Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
On nyt tää flunssa ja vitun voimaton olo :(
Huomen piti mavettaa niin että taju lähtee ja veri lentää. Vituille todennäkösest meni seki. Ehkäpä jotai kevyttä...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssaa pitelee. Ei paljo jaksa syömisiä katella, kunhan jotakin ettei aivan kuihdu. 400g ässämix pussi vieressä.. :kuola: hyvät iltahiilarit.
 
mäkin sain pitkän tauon jälkeen 3 viikkoa puskea kunnolla ja taas vähän sarjapainoja nousuun.. sitten yksi päivä ilman takkia liikenteessä ja siitä sai palkinnoksi viikon flunssan mikä jatkuu vieläkin...prkl
 
Mulle löi tossa perjantaina paskamaisen flunssan nyt jatkunu muutaman päivän toivotaan et kohta lähtis.Vittu,että vetää voimattomaks tää flunssa

Ps: Syksy <3<3
 
viime viikolla oli flunssaa, mutta tervehdyin täysin viikonlopuksi. tänään alkoi sitten nenä vuotaa ihan tosissaan ja on kipeä olo. hieman turhauttavaa.
 
Osaako joku sanoa, minkä takia juuri punttitreenin jälkeen iskee usein flunssa? Ikinä en ole saanut flunssaa esim. juoksulenkin, fillarilenkin, sulkkispelien, biitsipelien tai muun vastaavan jälkeen. Punttitreenin jälkeen taas olen sairastunut lukemattomia kertoja. Sattumaa vai jotain muuta?
 
Osaako joku sanoa, minkä takia juuri punttitreenin jälkeen iskee usein flunssa? Ikinä en ole saanut flunssaa esim. juoksulenkin, fillarilenkin, sulkkispelien, biitsipelien tai muun vastaavan jälkeen. Punttitreenin jälkeen taas olen sairastunut lukemattomia kertoja. Sattumaa vai jotain muuta?

Huono huoneilma ja pöpöjä muilta salinkäyttäjiltä laitteista / välineistä?
 
Mitäpä sanotte ibuprofeiinin vetämisestä flunssaan?
 
Helvettiläinen, kyllähän tuo vaan flunssan pamautti minullekkin. Kestänyt 4 päivää. Nyt vaikuttaa kylläkin kun olen Coldrexiä ottanut muutaman napin päivisin että helpottaa.
 
Huono huoneilma ja pöpöjä muilta salinkäyttäjiltä laitteista / välineistä?

No ei se käsittääkseni mene ihan niinkään että tulee tartunta -> oireet välittömästi, vaan eikös se tauti "idä" ensin parista päivästä jopa viikkoon? Näin olen ymmärtänyt, vaan lääkäri en ole.
 
No ei se käsittääkseni mene ihan niinkään että tulee tartunta -> oireet välittömästi, vaan eikös se tauti "idä" ensin parista päivästä jopa viikkoon? Näin olen ymmärtänyt, vaan lääkäri en ole.

Tuo on kyllä totta, ettei ne heti luulisi vaikuttavan.. lähinnä vaan että jos on vastustuskyky jo kortilla kovasta kuntoilusta ja saa vähän pöpöjä, niin nehän vaikuttaa heti ja voi tulla tukkoinen olo?
 
Mitäpä sanotte ibuprofeiinin vetämisestä flunssaan?

Sanokaamme vaikka näin, että flunssan iskiessä on ihan hyvä napata jos jonkinmoista nappia, mutta ei myöskään kannata unohtaa, että paljon voi jeesata jo ihan normaalilla syömisellä. Vasta-aineitahan se sun kroppa kipeänä kaipaa ja niiden valmistusta luulisi tukevan erityisesti normaalin terveellisen ruoan syöminen. Salaatteja jne..
 
En ole sairastanu flunssaa sen jälkeen ku alotin monivitamiinin, kalaöljytabujen ja appelsiinimehun päivittäisen käytön. Appelsiinimehustakin saa helposti c-vitamiineja jos ei satu olemaan vaikka hilloja.
 
1 viikko flunssaa ja salitaukoa takana tänään :(
Aivan järkyttävä kurkkukipu ja räkätauti iski kivasti tälleen koulun alkuun...ei paljoa pystynyt jäämään luennoilta pois ja parantelemaan kotona. Tänään onneksi jo suht normaali ja hyvä olo, pärjää jo ilman buranaa ja finnrexiniä :) Otti kyllä koville olla näin monta päivää tekemättä mitään, en ole sitten yläasteen jälkeen ollut tällasessa flunssassa kertaakaan!
Jos sitä huomenna jotain kevyttä kävisi tekemässä tuola salin puolella vihdoin viimein..
 
Menisi varmaankin enemmän osastolle "tyhmät kysymykset" mutta silti:

Mitä luulette, uskaltaisiko sitä mennä salille seuraavissa olosuhteissa eli puoleentoistaviikkoon ei ole ollut kuumetta, mutta nenä on edelleen tukkoinen. Satunnaisesti yskittää, jolloin keuhkoista lähtee irti limaa, mutta tätä tapahtuu ehkä kaksi kertaa päivässä.

Ajattelin aloittaa rauhallisesti pienillä painoilla ilman aerobista, vai kannattaako sittenkin vielä odotella kunnos olo on kuin uusi?!
 
Menisi varmaankin enemmän osastolle "tyhmät kysymykset" mutta silti:

Mitä luulette, uskaltaisiko sitä mennä salille seuraavissa olosuhteissa eli puoleentoistaviikkoon ei ole ollut kuumetta, mutta nenä on edelleen tukkoinen. Satunnaisesti yskittää, jolloin keuhkoista lähtee irti limaa, mutta tätä tapahtuu ehkä kaksi kertaa päivässä.

Ajattelin aloittaa rauhallisesti pienillä painoilla ilman aerobista, vai kannattaako sittenkin vielä odotella kunnos olo on kuin uusi?!

No kyllä minä ainakin menisin salille.Ja treenaa sillai sopivan kevyesti.Jos talvella pitäis treenitaukoa aina kun pikkasen räkä valuu tai meinaa vähän yskittää,ni sais pitää vähän väliä viikon huileja.Itse olen pitänyt kuumetta selkeänä merkkinä treenien väliin jättämisellä.
 
Kyllä silloin voi mennä, jos on vaan pieniä flunssan oireita, mutta jos nenä vuotaa kun Niagaran putous ja koko ajan saa aivastella, niin sit ehkä suosittelisin jättämään väliin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom