Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
About KAIKKI ympärillä on ollut flunssassa ja mun kurkkuakin karhensi tiistaina. Vetelin reilusti C-vitamiinia, glutamiinia sopivasti ja päälle kunnon treeni ja ei tullu flunssaa! Voitin! MWAHAHAA!
 
Kavereilla kaikilla oli viimeviikkojen ajan flunssat, ja sieltähän se perjantai-lauantai aikoihin pärähti itellekkin :(. Just kun sai treenit kulkemaan ja onha tässä viimeksi sairasteltu huhtikuun aikoihin.

Onkos mitää keinoa olemassa millä nopeuttais poismenemistä?, hengästymistä pitää tietty välttää.
 
Miks piti flunssa-aallon iskeä just nyt? Mulla on yleensä hyvä vastustuskyky, mutta nyt viime viikonlopun hölkkälenkki heikensi sitä sen verran että pääsi lentsu iskemään.. Pää on kipeä ja kurkku karhea. Ei oo kivaa.
 
Kavereilla kaikilla oli viimeviikkojen ajan flunssat, ja sieltähän se perjantai-lauantai aikoihin pärähti itellekkin :(. Just kun sai treenit kulkemaan ja onha tässä viimeksi sairasteltu huhtikuun aikoihin.

Onkos mitää keinoa olemassa millä nopeuttais poismenemistä?, hengästymistä pitää tietty välttää.

6g c-vitamiinia päivässä. näin joku täällä ehdotti. nopeuttaa paranemista. itse suosittelisin nenähuuhtelukannun (aka. sarvikuono) hankkimista ja reippaasti c:tä. en mene vastuuseen tuosta 6g annostuksesta.
 
Helevetti, iski se jonkinlainen flunssa tännekki.. Kurkku karheana ja päässä on puulla lyöty olo. Ja juuri kun piti aloittaa SF- treenit tällä viikolla!!
 
6g c-vitamiinia päivässä. näin joku täällä ehdotti. nopeuttaa paranemista. itse suosittelisin nenähuuhtelukannun (aka. sarvikuono) hankkimista ja reippaasti c:tä. en mene vastuuseen tuosta 6g annostuksesta.

Kiitos kun muistutit tuosta, mulla on tuollainen sarvikuono kaapissa ollu pari kk kun ei ole tarvinnu, tän kesän allergiat aika vaisuna pysyny lääkkeillä. C-vitaa otan nyt extramäärän, Eiköhän se siitä.
 
Flunssaa ollut 10 viikon aikana nyt viisi kertaa. Alkaa vituttaa jo kohtalaisen paljon kun ei oo päässyt treenaamaan koko kesänä eikä tekemään mitään muutakaan, helvetin hienoa. Verikokeissakin tuli käytyä mutta ei mitään oikein löytynyt. Vastuskyky mennyt vaan alas kun ollut koko ajan kipeenä. Antibioottikuurikin tullut vedettyä kahteen kertaan.
 
Flunssaa ollut 10 viikon aikana nyt viisi kertaa. Alkaa vituttaa jo kohtalaisen paljon kun ei oo päässyt treenaamaan koko kesänä eikä tekemään mitään muutakaan, helvetin hienoa. Verikokeissakin tuli käytyä mutta ei mitään oikein löytynyt. Vastuskyky mennyt vaan alas kun ollut koko ajan kipeenä. Antibioottikuurikin tullut vedettyä kahteen kertaan.

Ihmeellistä:eek: Miten voi joku olla noin kipeä kokoajan? Meitsi on ihan kusisukassa, jos kerran vuodessa on nuhakuume.
 
Ihmeellistä:eek: Miten voi joku olla noin kipeä kokoajan? Meitsi on ihan kusisukassa, jos kerran vuodessa on nuhakuume.

Mulla oli sama tossa vuoden alussa 8viikkoa olin putkee kaikissa kipeyksissä. Se on siinä niinkuin mxm sanoin, kun menettää sen vastustuskyvyn parin antibiootti-kuuriakin vaativan taudin jälkee nii tulee kaikki sitten perään :(.

Perkl ku ei saa nukuttua kuumetta pukkaa. Mxm ootko käyny sellasessa nielunäytteen otossa, mulla oli sillo streptokokki bakteeri tullu jostai kun olin kokoajan kipeenä.. saatto olla terve viikko ja sitten taas flunssa ja kuume.
 
Ihmeellistä:eek: Miten voi joku olla noin kipeä kokoajan? Meitsi on ihan kusisukassa, jos kerran vuodessa on nuhakuume.

Tätä minäkin ihmettelen kun en oo koskaan ennen ollut näin paljon sairaana. Täysin perseestä. Ulkomaan reissulla tuli joku virus ja siitä asti ollut enemmän tai vähemmän flunssassa. Vilustumisilla on noissa kans aika suuri rooli.
 
Mä sain nyt vasta korvat auki. Ollu koko aamun pää ihan kaikukoppana. Vedin sarvikuonolla neljä kertaa sieraimet tyhjäksi ja nyt vasta ku naksuttelin leukoja niin aukes korvat... huoh. ei toivoakaan ainakaan viikkoon tehdä vielä mitään. Keuhkosta lähtee peukalonpään kokosia limaklönttejä ku vähän köhii.
 
Joo flunssa on ja nyt on pakko vetäytyä salihommista muutamaksi päiväksi:wall:
 
takomo sanoi:
About KAIKKI ympärillä on ollut flunssassa ja mun kurkkuakin karhensi tiistaina. Vetelin reilusti C-vitamiinia, glutamiinia sopivasti ja päälle kunnon treeni ja ei tullu flunssaa! Voitin! MWAHAHAA!

Sen siitä saa ku leuhkii. Nyt siis siinä flunssassa, aamulla oli 38.4 kuumetta, laski siitä kun otin särkylääkettä. Tuskanhikeä pukkaa, kurkku on kipeä, nenä tukossa vaikka mitään ei tule ulos. Torstaina alkoi, saas nähdä kuinka kauan kestää. En ole eläessäni ollut yhtä usein kipeä kuin tänä vuonna. Jossainvaiheessa meni monta vuotta ettei ollut edes flunssia, nyt kokoajan. Ärsyttävää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom