Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostat kaupasta Otrivin Mentholia. Tuota ku ekan kerran sumuttaa nenään, niin 10s valuu silmät ja nenä lyö ihan tukkoon. Ootat toiset 10s niin nenä on auki ja muuten pysyy seuraavat 6-8h.

Tosin ei kannata käyttää pitkään. Ainakin itellä pitempi käyttö aiheutti nenäverenvuotoa.
 
Viime viikolla oli treenisyklin raskain viikko ja silloin jo pientä flunssaa meinas tulla. Väkisin väänsin torstaina viimeset treenit ja ajattelin pitää kevyen viikon. Perjnataina piti mennä hiihtää ja sen päälle saunailtaa viettää (ryybs). Tietäähän sen nyt et nenä vuotaa, kurkkukipee ja lämpöäkin meinaa lykätä. Stana
 
On kyllä mennyt kevään suunnitelmat uusiksi.Tarkoitus oli treenata kunnolla kevät ja koittaa uutta maksimia ensi kuun lopussa,mutta viime kuu meni sairastellessa,nyt kerkesin olla kaksi viikkoa terve,sitten tuli kurkkukipu,ja nyt on taas limaa ja räkää joka paikassa,ei voi olla mahdollista:itku:Vituttaa kyllä pikkaisen ku taas kipeä :(
 
Osaako kukaan kertoa onko tämä ihan normaalia flunssaa vai allergiaa? Reilun viikon ajan olen heräämisen jälkeen aivastanut useita kertoja ja nenästä valuu aamuisin aivan kirkasta räkää. Päivällä ei tarvitse sitten niistää oikeastaan yhtään, mutta aamuisin tulee just noita aivastuskomboja, kurkku ei ole ollut ollenkaan kipeä. Olen vaihtanut petivaatteet, siivonnut ynm, mutta ei näytä auttavan. Lääkäriin pääsyä odotellessa...
 
Osaako kukaan kertoa onko tämä ihan normaalia flunssaa vai allergiaa? Reilun viikon ajan olen heräämisen jälkeen aivastanut useita kertoja ja nenästä valuu aamuisin aivan kirkasta räkää. Päivällä ei tarvitse sitten niistää oikeastaan yhtään, mutta aamuisin tulee just noita aivastuskomboja, kurkku ei ole ollut ollenkaan kipeä. Olen vaihtanut petivaatteet, siivonnut ynm, mutta ei näytä auttavan. Lääkäriin pääsyä odotellessa...

Kuulostaisi allergialta. Zyrtekiä tms. vaan kehiin :)


Itse olen taas kipeä, joku kahdeksas kerta tänä talvena. Kestää yleensä vaan muutaman päivän, viime kerralla tosin nousi kuumekin yli 40 asteen ja sairastin 5 päivää, mutta nyt toivottavasti on maanantaihin mennessä ohi. Vituttaa sinänsä koska tiedän, mikä tämän flunssan aiheutti... Kylmetin itseni aika pahasti viime viikonlopun harhailuissa, kävelin ympäri Turkua ilman kaulaliinaa enemmän kuin olisi pitänyt.

Mikä vähän enemmän huolettaa on se, että viime yönä tuli kauhea yskä ja sen seurauksena oksentelin about 30min putkeen. Puolivälissä alkoi tulla verta ja oksensin sitä sitten jonkun aikaa. Yskää on aina kun olen kipeänä, mutta en ole ikinä ennen oksennellut tuolla tavalla :o
Tänään on ollut vaan nuhaa ja yleisesti vetämätön olo. Huomenna töihin :thumbs:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on muutaman päivän ollut lämpöilyä iltaisin, alla vielä muutamat tikit koivessa niin ei ole reiluun viikkoon päässyt mihinkään. Maanantaille olen aikatauluttanut ekat saikun jälkeiset treenit, joten jos pöpöt suvaitsevat häipyä niin sitten taas uutta nousua kohden! Voi kyllä olla että menee pari päivää pidemmällekin.
 
Nyt on taas kauhee nuha, yskä ja yöllä saatto olla vähä kuumettakin :itku:
 
Mulla on ollut jo kaksi viikkoa joka aamu kurkku kipeä ja ihan tukkoinen olo. Yöllä kun herään, niin en halua niellä, kun sattuu niin paljon. Iltapäiviksi tuo kurkkukipu jotenkin laantuu, mutta köhiä pitää joka välissä ja niistääkin aika usein. Olo on siis koko ajan siinä hilkulla, että tulen kipeäksi. Ärsyttää tällainen jahkailu.
 
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.Hirveä sairastelusuma.Alkoi helmikuussa ja jatkuu vieläkin.Aina silloin tällöin on viikko terveenä,sitten taas kipeänä ja terveyskeskuksessa ei osata mitää muuta sanoa ku että se on flunssaa.Kävin yksityisellä ja keuhkokuume.Vahvat antibiootit ja kolmeen viikkoon en saa mennä salille enkä harrastaa hirveästi muutakaan liikuntaa.
Olen ollut jo viikon poissa treeneistä,joten yhteensä tulee 4viikkoa ilman treenausta,joten paljonkohan tulee takapakkia tuloksissa nytten?Tarkoitus oli treenata alkuvuosi kovin,ja tehdä uudet ennätykset tuossa tämän kuun lopussa,mutta pitää siirtää tuonne ensi kuuhun suunnitelmat.
 
Flunssaahan se nyt yrittää kovasti rakentaa.... Kurkussa köhää ja karheutta, keuhkoa painaa. PILU!
 
Aivan loistavaa, pitihän nyt sen perkele iskeä!

Ja kun ei millään malttais olla paikoillaan ja lepäillä muutamaa päivää, käymättä salilla :down: :itku:
 
Kuudetta viikkoa putkeen flunssa, olinkin jo ennen sitä välillä noin 3vko terveenä.
Vittu. Nyt on taas niin kipeä kurkku ettei oikein tiedä kuinka kovaa uskaltaa treenata :(
 
Parina edellisvuotena olen kokeillut olla tän alkukauden treenaamatta kun on ollut kipeä. Tulee vain entistä pahempi olo ja ei saa edes kuntoa pidettyä yllä. Tauti on poistunut yleensä vasta sitten kun on alkanut treenaamaan taas. Katselen vielä tän kuukauden mitä käy. Sitten alkaa työt ja voi hyvällä omalla tunnolla vaikka levätäkkin illat.
 
Onneks nyt alkaa helpottaa, viikon pitänyt salista lomaa ihan varmuuden vuoksi, pari kertaa lenkillä käynyt. Jos sitä keskiviikkona sitten uskaltautuu salille rehkimään, mielummin pelaa varman päälle kun että menee rehkii puolikunnolla.
 
Itse olin tajuttomassa nuha- /flunssakierteessä, ennenkuin kävin smuuthieissani syömään viikottain melkein kilon mansikoita ja useita satoja grammoja mustaherukkapakasteita ja sitten vielä banaania. Ei oo flunssa yllättänyt ei.
Yllättävän käteviä noi pakastetut marjat.
 
Jaahas. Taas ollaan kipeänä: nokka tukossa ja pikkasen kuumettakin. :zzzz:
Ja vielä kesken treeniviikon, pöh! V*ttu meen huomenna vaikka kipeenä salille (no en oikeesti). Hyvä treeniputki oli menossa.

Sitä se teettää, kun dieettailee ja treenaa kovaa. Viime treenaamattomasta viikosta onki jo 8 viikkoa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom