Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei paljoa lämpimällä juomalla kannata kipeetä kurkkua korjailla. Ärtyy vaan entisestään. Mieluummin kylmempää joka turruttaa.

kurkkukivun ainoa hyvä puoli: voit hyvällä omatunnolla vetää kaksin käsin jäätelöä! ärtynyttä, turvonnutta ja tulehtunutta kurkkua hoidetaan kylmällä siinä missä nyrjähtänyttä nilkkaakin. ja jos ei jäätelö iske niin imeskele vaikka jääpalaa.
 
kurkkukivun ainoa hyvä puoli: voit hyvällä omatunnolla vetää kaksin käsin jäätelöä! ärtynyttä, turvonnutta ja tulehtunutta kurkkua hoidetaan kylmällä siinä missä nyrjähtänyttä nilkkaakin. ja jos ei jäätelö iske niin imeskele vaikka jääpalaa.

Ei paljoa lämpimällä juomalla kannata kipeetä kurkkua korjailla. Ärtyy vaan entisestään. Mieluummin kylmempää joka turruttaa.

Siis onko tää jumalauta totta :D? Kaikkea pakkotoistollaki oppii... Ite oon juonu aina kuumat kaakaot, mehut ja glögit. Tästä lähin sitte kylmää...
 
Vittu tässä on nyt juotu kuumaa,syöty hyvin, vedetty buranaa, otettu c-vitamiinia perkeleesi mutta flunssa ja vittumainen 37.2 C lämpö vaan jatkuu..köhää on ja päätä särkee yms paskaa.. maanantaista asti ollu kipeenä ja mihinkään suuntaan ei etene! alkaa pikkasen tympii jo..:jahas:

Taas tuli tänää lekurilla käytyä kun ei meinaa mihinkään flunssa lähteä. No tuli sitten tällä kertaa otettua verikokeet ja nieluviljely mutta eihän niissä mitään ollu.. Ei vaan meinaa lämpö hävitä ja muutenkaa helpottaa. Ei kuulemma antibiooteista oo mitää hyötyä tähän vaivaan.. Eniten tässä haaskatun punttiajan ohessa vituttaa se että viikon päästä olis kanarialle lähtö ja siellä haluis kipeenä olla :dance2:

E: mistähän mahtaa johtua että koko kipeenä olo aikana ei ole uni meinannu tulla ollenkaan, yöt menny sängyssä pyöriessä, ja ei edes oikeen ole väsyttänyt missää vaiheessa :eek: Nukkunu suunnilleen joku pari tuntia joka yö, eikä vieläkään väsytä...
 
Löytyhän se tällänen threadi täält. :) Ja tosissaa viime viiko alusta alko räkätauti ja kurkku iha tarpeeks kipee ollu. Perjantaina tuntui jo laantuvan joten menin puntille. Puntilta lähdettyä iha karsee hedari ja hyvä ettei pyörryttänyt. Joten se flunssa palas. Nyt olin sitten vielä tänä aamunakin tyhmä kun olo tuntui tervehköltä vähän vielä nenä vuoti => menin puntille äskettäin ja tulin pois => nyt tuntuu että olis kuumetta ja päähän koskee! Vituttaa iha liikaa tällänen. :D Pitäskö vaan pitää viikko lepoa tai oottaa sellaseen asti että ei enää nenäkään vuoda!

Ja tosiaan kylmää juomaako pitää juoda kurkkukipuun?
 
Tokaa kertaa 3 viikon sisään flunssassa.
Ärsyttää, koska yleensä en oo kipeenä juuri ikinä ja nyt ollu pari kertaa peräkkäin. Ei mitää superflunssaa mut ärsyttävä puolikuntoinen olo ja pää täynnä räkää, kurkku karhee jne.
 
Nyt se perkele iski! Joka paikkaa kuumottaa, kolottaa ja hampituttaa.
Kuume nousee illalla aina mukaviin lukemiin ja JUST, ku kortin kävin leimauttamassa ja treeni kulki ihan mallikkaasti. Mätetäänpä sitte tää viikko grilliruokaa ja jäätelö. :)
 
Tokaa kertaa 3 viikon sisään flunssassa.
Ärsyttää, koska yleensä en oo kipeenä juuri ikinä ja nyt ollu pari kertaa peräkkäin. Ei mitää superflunssaa mut ärsyttävä puolikuntoinen olo ja pää täynnä räkää, kurkku karhee jne.
itsekin sairastun normaalisti kerran vuodessa siihen perusräkätautiin, mutta nyt olen kolmatta kertaa kahden kuukauden sisällä :eek:
 
itsekin sairastun normaalisti kerran vuodessa siihen perusräkätautiin, mutta nyt olen kolmatta kertaa kahden kuukauden sisällä :eek:

Mä en kans muista millon viimeks oon ollu kipeenä, mut nyt 2x kuukauden sisään.
Varmaan johtuu monesta asiasta, koulustressistä, äkillisesti lisääntyneestä treenimäärästä ja dieetistä joka alko about viikko ennen ekaa flunssaa.
 
Juu itsellä nyt toista kertaa alle 5vko sisään nousi kuume, kyllä dieetillä on ihanaa olla kun ei voi muuta ku löhötä ja pitäis vielä tuloksiaki saada aikaan :D
 
heeemmmetin kurkkukipu ja kuume. 2 päivää maannu sängyssä ja juonu lämmintä. Nyt sitte keskellä yötä ei enää väsytä ja ruokakin loppu :curs: Toisaalta eipä enää tunnu niin kipeeltä olokaan.

Mistähän sitä nyt sais ruokaa vähällä vaivalla tähän aikaan. Olishan tuolla kaapissa tosin ehrmannia, pähkinöitä ja rypsiöljyä. Hmmph.
 
hitto oiskohan kolmas kuukausi putkeen kun yrittää tauti kellistää. Onhan se ihan mukavaa että jos ottaa rennosti eikä urheile jne niin ei nouse kuumetta tai tauti pahene mutta alkaa vituttamaan jo pikkuhiljaa tää tasaisin väliajoin illat sohvalla torkkuminen vaikka mieluummin tekisi jotain ihan muuta.
 
Meitsi on päässyt pikkuhiljaa eroon. Enää satunnaista yksimistä. Tähtäin salille perjantaina->
 
Tyhmä olen vieläkin! Tiistai-ilta ja tää päivä tuntu hyvältä että nyt olen terve VAAN EI VIELÄKÄÄN! Puntin jälkeen heti rupes paha olo ja päänsärky. Tänään puntilta tullessa taas samat oireet ja kuume kaupan lisäks voi prkl! :D Nyt pidän loppuviikon kyllä taukoa kokonaan ja kouluunkaan en mene!
 
Ei vissii yläkerran ukko halua et käyn salilla... Keskiviikko aamuna vähä oli kurkku hellänä, otin Bafusiinin ja hiihtelin koululle. Koulussa alko vähä huimaamaa, mut ajattelin et ei tää paha oo, tuntei kuitenki tosi vähän ja muuta. Koulust ku tulin ni oliki kuumetta 38.7c ja kurkku alko olee sen vert kipee et iha hirvitti.

Perjantaihi asti taistelin kurkun kanssa, alko vihdoin hellittää, kuume laski jo 37c ja siitäki alemmas, MUTTA korvat sanoki et nää pippalot ei oo ohi viel! Nyt on sit korvatulehus....

Mites toi korvatulehus vaikuttaa kolisteluun? Kuumetta ei ollu eile eikä oo tänäänkään, mut tulehtunu toi on. :(
 
Olen ollut pienessä tai pahassa nuhassa viimeisen kuukauden ajan. Nyt on pieni nuha päällä ja pitäisi parantua neljässä päivässä. Suunnitelmana on nukkua 12h/päivä, juoda vettä ja teetä suuria määriä, desinfioida käsiä usein, vetää paljon kalaöljyä ja popsia hedelmiä. Aamulla otan yhden 400mg Buranan kofeiinipillerin kanssa.

Vituttaa.
 
GRRR! Yhä räkätaudissa (alkoi kaksi viikkoa sitten...)! Ekan viikon otin rennosti, mutta viime viikolla tuli urheiltua aika paljon, kun oltiin Levillä hiihtoreissulla. Itse hiihtoa tuli tehtyä vaan kahtena päivänä, mutta sen lisäksi tuli sitten paljon kävelyä, pari juoksulenkkiä, tennistä ja sulkista. Nenä täynnä keltaista räkää ja päätä särkee päivittäin. Kunnon kuumetta ei ole ollut ollenkaan, vaan lämpö kieppuu siinä 37:n molemmin puolin. Usko jäi jonnekin matkan varrelle ja luulen, etten parane tästä ikinä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom