Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo siis en oo lekurissa vielä käyny, koittanu kattoo jos kotikonsteilla lähtis. Enkä polta, ikinä. Oikeesti tympii ku jotku jotka polttaa ja elää päin mettiä juoksevat 10km lenkkejä ja toteavat että olipas mukavaa. Ite vaalin terveyttä yli kaiken ja en viitti ees koskia tupakkaan; sitten joutuu ite lenkeillä yskimään ja köhimään ku käy hengitettäessä... Surkian tuurin piikkiin tää laitetaan! :I
 
Ihan suorastaan melkoisen ärsyttävän vituttavaa olla flunssassa... Mieli tekis niin treenaamaan mutta ei. Voi saatana että ottaa kupoliin kun pitää puolikuntoisena kyhnöttää kotona.
 
4. vko jo lievässä flunssassa. Kun intissäkii kerkeis vielä parantua niin pääsis täst taudist... :jahas:
 
Kävin sitten ostamassa tuommoisen nenäkannun. Kerkesin tässä työpäivän aluksi sitä testaamaan nopeasti ja kyllä aukes röörit ja on raikas olo nenän alueella. Voin suositella jos valuu räkä ja nokka on tukossa. Ei maksanutkaan kun jonkun 11€.

Muuten tässä kokeillaan näitä peruskonsteja, vitamiinitabletteja, teetä ja särkylääkkeitä. Viime yön nukuin hupparissa, pitkissä kalsareissa ja villasukissa :)

Kaikista vittumaisinta on kuitenkin se että mikään näistä ei kuitenkaan kunnolla tehoa, helpottavat vain oloa tai pikkuisen nopeuttavat paranemista.
 
Vuodenvaihteen välipäivistä lähtien ollut flunssaa ja "röhää".
Välillä tuntunut helpottavan mutta sitten taas tullut pahempana takaisin.
Vituttaa kun salilla ja lenkillä käymisestä pitänyt pitää taukoa ettei pahentuisi...
 
Mulla o ollu välipäivistä asti flunssaa. Pikkusen ennen vuodenvaihdetta alko oireilla. Yskittää välillä paljonki ja erityisestihän se kyrpii öisin. Aika vakiosti,että klo. 05-06 yskä herättää. Sit mulla kanssa just toi,että varmaan kolmesti jo luullu parantuvani,mut takasin o kurvannu. Aluksi syytin itteeni,että aloinko liikkuun liian aikasin,mut nyt nää kaks viimosta kertaa en oo tehny yhtää mitään ja takasin o tullu. Ei kai se oikeesti oo ees ollu lähdössä,kunhan vaan o härnänny tyhmää. Mut kyrpiihän tää rankasti. Vitamiinii ja teetä ja semmosta menee.

Nii ja semmonen vielä,että onko se oikein että...eiku siis mulla ei niin kauheesti räkä juokse,mut voima o pois. Keittiöön ja takasin kävelee nii jalat o semmoset,että vois luulla eilen tehneen massiivimagnumsuperultra kyykkyasarjan.
 
treeniarska sanoi:
...varmaan kolmesti jo luullu parantuvani,mut takasin o kurvannu....

Nii ja semmonen vielä,että onko se oikein että...eiku siis mulla ei niin kauheesti räkä juokse,mut voima o pois.

Itselläni melkein samanlaista ollut. Joulun alla iski ja kesti pirun sitkeästi tammikuun alkuun, kun helpotti. Oli pari viikkoa jo ihan ok olo ja nyt iski taas joku pöpö. Kurkku kokoajan kipee ja välillä hiki virtaa kun on pienen matkan kävellyt. Kuumetta ei ole, eikä räkäkään virtaa, mutta silti ottaa päähän. Saisi jo pikkuhiljaa helpottaa. Menee hermot jatkuvaan sairasteluun. :curs:
 
Vihdoin sellane fiilis et elämä voittaa! 24 päivää tässä ehdittiinkin kipeänä olla. Oli kaikki nää perus flunssan oireet ja hieman kuumettakin. Nyt on lähes terve olo ja voisin juhlistaa pienellä kävelylenkillä ja saunalla tänään tätä ihanaa päivää!

Pari päivää sitten meni totaalisesti hermot tähän tautiin ja kävin alkoholisoitumassa oikein olan takaa, liekö sillä mitään positiivisia vaikutuksia parantumiseen? :)
 
Mulla tää on ilmeisesti kehittymässä ainakin vähintään yskäksikin. Aamupäivän edetessä on yskittänyt enemmän. Sattuu vaan yskiä ihan kuin ois jo yskinyt keuhkonsa pihalle :/

Saikulla ollaan. Nyt on jo kunnon yskä, nuha ja kuumetta 37,4. Lähtis jo pois tää tauti niin jaksaisi tehdäkin jotain! Lauantaina kauan suunnittelemamme bileetkin meni mun osalta puolivaloilla, kun piti puoliltaöin lähteä nukkumaan ja jo 1,5 puolloa siideriä aiheutti huonon olon. :jahas:
 
Mulla tuli viime viikolla kurkku pirun kipeeksi yhden taivasalla nukutun yön jälkeen. Muuten ei ole kipeä olo, paitsi nielaistessa käy kurkkuun melkosesti. Toivottavasti en ole liian tyhmä, kun olen treenannut vähän.
 
Menin sitten kävelemään aamulla duuniin, reippaat 7km ihan kunnon releissä. Eilen oli jo kuitenkin heikko olo, joten kävely sinne asti oli virhe - nyt oon ihan törkeen kipee sitten.. :(
 
Vielä ois hieman nuhaa ja yskää jäljellä. Luulen, että illalla olen jo terve.
Huomenna vois jo rauhallisesti salilla käydä.
 
Nyt on ollut jo kaksi viikkoa flunssa. Aluksi oli kurkkukipua ja nuhaa. Sunnuntaina tuntu jo siltä että seuraavana päivänä voisi olla jo terve, mutta aamulla alkoikin sitten limainen yskä. Tänään nousi sitten 37,6 C kuume. :curs: Ei ole koskaan ennen ollut näin pitkää tautia, vaikka nyt olen ollut totaalilevossa liikunnastakin ihan siitä asti, kun kurkkua karhenteli ensimmäisen kerran.

Pitää varmaan lisätä kasviksia ruokavalioon ja aloittaa sairaalloinen hygieniaintoilu, jotta ei tulisi enää sairastututtua tällaisiin turhiin tauteihin.
 
Nyt on ollut jo kaksi viikkoa flunssa. Aluksi oli kurkkukipua ja nuhaa. Sunnuntaina tuntu jo siltä että seuraavana päivänä voisi olla jo terve, mutta aamulla alkoikin sitten limainen yskä. Tänään nousi sitten 37,6 C kuume. :curs: Ei ole koskaan ennen ollut näin pitkää tautia, vaikka nyt olen ollut totaalilevossa liikunnastakin ihan siitä asti, kun kurkkua karhenteli ensimmäisen kerran.

Pitää varmaan lisätä kasviksia ruokavalioon ja aloittaa sairaalloinen hygieniaintoilu, jotta ei tulisi enää sairastututtua tällaisiin turhiin tauteihin.
Täysin vastaava tilanne, paitsi viikon kestänyt. Viikko sitten keskiviikkona alkoi kurkkukivulla ja pe-la, la-su öinä ei paljon tullut nukuttua kun piti imeskellä kurkkupastilleja ettei sattuisi hengittäminen niin perkeleesti. Koko tänä aikana painonpudotusprojekti ollut jäissä salin/spinningin osalta :curs:
 
Onko kellään valottaa tilannetta: Sain aamulla puhelun omalääkäriltä, jossa se kerto mun verikokeen tulokset. Olin vaan niin saatanan sekasin siihen aikaan kun se soitti kun olin nukkumassa ja kauhee kuume päällä että meni vähän ohi että mitä se kerto. Itse muistan niin että mun joku verentulehtumisarvo 8700 kun normaalisti sen pitäsi olla 40-50?:eek:
 
Vielä ois hieman nuhaa ja yskää jäljellä. Luulen, että illalla olen jo terve.
Huomenna vois jo rauhallisesti salilla käydä.

Hahhah. Kuinka ollakkaan.
Aamulla heräsin ja ehdin jo innostua terveenä olemisesta! Kuitenkin koulussa 30min oltuani alkoi yhtäkkiä päänsärky, väsymys, lihaskipu.. kuume rupesi nousemaan. Saamarin saamari, vituttaa niin paljon.
Kohta oon ollu viikon saikulla salilta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom