Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei päässy viime viikolla treenaa ollenkaa flunssan takii. täl viikol alotin sit 5x viikossa treenaamisen.(vaikka flunssassa vielä oonki)
 
3 viikon flunssa takana ja eilen ekaa kertaa salille, toivottavasti pysyy edes vähän aikaa terveenä tällä kertaa :wall:
 
Ensiksi kärsitään vatsataudista ja vaikka siitä ei ole vielä edes päästy, niin sitten puskee flunssa päälle. Treenitaukoa nyt melkein 1kk ja en edes halua ajatella kauanko tätä kestää. Jos vaikka ens viikolla pääsis treenaamaan. Salin kuukauskorttiakin on tullut käytettyä huimat 3krt.
 
3 viikkoa sitten treeni kulki paremmin kuin koskaan, sarjaennätykset melkein joka liikkeessa. Seuraavana päivänä kuumeen ja flunssan kouriin ja sillä tiellä ollaan edelleen. Antibiootit syöty, ei auta. Taitaa olla tää poika ylikunnon puolella, ja painokin tullut 3 kiloa alas... VOI:david: alkaa vähän usko mennä.
 
Jeps. Kuukauden sairastelut takana, ei jumalauta. Näin kipeä en ole ollut sitten ala-asteen, jolloin viimeksi flunssan takia korvat aivan lukoss -> välikorvantulehdus jne. monta monta viikkoa.

Nyt toka antibioottikuuri menossa ja olo tuntuu jo terveeltä. tällä viikolla salille, kunhan uskallan (en ota riskiä tulla kipeeksi uudestaan). Tulokset on varmaan nollatasoa, mutta ei se mitään. Näin pitkää reenitaukoa ei ole ollut sitten 6. ikävuoden, jolloin urheilemisen aloitin.:curs:

Edit: Teille jotka mietitte treenatako flunssassa: EI kannata. Itse riehuin töissä (liikunta-ala) siihen malliin, että sain virustaudista muokattua bakteerisellaisen. Parempi levätä 2-3 päivää tai vaikka viikko, kun olla kuukausi poissa reeneistä..
 
Olo on kuin puhki nussitulla oravalla. Hiki vaan valuu ja kurkku on kipiä, ei tarvi muutamaan päivään jumppailla.
 
Kurkku lähinnä kipeä mutta siihenkin tuntui auttavan vähän tujumpi annos vitamiineja eilen. Reenaamaan en kyllä tällä kertaa lähde, vituttaa kun olen jatkuvasti flunssassa.
 
Vtun flunssa. Olin aivan yli ässänä viime vkolla, kun tuntu et kaikki sairasti ja itse olin terve niin eiköhän se sitten viime vkoloppuna aloitti pikku hiljaa syömään meikääkin. Eilen sitten jo syljin vähän verta, mutta en vielä antautunut, joten lähdin salille, vaikka tuntu et saan sydärin jo portaissa. No eipä siinä, treeni kulki, mutta voi jumalauta sitä jälkitilaa. Yöllä pisti sitten sellaset oireet päälle et piti nukkua suunnilleen kännykkä kädessä et auttakaa. Nyt on jotain 39 kuumetta, aivan hillitön pääkipu, ei pysty edes nieleen vettä, rintaan pistää ja kroppa on ihan tulikuuma. Vähänkö ketuttaa!!!:curs: Nyt sitten vaan hengaan kämpillä, ei mitääään tekemistä ja odottelen et pääsispä loppu vkosta treenaan. Joo joo, lepoa lepoa...Tylsää! Niin ja sitten, kun vihdoin ja viimein pääsee salille, tulokset on tippunut ihan pohjalukemiin ja saa aloittaa taas alusta. Fucking fantastic.
 
pidin lepoviikon ja tietenki lepoviikon lopussa piti vielä sairastua ja lepo venyi venyi ja venyi.... aina sama homma perkele, reenit kulkee niin joko sairastuu tai joku paikka rupeaa kipuileen. melko turhauttavaa vuodesta toiseen samaa rataa, nousua laskua nousua laskua. loppupeleissä ollaan aina sitten samassa tasossa :wall: :curs:
 
Sama homma täälläkin :curs: :curs: aina kun treenit lähtee kulkemaan ja saa kehitystä, niin tulee jotain takapakkia :(
Jo toissaviikolla oli flunssan poikasta ilmassa ja pidin kevyen viikon. tuntu hellittävän ja viime viikolla pääsin salille 2 kertaa, ennen kun sitten iski oikeen kunnolla tää tauti. Kroppa niin tukossa ja särkee, ihan kaamee olo :itku: haluaa treenaamaan!!!
 
tohon kun koulut alko niin sillon tuntu et ihan jokainen on kipee kun dösässä tuntu et joku niisti tai yski ymymym... sillon sairastuin itekkin oli sinänäsä säkä kun olen vasta reenannut noin 1,5 kk ja sillon tuli 3 viikkoa täyteen mutta kyl se otti pannuu vaikka oli vasta niin vähän reenannut mutta kyl kun sen viikon siinä kitkutteli niin kyl se syö miestä!! mutta nyt on parantunut ja paikat kondiksessa:D:D
 
pidin lepoviikon ja tietenki lepoviikon lopussa piti vielä sairastua ja lepo venyi venyi ja venyi.... aina sama homma perkele, reenit kulkee niin joko sairastuu tai joku paikka rupeaa kipuileen. melko turhauttavaa vuodesta toiseen samaa rataa, nousua laskua nousua laskua. loppupeleissä ollaan aina sitten samassa tasossa :wall: :curs:

Sama homma itelläkin. Ensin pidetään lepoviikko, et kroppa saa kunnolla levätä ni johan sitä pamahtaa flunssa päälle. Kyllä vituttaa... :wall:
 
tossa viikonloppu oli kurkku kipee ja nenä tukossa. mut sit maanantaina hyvä olo ja menin tietysti salille ja nyt on sit taas nenä tukossa. Oon muute myös huomannu et treeni kulkee pirun hyvin just ennen sairastumista.
 
Heinäkuun lopussa vedin antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen. Kuurin jälkeen aloin treenaamaan kovaa eli 5-6 kertaa viikossa. Kolme viikkoa sitten flunssa iski uudestaan ja pidin kahden viikon totaalipaussin treeneistä. Palasin treenaamaan tunnettuani olon terveeksi ja heti ensimmäisen treenin jälkeen nousi kuume. Tänään kävin lääkärissä, jossa lääkäritäti tutki pääkoppani ultraäänellä. Poskiontelot ja korvat olivat tulehtuneet. Sinänsä jännä, koska en ollut tuntenut minkäänlaista kipua. Ilmeisesti minulla oli ollut viimeiset kaksi kuukautta kuuppa tulehtuneena. Ei ihme, että treeni ei ole oikein kulkenut. :hyper:

Älkää ihmiset stressatko noista treenitauoista, vaan ottakaa ilo irti siitä vapaa-ajasta mikä teille on suotu. :kippis1:
 
Pari päivää jo saanut niistää niin maan perkeleesti. Viime yö meni hikoillessa, mutta ei tunnu kuumetta sentään olevan. Sinäänsä ei vituta kun on väliviikko salilta, mutta ei jaksais koko aikaa olla niistämässä. Puukolla kolvi irti kohta. :curs:
 
Mulla oli just väliviikko ja nyt kun hinku salin perille taas paukahti niin paukahti myös mulkvisti flunssa. Kaippa sitä vois silti vähän treenata. Onko vaarallistakin treenata flunssassa kun jostain kuulin että voi sydänlihas tulehtua ?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom