosissaan päähän tää jatkuva sairastelu.
No toivottavasti menee pian ohi että pääsis taas treenaamaan.
 
Mitä sairaita ihmisiä tää suomi on täynnä. Ite en oo ikinä kipeä tai mitään. Uskomatonta.
Ei millään pahal mut ootteko jotain abortista henkiinjääneitä ja muuten vaan huonokuntosia?
 
Voiko kipeä keuhkoputki liittyä jotenkin äänen liialliseen rasittamiseen tai voiko esim. keuhkoputken tulehdus olla kuumeton?

Eilen aamulla herätessäni tuntui keuhkoputki kipeältä heti kun vähänkin hengitti voimakkaammin. Menin sitten aamulenkille, kun se on saanut yleensä multa kaikki flunssan oireet pois, jos ei ole paha tauti iskemässä. Juostessa keskisyke oli kuitenkin korkea, 161 ja keuhkoputki tuntui aralta sekä lenkillä että koko päivän. Tänään jo kauppareissu tuntui liialta ja portaissa hengittäminen teki pahaa. Yskää, nuhaa tai kuumetta mulla ei ole ollut vähään aikaan ja nytkään ei oikein muuta oiretta ole kuin kevyt yskä ja tuo kipeä keuhkoputki.

Työssä olen joutunut äänen kanssa koville, kun opetan lievästi sanottuna rauhatonta viidettä luokkaa. Tänään ei onneksi ole koulua, ja toivon, että maanantaina olen taas kunnossa. Pitäiskö olla rasittamatta keuhkoja ja välttää hengästymistä siihen asti, että tämä mysteeri menee ohi?
 
Hei Viivi, mulla on ollu tota samaa jo yli puoli vuotta, siis vihloo keuhkoputkea kun vetää sisään syvään ja lujaa henkeä :( Lenkeillä kun syke nousee ja tarvii happee lisää ni pitää pysähellä ja vähä yskiä, tympiipi
 
Etkö ole sitä lääkärissä selvittänyt? Mulla tää on ilmeisesti kehittymässä ainakin vähintään yskäksikin. Aamupäivän edetessä on yskittänyt enemmän. Sattuu vaan yskiä ihan kuin ois jo yskinyt keuhkonsa pihalle :/
 
Tupakoitteko? Itselläni tuota tulee sillointällöin, kiitos kessun. *tyhmä minä*

Mutta anyways kurkkukipua ja ehkä pientä flunssan poikasta täälläkin.
Ottaa päähän prgle, tämä päivä kun piti pyhittää salille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom