Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Ilmeisesti vähän vilustumista päällä kun tuli viikonloppuna ulkona puolipukeisena heiluttua.
Kurkku kipeänä ja nenästä tulee rajattomasti räkää, kuumetta ei varmaankaan ole, ei jaksa mitata.
Piti tietenkin mennä tänään salille vaikka aamulla olo ei mikään paras ollut :david: toivottavasti menis normaalisti ohi ennenkuin pahemmaksi yltyy.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas meinaa olla flunssa tulossa. :curs: Kurkussa vähän tuntuu ja räkä valuu. Ei auta muu kuin syyä vitamiineja tavallista enemmän niin jospa se ei pääsisi kovin pahaksi.
 
Ilmeisesti vähän vilustumista päällä kun tuli viikonloppuna ulkona puolipukeisena heiluttua.
Kurkku kipeänä ja nenästä tulee rajattomasti räkää, kuumetta ei varmaankaan ole, ei jaksa mitata.
Piti tietenkin mennä tänään salille vaikka aamulla olo ei mikään paras ollut :david: toivottavasti menis normaalisti ohi ennenkuin pahemmaksi yltyy.

Sama:D. Saliltahan ei millään malta pois olla:david:
 
Ei ole mittaria, mutta kuumetta varmaan helvetisti, sillä ei oikeasti meinannut päästä sängystä ylös. Oli ekana kolme päivää pikkasen heikohko olo, jonka jälkeen se flunssa sitten alkoi :curs:

Uudenvuoden juhlinnat saa siis unohtaa.
 
Nyt on jostain tarttunut sit niin sitkee pöpö, että kolmatta viikkoa on kurkku käheä ja nenä tukossa. jonain päivinä enemmän tai vähemmän. Ja kaikki treenaus tietysti täysin tauolla, alkaa hieman taas hajottaa.
 
Nyt on kyllä sellainen olo, että oksat pois. Pää täysin tukossa ja kurkkuun tungettu joku vitun kaktus. Melko hehkeä meininki siis. Aikamoinen flunssa-aalto nyt on päällä kun kaikki on kipeenä.
 
No voihan perkele. Luulin, että eilen oli paska olo mutta tämänaamuinen veti kyllä pidemmän korren. Kuumetta yli 38c ja pelkkä istuminenkin tuntuu liian vaativalta.
 
Mulle on tuonut helpotusta tommoinen Leijonan tervasnapsi 30%(vai mitä pastilleriä tää onkaa) siitä illalla ku alkaa tuntumaan ni pieni huikka ni johan alkaa maailma kirkastumaan. :D

kannattaa kokeilla viinaksia jos ne auttas.
 
Mulla tuli sairastettua joku semiflunssa joulusta tämän viikon alkuun asti.

Ite olen vetänyt fisherman's friendejä kun alkaa kurkkua ahistamaan ja nokka menemään tukkoon. Iltaisin olen sitten jaksanut samaisella snapsi-versiolla (fish shot tms). Lisäksi uskon valkosipulin parantavaan voimaan joten sitä tulee huolella käytettyä kans. Joskus tosin kun mahassa polttelee niin tuntuu että lääke on pahempi kuin tauti... ;)
 
Ei ole lämpöä ei. Huomenna viides täysilepo päivä. Henkisesti alan hajoilemaan. Paska flunssa.
Tuntuu vaan että jalat tulee kipeeks pelkästään seisomisesta, vähänkin kun tekee jotain niin meinaa taju lähteä. Turha edes miettiä mitä tapahtuisi kyykkysarjan jälkeen. Ehkä sitten joskus.
 
Uskomatonta. 23.12. sairastuin viimeksi flunssaan, viikko kunnon räkätaudissa ja sen jälkeen vähitellen parantelua... tällä viikolla vihdoin treenaamaan kunnolla ja eilen illalla alkoi taas tuntua samalta kuin viimeksi flunssan alkaessa. AAARGH. Ainakaan en unta enää saanut kun nenä on niin tukossa, tässäköhän sitä taas mennään... Ja eihän tämä olis kuin kolmas kunnon flunssa sitten lokakuun, jolloin parantelin flunssaa neljä viikkoa yhteensä. Enpä muista millon oisin näin ollut kipeä talven aikana! :curs:

Onko täällä muuten monella muulla flunssat uusineet?
 
Talven eka flunssa pukkaa päälle.. Ei ainakaan vielä vituta kun on muutenkin joulutauolla :wtf: No 1kk loma tekee hyvää (tai sitten itsensä pettämistä) On vaan vaikea saada aloitettua uudelleen.
 
Mie olin koko joululoman sairaana, 2 viikkoa heti loman alusta ja just tasan loman loppuun. Ei voi olla varmaan huonompi tuuri. Tällä viikolla tuntui eräänä aamuna olo taas sairaalta, mutta se meni ohi? Ympärillä on paljon tautisia, pelottaa. Olen joku pöpömagneetti, varmaan kolme kertaa enemmän kipeänä kuin muut vuoden aikana.
 
Tiistai illasta pötkötelty sängyssä flunssan tai influenssan takia, tänään uskaltauduin ulos ja kävin tankkaamassa auton.
 
itellä ollu yhteensä 3-4 viikkoa nyt tän talven aikana angiinaa, kuumetta ja flunssaa. Treeni menny aika huonosti
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom