Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
nonii alkaa flunssa helpottaa...
6 päivää kovassa kuumeessa , veto pois 8 päivää ja nyt vaa hikoilee
kesäloma loppuu huomenna :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jes. Flunssaa podettu jo sunnuntaista asti. On yskitty, aivasteltu, niistelty ja vaikka mitä, mutta kaiken huippu oli se, kun eilen (ellei peräti toissa päivänä) ääni muuttui vähitellen käheämmäksi ja käheämmäksi, kunnes katosi lähes kokonaan! Korkeita ääniä kun yrittää päästää, niin kuuluu vieläkin vain pelkkää pihinää. Nyt tätä oloa on sitten yritetty hoitaa juomalla lämmintä mehua. Tuohon kun lisää vielä ruokahalun katoamisen, niin vitutus on valmis. Voilá!

Todella kivaa... :jahas:

Edit. Lisäyksenä vielä sellaista, että salitaukoa tästä sairaudesta ei koitunut; totaalilepoa on ollut ilman tätäkin jo yli kuukausi! :jahas: Motivaatio muutenkin nollassa, mutta eiköhän sitä syksymmällä taas jaksa...
 
Maanantai aamuna heräsin kurkku vähän "karheana" ja eikun salille aamupalan jälkeen... No siitähän sit tuli just sitä mitä tilasin!! Semmoinen reilun puoleinen nuha/flunssa kuume hässäkkä... et näin. Eipä ole puntille asiaa täl viikolla enää. Voihan perse. :itku::whip:
 
tänää alko itelläki tälläne vituttava nuha/kurkkukipu/päänsärky ja tukkone chaicce olo. Ei muuta ku vikkiä nokan alle ja teetä juomaan
 
Mulla alkoi aamu kurkkukivulla, joka paheni päivän mittaan. Tuntuu enemmän vasemmalla puolella kurkkua, mutta kai se flunssaoire silti on. Kuumemittarikin näytti äskön 37,6... Huomenna siis sohvapäivä, ja ehkä Lääkäriromaanin lukeminen parantaa! :rolleyes:
Ehkä tää on ihan hyväkin, koska muuten ois harmittanut enemmän se, ettei pääse juoksemaan, kun tällä viikolla lenkit ovat loppuneet kuin seinään pistävän polvi- & etureisikivun takia.
 
Jos ei ole kuumetta, mutta on nuhainen olo ja välillä tuntuu kipua poskissa(onteloiden tulehdus?) Niin onko miten paha asia, jos lähden treenaamaan.
 
Jos ei ole kuumetta, mutta on nuhainen olo ja välillä tuntuu kipua poskissa(onteloiden tulehdus?) Niin onko miten paha asia, jos lähden treenaamaan.

Kokeile sillätavalla, että kallista kroppaa eteenpäin niin, että pää menee alaspäin. Jos tuntuu pakotusta poskipäissä/nenänvarressa niin sitten ainakin tiedät onko niissä vikaa.

Mulle lääkäri sanoi, että voin treenata poskiontelontulehduksen aikana. Itse asiassa sillä tavalla sain parhaiten liman sieltä pois kun kesken treenin lähti jankit liikkeelle ja tovi meni kun puskin keltaista erikeeperiä nenästä. En silti tiedä onko tuo tapauskohtaista, joten tämä on vain minun kohdallani enkä ota vastuuta jos menet treenaamaan ja heität veivisi jonkun sydänlihastulehduksen tms vuoksi :)

Nuhassa jne ei yleisesti ottaen kannata treenata. Ei pelkästään sen takia, että voit saada taudin pahemmaksi, vaan senkin vuoksi, ettet sairastuta muita.
 
Tänään menen treenaamaan vaikka henki lähtisi. Nytten oon pitkästäaikaa saanut hyvän ja säännöllisen rytmin, niin ei kehtaa katkaista sitä jonkun pienen uuvutuksen takia. Buranaa naamaan, jos ei jaksa :evil:

Ei tämä nyt niin pahaa ole, että sängyssä tarviaisi maata. Eli jos en koe tarvetta mennä nukkumaan huonon olon vuoksi, niin voinko vetästä punttia vaikka vähän kevyemmin ihan oman mielenrauhani takiakin :)
 
Flunssa jyllää yhä! Nenä tukossa, ääni käheä ja yskittää niin, että keuhkoputkeen sattuu. Kaulassa imusolmukkeet turvoksissa ja päässä kuumeinen olo. Että näin! Tänään oli töissä 3 tuntia musiikin opetusta kaiken muun lisäksi ja huomenna urheilukentältä alkaa päivä kahdella liikkatunnin vetämisellä... Saikkua en raaski pyytää, koska olen itse sijaisena. :curs:
 
Paluu arkeen ja pieneen tukkoisuuteen otettu! JESH! :(

Kesäloma menikin täysin terveenä ja kun palasi tänne koneellisen ilmastoinnin maailmaan, elikkä töihin niin taas alkaa limaa irrota, ääni temppuilee ja korvat menee lukkoon.

Tätä settiä vedetäänkin sitten seuraavaan lomaan saakka, huoh. Rajoittaa pikkaisen treenaammista.
 
Jehh, tasan viikko sitten sain flunssan ja nyt se on suurinpiirtein lähtenyt! Huomenna pääsen aloittamaan viikon tauon jälkeen treenin, voi että kun oon iloinen :hyvä:.
 
No niin. Pitihän se itsekin flunssa saada ja olo kyllä niin perseestä. Kuumetta ei nosta, mutta olo muuten niin tukkoinen ja vetämätön, että eipä paljon mitään pysty tekemään.
 
Ei tää saatanan nuha lähde edes 2-3g c-vitamiinillä. Dietti ei kyllä auta asiaa yhtään. Noh vaatetta vaan reippaasti niskaan ja kevennellä treenejä eli täysillä :P
 
Nyt ollu pientä flunssanpoikasta viikko, ei kyllä treeniä haittaa, pikkasen vie ehkä puhtia ja puristusta pois. Ei nyt vaa viittis oikee lenkkeilläkää ettei vaa pahenis.
 
Joku hiton epidemia liikkeellä, iski nimittäi flunssavirus miuhunkin vaikka C-vitamiini on tähän asti pitäny taudit loitolla :curs: Toivottavasti tää ois sellane joka talttuis nyt viikossa ainakin. Ei ainakaan olo ole enää niin kamala kuin perjantaina...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom