Mulla on ollu lievä flunssa kolmen viikon ajan muttei se ole treenaamista estänyt.
oikeesti, järki käteen. flunssasena ei treenata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ollu lievä flunssa kolmen viikon ajan muttei se ole treenaamista estänyt.
Mitä sairaita ihmisiä tää suomi on täynnä. Ite en oo ikinä kipeä tai mitään. Uskomatonta.
Ei millään pahal mut ootteko jotain abortista henkiinjääneitä ja muuten vaan huonokuntosia?
oikeesti, järki käteen. flunssasena ei treenata.
treeniarska sanoi:...varmaan kolmesti jo luullu parantuvani,mut takasin o kurvannu....
Nii ja semmonen vielä,että onko se oikein että...eiku siis mulla ei niin kauheesti räkä juokse,mut voima o pois.
Mulla tää on ilmeisesti kehittymässä ainakin vähintään yskäksikin. Aamupäivän edetessä on yskittänyt enemmän. Sattuu vaan yskiä ihan kuin ois jo yskinyt keuhkonsa pihalle :/
Mitä sairaita ihmisiä tää suomi on täynnä. Ite en oo ikinä kipeä tai mitään. Uskomatonta.
Ei millään pahal mut ootteko jotain abortista henkiinjääneitä ja muuten vaan huonokuntosia?
Täysin vastaava tilanne, paitsi viikon kestänyt. Viikko sitten keskiviikkona alkoi kurkkukivulla ja pe-la, la-su öinä ei paljon tullut nukuttua kun piti imeskellä kurkkupastilleja ettei sattuisi hengittäminen niin perkeleesti. Koko tänä aikana painonpudotusprojekti ollut jäissä salin/spinningin osalta :curs:Nyt on ollut jo kaksi viikkoa flunssa. Aluksi oli kurkkukipua ja nuhaa. Sunnuntaina tuntu jo siltä että seuraavana päivänä voisi olla jo terve, mutta aamulla alkoikin sitten limainen yskä. Tänään nousi sitten 37,6 C kuume. :curs: Ei ole koskaan ennen ollut näin pitkää tautia, vaikka nyt olen ollut totaalilevossa liikunnastakin ihan siitä asti, kun kurkkua karhenteli ensimmäisen kerran.
Pitää varmaan lisätä kasviksia ruokavalioon ja aloittaa sairaalloinen hygieniaintoilu, jotta ei tulisi enää sairastututtua tällaisiin turhiin tauteihin.
Vielä ois hieman nuhaa ja yskää jäljellä. Luulen, että illalla olen jo terve.
Huomenna vois jo rauhallisesti salilla käydä.