Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
hitto, ensi olin viikon flunssassa ja just ko siitä ehti toipua niin lähettiinpä lomien alettua mökille porukoiden kanssa :rolleyes: Eilen oli puntin nostaminen melkosta kuraa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikon ollut sellaista pikkuflunssaa ja köhää eikä oo salille päässyt. Just kun oli alkanut reenit kulkea ihan perkeleen hyvin niin meni taas vituiksi. Pitäis viikonlopun aikana yrittää nyt parannella.
 
^^ sama vika, torstain jälkeen en oo treenannu, silloki tuntu et taju lähtee, no tänää eukon kans laivalle ja tiistaina sitten pirteenä ja hyvin levänneenä salille taas. :rock:
 
Sä oot ylikunnossa jos mielialat tolleen vaihtelee ja flunssaa pukkaa ym ym. Pidä vaan taukoa nyt. Syöt ja juot kunnolla. Ja koitat olla ajattelematta punttien kolistelua ja otat rennosti, keksit jotai kivaa tekemistä. Ja pidät hyvän pitusen tauon suosiolla. Ei sun treenit ja lihakset ja voimat katoa mihkään ja hyvää tekee vaan. Usko pois.
 
-Olipahan tuossa mukava kesäflunssa. Ensin kuumetta ja räkä lensi. Sitte sai yskiä kaksinkerroin keuhkot kuin tulessa korvat vinku ja paukku ja pää oli kipee viä viikon jälkeen:curs:

Eli ensin tuli viikon tauko reeneihin, sitte käylähdin salilla vähä neitikoneissa pumppailemassa -> tuli veri nenästä ja yskä paheni. Vielä toinenkin viikko perään taukoa.

Nyt kolme kunnon reeniä takana ja tulokset palanneet lähes ennalleen, vain pientä jumitusta tuppaa iskeen. Kyllä sitä vain yllättävän nopeasti tauon jälkeen palautuu.
 
Jotakin nuhantapaista, mutta päävitutuksena on kurkkukipu :curs: . Vittu ei paljon huvita ns. nieleskellä tässä tilassa ja sitä joutuu tekemään kun vetää kurkkukarkkia puolen tunnin välein tai on muita vitun nesteitä suussa.

Voin vaan pistää myötätuntoa niille, joilla kurkkukipu on nyt tai etenkin niille, joilla on joku kunnon sairaus. Voi tuntua siltä, että olankohautuksella ohittaa jonkun nuhan tyyppisen, jos ei ole muutamaan vuoteen sairastellut hirveemmin.
 
Täällä on yksi joku ihme tauti -potilas. Osaako kukaan sanoa (kenties joku täällä lääkäri?) mihin viittaa seuraavat oireet: "paine"/tukkoisuuden tunne kurkussa, nenä vuotaa, tuntuu että hengitystiet tuosta kurkun kohdalta olisi vanteen puristama. Tätä on nyt jonkun aikaa jatkunut ja alkaa vähitellen vituttamaan. Musiikkia harrastan ja laulaminen ei suju yhtään. Aikaisemmin tähän liittyi myös se, että haukotellessa kurkunpäähän(?) sattui aivan helvetisti.

edit. Olen tässä nyt viimeisen 6vko herännyt käytännössä 05.00 töihin ja työskentelen viileähkössä tilassa kylmälaitteiden välittömässä läheisyydessä. mahtaako olla osuutta asiaan? tupakkia tulee poltettua harvoin, ehkä 2 tai 3kpl/kk
 
Täällä on yksi joku ihme tauti -potilas. Osaako kukaan sanoa (kenties joku täällä lääkäri?) mihin viittaa seuraavat oireet: "paine"/tukkoisuuden tunne kurkussa, nenä vuotaa, tuntuu että hengitystiet tuosta kurkun kohdalta olisi vanteen puristama. Tätä on nyt jonkun aikaa jatkunut ja alkaa vähitellen vituttamaan. Musiikkia harrastan ja laulaminen ei suju yhtään. Aikaisemmin tähän liittyi myös se, että haukotellessa kurkunpäähän(?) sattui aivan helvetisti.

edit. Olen tässä nyt viimeisen 6vko herännyt käytännössä 05.00 töihin ja työskentelen viileähkössä tilassa kylmälaitteiden välittömässä läheisyydessä. mahtaako olla osuutta asiaan? tupakkia tulee poltettua harvoin, ehkä 2 tai 3kpl/kk

Vaikka en ole lääkäri, niin mulla olis sivistynyt arvaus: FLUNSSA:lol2:

Toki voi olla tulehduksen tynkääkin jossain, joten juo piruuttas kuumaa mehua useesti päivässä carmolis tippojen kera! Sillä se flunssa ja kurkkukipu lähtee..
 
Tässä hiukan alle 2 viikkoa ollut flunssa. Hirveetä yskimistä ja nuhaa..Ennen flunssaa oli juuri kevyt viikko..Tänään alkoi dietti, ja flunssa on jo parempi..Yskää ei ole paljonkaan, ja jonkun verran nuhaa..Ajattelin mennä kokeilemaan salille jo tänään..
 
en menis kyll itte nuhassa salille. sydänlihastulehdus jälkitautina niin on elämä pilalla lopullisesti.
 
Flunssaa täälläkin kolmatta päivää. Ihan kivat lämmöt ja tukkoinen olo päällä.

Hiukan helpotti, kun pistin höyrykattilaan vadecumia kiehuvan veden sekaan ja hengitin sitä. Kokeilkaa, tulee melko fresh-olo :D
 
en menis kyll itte nuhassa salille. sydänlihastulehdus jälkitautina niin on elämä pilalla lopullisesti.

Nojoo..salilla ei kyllä nuhaa ole..Mutta aamulla on suht paljonkin (riippuu ehkä paikasta(?)..)..Mutta tänään menin jo toistamiseen salille, ja ihan suht "ok" tuntui, sarjapainoja joutuu vielä alentamaan..

Ehkä tässä kannattaisi vielä pitää loppuviikko vapaata salista ja tekisi jotain aerobista tilalle..
 
Olen kärsinyt jatkuvista flunssista melko paljon parin vuoden aikan. Viime keväänä päätin ottaa päivittäiseen käyttöön glutamiinin, jota otan aamuin ja illoin 3-5g. C-vitaa päivittäin 0.5-1g. Salilla käydessä pesen kädet huolellisesti saippualla ennen ja jälkeen treenin ja muutenkin yrittää pitää tuosta hygieniasta huolta. Näillä eväin on sairastelut saatu paremmin kuriin. Treeni alentaa mulla selvästi immuunitasoja, joten pyrin välttämään sellaista perse ruvella treenausta (muutenkin fiksumpaa).
 
Koko viikon olen ollut flunssassa. Kuumetta on sen verran koko ajan, että ei jaksa kuin nukkua ja edes koneella ei jaksa puolta tuntia pitempään istua kerralla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom