Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Paniikki iski kun näitä luki. Olin kuukauden flunssassa ja olo tuntuu nyt terveeltä -kai. Ongelma on, että oon tullut vainoharhaiseksi, esim. aivastaminenhan on ihan normaalia terveelläkin ihmisellä (?), kyllä mä ainakin käsittääkseni oon aivastellut muulloinkin kun sairaana. Tänään aivastin jo kerran, eilen en kertaakaan ja toissapäivänä kerran (vai oliko kaksi). Mutta ääni on kuitenkin jo normaali (=ei räkäinen) eikä nenästäkään tule niistämällä mitään. Oonkohan terve?

Paino sanalla kai. Eli kipeenä ollaan taas. En ehtinyt välissä edes treenaamaan, sen 3 päivää kun olin "terve".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täälläkin menossa, tosin loppuvaiheessa. Kuume tosin takana ja olo muuten hyvä mutta nenä oikuttelee hieman. Taukoa jatkaen vaikka tämä viikon sängyssä olo hajottaa kyllä pään. Seinät käy liian ahtaiksi.
 
Täälläkin menossa, tosin loppuvaiheessa. Kuume tosin takana ja olo muuten hyvä mutta nenä oikuttelee hieman. Taukoa jatkaen vaikka tämä viikon sängyssä olo hajottaa kyllä pään. Seinät käy liian ahtaiksi.

sama homma tääl, silti kirjottaas ylppäreita olin kun vähän pakko. :/ luulis parinpäivän aikana helpottavan niin pääsis jatkamaan puntilla käyntiä.
 
Ei kannata salilla puolikuntoisena olla. Just itekin kyselin kun teki niin paljon mieli treenata mutta lykkäsin sit kun oli vielä flunssaa jälellä. Nyt ollu jo 1 päivän terveenä ja pakko oli pikku treeni ottaa.

Jos treenaa kipeenä niin voi tulla sydänlihastulehdus joka pahimmillaa on tappava.
 
Yep... Tuli sitten viikonlopun aikana se flunssa mullekin eli ei mitään asiaa salille ainakaan tällä viikolla...:curs:

Muuten on kyllä ihan kiva pitää vähän noita pitämättömiä sairaslomia:rolleyes:
 
Vaikka sairasloman pitäminen kyrpiikin, eikä malta pysyä poissa salilta, ni mä oon aina pitäny sen linjan, että jos flunssa tulee, oon poissa treeneistä muutaman päivän. Mun eräs joukkuekaveri treenaa vaikka miten flunssasena ja se on aina jonku 2kk pikkuflunssassa, kun ei tajua olla vaikka viikkoa poissa treeneistä ja levätä flunssaansa ohi. Typerää.
 
Mitenköhän pitäisi toimia, olin nääs parisen viikkoa sitten kipeänä ke-ma, tiistaina kouluun(5.9.) ja liikunnalla vähän salillakin pumppalin. Kunnon treenin makuun pääsin yli viikko sitten sunnuntaina. Vähän yskähtelin sarjojen välillä, mutta ei sen kummempaa. Vedin ihan hyviä treenejä viime viikolla, kuten myös eilen.

Nyt olo vähän tukkoinen, räkä valuu ja kuivaa yskän köhinää. Miten kannattaisi toimia, jottei mitään vakavampaa seuraisi? Ollako vai eikö olla treenaamatta?
 
Juu iski flunssa muhunkin :(. Kyllä vituttaa ku ois motivaatiotaki vaikka muille jakaa ku sai uuden ohjelmanki just tehtyä. Toivotaan että innostus jatkuu flunssan jälkeekin.

Sellasta että miten tässä nyt kannattais syödä? Oon tällä hetkellä -500 kcalorin dietillä että kannattaako mennä +-0 -linjaa vai jopa plussalle?
 
Tässäkin pätee vanha sananlasku, joka toimii:

Kaikki nyt salilla osaavat käydä, mutta kukaa osaa olla sieltä pois.

Eli lepoa peliin välillä jos kovaa treeniä vetäny vaan. Turha sitä on itseään ruoskia hengiltä siellä flunssan takia.
 
Tänään olin ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon salilla (1 lepoviikko + 2 flunssaviikkoa) ja ihan hyvin meni, vaikka rauta painoikin yllättävän paljon. Olo on kuitenkin ollut kohtalainen jo muutaman päivän, joten uskaltauduin salille. Nenä ei enää vuoda ja fiilis on muutenkin hyvä, ainoastaan lämpöä on puolisen astetta normaalia enemmän (Vaikka olo ei tunnukaan yhtään kuumeiselta. Normaalista olo on ollut kuumeinen jo näinkin pienellä lämmönnousulla). :)
 
Mut onhan jollain ihmisillä normaalilämpö noin 37 astetta. Itsellä tuo lämpötila kyllä tuntuu jo
 
...ainoastaan lämpöä on puolisen astetta normaalia enemmän (Vaikka olo ei tunnukaan yhtään kuumeiselta....

Just tossa tapauksessa jättäisin väliin. Vaikka olis kuumeisempi olo, mutta jos ei oo kuumetta ni voisin mennä.(Jos kuume on siis jo kärsitty)
 
Onnistuin kanssa pilaamaan reenit moneksi viikkoa. Ensin tuli normaali flunssa, sitä oli kulunu 1vko ni tulee kurkkukipu, kun noita kahta on jatkunu viikon vielä lisää niin tulehtu simmu... Nyt on 2,5 vko menny kipeenä ja nyt alkaa tipat tehoo näköelimiin. :E Mutta, nyt se vasta on motivaatiota kun on ollu vierotuksessa näin pitkään. Ihan hyvä välillä tällanen kidutus ni taas osaa repii täysillä nauttien. :)
 
Mullakin tuli reillu kolme viikkoa sitten pikku flunssa ja vasemmassa korvassa tinnitti. Menin lekuriin ja totesi, että välikorvan tulehdus. 10 päivän antibioottikuuri, jonka jälkeen sairastuin uudestaan heti - kurkkukipua, kuumetta ja nuhaa:eek:.

Ihme showta tämä sairastelu - eipä ole moista ollut ennen.:curs:
 
No niin taas sitä ollaan kipeänä, mokoma flunssa iski toisen kerran 2. viikon sisään. Ei millään jaksais sairatella kun reenihalut löytyivät useamman kuukauden paussin jälkeen. Parempi antaa olla ja levätä.....prkl.
 
Mullakin tuli reillu kolme viikkoa sitten pikku flunssa ja vasemmassa korvassa tinnitti. Menin lekuriin ja totesi, että välikorvan tulehdus. 10 päivän antibioottikuuri, jonka jälkeen sairastuin uudestaan heti - kurkkukipua, kuumetta ja nuhaa:eek:.

Ihme showta tämä sairastelu - eipä ole moista ollut ennen.:curs:

Tää on ihan kun mun näppikseltä. Paitsi että viikkoja pannaan kaks lisää. Luulin jo olevani joku friikki mutaatio.
 
Mullakin tuli reillu kolme viikkoa sitten pikku flunssa ja vasemmassa korvassa tinnitti. Menin lekuriin ja totesi, että välikorvan tulehdus. 10 päivän antibioottikuuri, jonka jälkeen sairastuin uudestaan heti - kurkkukipua, kuumetta ja nuhaa:eek:.

Ihme showta tämä sairastelu - eipä ole moista ollut ennen.:curs:

Tää on ihan kun mun näppikseltä. Paitsi että viikkoja pannaan kaks lisää. Luulin jo olevani joku friikki mutaatio.

Täsmälleen samat oireet kuin kaverilla, mutta korvatulehduksen lisänä oli vielä poskiontelontulehdus. Omituista...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom