Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kavereilla kaikilla oli viimeviikkojen ajan flunssat, ja sieltähän se perjantai-lauantai aikoihin pärähti itellekkin :(. Just kun sai treenit kulkemaan ja onha tässä viimeksi sairasteltu huhtikuun aikoihin.
Onkos mitää keinoa olemassa millä nopeuttais poismenemistä?, hengästymistä pitää tietty välttää.
6g c-vitamiinia päivässä. näin joku täällä ehdotti. nopeuttaa paranemista. itse suosittelisin nenähuuhtelukannun (aka. sarvikuono) hankkimista ja reippaasti c:tä. en mene vastuuseen tuosta 6g annostuksesta.
Flunssaa ollut 10 viikon aikana nyt viisi kertaa. Alkaa vituttaa jo kohtalaisen paljon kun ei oo päässyt treenaamaan koko kesänä eikä tekemään mitään muutakaan, helvetin hienoa. Verikokeissakin tuli käytyä mutta ei mitään oikein löytynyt. Vastuskyky mennyt vaan alas kun ollut koko ajan kipeenä. Antibioottikuurikin tullut vedettyä kahteen kertaan.
Ihmeellistä Miten voi joku olla noin kipeä kokoajan? Meitsi on ihan kusisukassa, jos kerran vuodessa on nuhakuume.
Ihmeellistä Miten voi joku olla noin kipeä kokoajan? Meitsi on ihan kusisukassa, jos kerran vuodessa on nuhakuume.
Kiitos kun muistutit tuosta, mulla on tuollainen sarvikuono kaapissa ollu pari kk kun ei ole tarvinnu, tän kesän allergiat aika vaisuna pysyny lääkkeillä. C-vitaa otan nyt extramäärän, Eiköhän se siitä.
takomo sanoi:About KAIKKI ympärillä on ollut flunssassa ja mun kurkkuakin karhensi tiistaina. Vetelin reilusti C-vitamiinia, glutamiinia sopivasti ja päälle kunnon treeni ja ei tullu flunssaa! Voitin! MWAHAHAA!