Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Suosittelen ostamaan kyseisen tuotteen lähimmästä apteekista: http://personal.inet.fi/koti/vitmi/neti.htm

On _oikeasti_ ihan helvetin hyvä ja nopeuttaa/ehkäisee flunssaa älyttömän hyvin. Itse ostin tuommoisen pari vuotta sitten ja hetkeäkään en ole katunut :)

Ja varmasti flunssaan auttaa tuo ulos meneminen kun pahin osuus on kärsitty. sisällä on pölyistä mikä ei ainakaan auta tuohon flunssaan :david:

Suositellaan myös!

Tulee heti freesimpi olo huuhtelun jälkeen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli se flunssa sitten täälläkin sairatettua jossain muodossa. Onneksi olen sen verran tehokas sairastamaan (kiitos hyvien geenien ja vastustuskyvyn) että nyt ollaan jo kunnossa. Maanantaina nousi lämpö pikkasen yli 37n, lepäilin sen päivän. Eilen oli lämpö vähän laskenut (ihme kyllä ei kokonaan, yleensä tulee tuhottua n. 1/2 vrk:ssa nää flunssapöpöt) -> kevyt salitreeni, niin lähti räätkin liikkeelle. Ja tänään ollaankin jo kunnossa :)

Kuulostanee pieneltä, mutta 2004 kesällä ulkomaan reissulta saatua flunssan kaltaista virusta tmv. (kesti yli viikon, h##:n olotila) lukuunottamatta en itse, eikä kyllä moni muukaan, muista milloin olin sairaana oikeasti. Nytkin oli harvinaista että joutui pitämään lepopäivän.. Tuo avokki kun kuitenkin tuntuu saavan aika tehokkaasti kaikki flunssat, eli kaikki pöpöt kyllä itsellenikin tarttuvat, mutta harvoin ehtivät pahemmin oireilla.

No nyt taas puntille, pitänee vähän tunnustellen ottaa kuitenkin vielä..
 
Joo-o, kohta pari viikkoo nenä vuotanu niinku niagran putouksen ja yskää. Kuumetta ollu vaan parina päivänä. Nyt sitten ollu perjantaista asti antibioottikuurilla poskionteloiden takia. :/ Jeejee. Toivonmukaan la tai su uskaltais jo salille mennä... Alkaa vituttamaan kun kahteen viikkoon ei oo päässy treenaamaan... Edelleenkin vaan tota räkää valuu kokoajan niin saa nähdä pystyykö vielä viikonloppunakaan...
 
Koko talven ollu nenä tukossa ja lima kiertäny. Mul taitaa olla krooninen flunssa. Oon jo niin tottunu tähän et en ees huomaa. Itse asias en oo varma vaik mul olis kesäsinki sama homma.

e- Mitä tää tekee aloittelijoiden puolella?
 
Koko talven ollu nenä tukossa ja lima kiertäny. Mul taitaa olla krooninen flunssa. Oon jo niin tottunu tähän et en ees huomaa. Itse asias en oo varma vaik mul olis kesäsinki sama homma.

e- Mitä tää tekee aloittelijoiden puolella?

Sulle eritoten suosittelen tuota sarvikuonoa (nenähuuhtelukannu). Hae apteekista. Mulla on itselläni astma ja kärsin samasta asiasta, tai siis en enää kärsi, kiitos tuon vempaimen.

En oikeasti ymmärrä miksei ihmiset voi panostaa sitä 12e tuohon kippoon jolla saa monet ongelmat pois ja vielä useampaan älyttömän helpotuksen. Onhan se tietysti 3-4min pois elämästä kun kerran päivässä huuhtelee, mutta takaan että on myös sen arvoista.

Kesti meinaan tottua tosi kauan tähän, että voi hengittää MYÖS nenän kautta :)
 
Tossa maanatai-iltana alkoi tuntua vähän kurkussa jotain, ja siitä lähtien ollaan oltukin enemmän ja vähemmän kipeenä. Tällä hetkellä kurkku on aavistuksen kipeä vähän syvemmältä, nenä tukkeutuu ja ne rauhaset kaulassa on hieman turvonneet. kuumetta en ole mitannut, mutta tuskinpa on. Reenit jää kyllä tälläkin ololla väliin.

Toivottavasti huominen on parempi -> nukkumaan siis.
 
Pukkas sitte flunssan. Eilen illalla oli jo vähän paska olo, tänään aamulla heräsin kaheksalta( tai oikeestaan puol kaheksan mut nukahdin uudestaan, enkä edes muista et olisin sammuttanu herätyskellon:hyper: ). Sen jälkeen päätin, et noh, jätetään parit ekat tunnit väliin, sen jälkeen kouluun.Sitten puol kymmeneltä herätys, makasin puol tuntii sängys-vituiks meni tääki. No, söin aamiaista mut väsytti ja oli nii heikko olo et ei jaksanu mennä vaik olis ollu koekin( erittäin tylsä aine tosin). Siinä sitte nukahdin kello 11 ja heräsin puol 5, sen jälkeen aivan helvetin kova päänsärky ja nuha. Ja just ku treenitki kulki niin hyvin:curs: . No, ehkä keskiviikoks vois mennä jo salille, katellaan.
 
Minä treenailen flunssassakin jos ei kuumetta ole. En jaksa viikkotolkulla kyttäillä salille menemistä tukkoisen olon/rään kurlaamisen takia. Alkaa enemmän vituttamaan se salilla käymättömyys kuin se flunssa. En tiedä onko järkevää, mutta ei tuosta olo ainakaan huonontunut ole.

(joo ja EN suosittele tätä kellekään)
 
Minä treenailen flunssassakin jos ei kuumetta ole. En jaksa viikkotolkulla kyttäillä salille menemistä tukkoisen olon/rään kurlaamisen takia. Alkaa enemmän vituttamaan se salilla käymättömyys kuin se flunssa. En tiedä onko järkevää, mutta ei tuosta olo ainakaan huonontunut ole.

(joo ja EN suosittele tätä kellekään)


Ei ole.

Joskus voisi ajatella muutakin kun omaa napaa (tiedän, helvetin vaikeeta). Kiva tulla salille tartuttamaan kanssatreenajat! Varsinkin, kun saa leipänsä liikunnasta, niin ei olis varaa olla kipeenä jonkun idiootin kusipään "treenaan kipeenä"-intoilijan ansiosta.
 
Flunssa se vaivaa täälläkin, eilen oli kuumepäivä, tänään vaan kurkku tolkuttoman kipee. Töihin pitäs vääntäytyä ja reeneistä ei puhettakaan.
 
Alkaa vähitellen sapettaa tää tauti!

Oon ollu kolme viikkoo kipee: eka poski-ontelontulehus ja nytte tulee vielä korvatulehus.. Ja kova kuume päällä tietenkin..

Eikä salille pääsystä ole toivoakaan :´(
 
Olin jo mukamas parantunut, mutta eikös sitten viima torstaina noussut kuume kuin puun takaa yli 38 asteeseen. Perjantaina oli 38,8. Lauantaina se laski noustakseen sunnuntaina jälleen perjantain lukemiin. nyt on jo pari päivää ollut ok olo, mutta ei vielä reenaamaan. Ehkä lauantaina. Pitää ottaa varovasti, ettei taas sairastu. Intoa reeniin kyllä olisi, niin monta kertaa on jo jäänyt väliin.
 
Ensin kolme päivää Noro-viruksen kourissa (oksennus, ripuli ja kuume) ja heti kun luuli toipuneensa, niin pamahti flunssa sekä räkätauti. Tätä kaikkea kesti reilu kaksi viikkoa ja arvata saa nouseeko enää mitään mistään..:down:
 
Eilen kun reenasin ekaa kertaa tuon sairastauon jälkeen, niin kyllä tuntui olevan voimat jotenkin kateissa, taukoa edeltäneillä sarjapainoilla meni ihmeen vähän toistoja. En kyllä ihan loppuun silti vetänyt, vaan jätin sarjat siinä vaiheessa, kun alkoi tuntua turhan vaikealta. Muutenkaan ei olo hirveän terävältä tuntunut. Mutta toivotaan, että huomenna olisi jo parempi treeni.
 
Ei ole.

Joskus voisi ajatella muutakin kun omaa napaa (tiedän, helvetin vaikeeta). Kiva tulla salille tartuttamaan kanssatreenajat! Varsinkin, kun saa leipänsä liikunnasta, niin ei olis varaa olla kipeenä jonkun idiootin kusipään "treenaan kipeenä"-intoilijan ansiosta.

Eiköhän ne flunssapöpöt voi hyökätä missä vaan ihmisjoukossa: kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä, elokuvateattereissa jne. Itse en ainakaan tunne tippaakaan huonoa omatuntoa, jos vähän flunssaisena käyn salilla. Joka tapauksessa kädet pestään salin(kin) jälkeen eikä välillä kaiveta sormilla nenää tai työnnetä niitä suuhun, eihän? :eek:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom