Mukava lunssa päällä nokka vuotaa, kurkku tukossa ja viikon päästä kisat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa juurikin samalta mikä minulla on nyt päällä. Vittumainen pöpö kertakaikkiaan, yöllä ei saa unta kun nielaisuun herää. Kuumetta ei mulla enään tänään ole ollut, eli eiköhän se tästä. Samainen kurkkupöpö on muuten ollut todella monella, mikä pandemian alku mahtaa olla kyseessä.Nyt tuo kurkku tuntuu toiselta puolelta todella kipeältä kun nielaisee (edellisellä kerralla siis vain oikea puoli oli kipeänä) ja hiukan lämpöäkin on nostanut. Eli saa nyt sitten nähdä pitääkö tuo lähteä taas antibioottikuuria ruinaamaan. :itku:
Kuulostaa juurikin samalta mikä minulla on nyt päällä. Vittumainen pöpö kertakaikkiaan, yöllä ei saa unta kun nielaisuun herää. Kuumetta ei mulla enään tänään ole ollut, eli eiköhän se tästä. Samainen kurkkupöpö on muuten ollut todella monella, mikä pandemian alku mahtaa olla kyseessä.
Joo. Sama homma. Eli kuumetta ei isommin ole, mitä nyt tänään oli vähän päälle 37. Mutta viime yö oli kyllä niin ikävä kun tosiaan pystyy aina nukkumaan siihen saakka kunnes nielaisee.
Söin eka tuohon V-PEN 1500 -antibioottikuurin - mutta silti se vain uusi - tosin toiselle puolelle ja nyt oikea puoli on ihan oireeton. Tänään sain sitten Kefexin 750mg -antibioottikuurin. 10-14 päivää tuota pitäisi syödä. Saa nähdä miten toimii. Kurkku on ainakin kyllä paremman tuntuinen kuin viime yönä. Jospa tää tästä.
-Edit- Ensimmäisen kuurin aikana sitä kuumetta kyllä oli tasaisesti siinä 38 korvilla. Jospa tää pysyis nyt ihan vaan tämän kurkkukivun tasolla.
Mulla kuume laski keskiviikkona ja kurkkukipu väheni torstaina. Tilalle tuli sitten käsittämätön määrä räkää. Sitä on pää täynnä, paksua ja keltaista, eikä meinaa tulla ulos millään. Lisäksi vasen korva meni lukkoon, enkä kuule sillä juuri mitään. Eilen alkoi ilmaantua kuivaa yskää joka tuntuu repivän kurkun ja keuhkot kappaleiksi. Niin ja ääni on tietty mennyt aina illan tullen.Päivitetään tilannetta:..
Mulla kuume laski keskiviikkona ja kurkkukipu väheni torstaina. Tilalle tuli sitten käsittämätön määrä räkää. Sitä on pää täynnä, paksua ja keltaista, eikä meinaa tulla ulos millään. Lisäksi vasen korva meni lukkoon, enkä kuule sillä juuri mitään. Eilen alkoi ilmaantua kuivaa yskää joka tuntuu repivän kurkun ja keuhkot kappaleiksi. Niin ja ääni on tietty mennyt aina illan tullen.
Olo on jo jotakuinkin siedettävä, mutta luulisin, että salille pääsen aikaisintaan ensiviikon loppupuolella, jos vielä silloinkaan. :itku:
Toivon TODELLAKIN että oireet viittaisivat voittoon, mutta kun äsken mittasin kuumetta, oli taas pientä lämpöä (37.1). Vituttaa tämmöne, mutta ellei tämä tästä niin sitten se on kuolemaksi:DToi niin kuin enteilisi flunssan loppumista. Itse olen juuri tuossa räkä on liisteriäkin paksumpaa- vaiheessa. Olo kohtenunut jaksaa jo nauraa/olla sosiaalinen, mutta jo rappusten nouseminen aiheuttaa hengästymistä ja sydämmen tykytystä, näin jos mennään niin ajattelin ke tai to mennä treenaamaan, aikasintaan.
Eiköhän tämä tästä!
Mulla kuume laski keskiviikkona ja kurkkukipu väheni torstaina. Tilalle tuli sitten käsittämätön määrä räkää. Sitä on pää täynnä, paksua ja keltaista, eikä meinaa tulla ulos millään. Lisäksi vasen korva meni lukkoon, enkä kuule sillä juuri mitään. Eilen alkoi ilmaantua kuivaa yskää joka tuntuu repivän kurkun ja keuhkot kappaleiksi. Niin ja ääni on tietty mennyt aina illan tullen.
Olo on jo jotakuinkin siedettävä, mutta luulisin, että salille pääsen aikaisintaan ensiviikon loppupuolella, jos vielä silloinkaan. :itku: