Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Helvetin helvetti! Just kun oli saanu taas käytyä pari viikkoa salilla niin iski flunssa. Eilen väsytti ja oli nielu vähän kipeä, tänään sitten särkee koko päätä ja pää on täynnä limaa. JES!
Samma här. Paitsi etten kerinnyt kuin 5 treeniä tehdä ja nekin aika kevyesti. No, parempi sairastaa kunnolla pois ettei pidempää taukoa pääse tulemaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään juuri jotakin saatanan flunssaa menossa :curs: ? Tää mun flunssa kyllä voi johtua omasta tyhmyydestäni, kun en oikein dietillä huolehtinut tarpeeksi vitamiineistä :david: mutta silti pistää vihaks kun ei pääse treenaa :wall: itellä on kurkku kipee, hullu nuha ja lihassärkyjä :curs:

voi voi, tuo ei kuule ole vielä mitään minuun verrattuna. Joulukuun alussa sain ensimmäisen nielutulehduksen ja nyt tätä kierrettä on jatkunut tähänkin päivään asti, kaksi kertaa olen tämän aikana käynyt salilla ja taas on tämä tulehdus uusiutunut, nyt neljäs lääkekuuri alkamassa ja leikkausjono 4kk nielurisojen leikkaukseen. Maanantaina pitäis päästä taas salille mutta saa nähdä tuleeko taas mr nuha joka vetää taas miehen pois salilta.
 
Kohta kolmatta viikkoa jo flunssassa. Yskää löytyy ja räkää on joka paikka tukossa, kuumetta ei ole ollut enää 1,5 viikkoon mutta muuten flunssa vaan jatkuu. Luultavasti jotain viruspohjaista kun ei millään mene ohi. Onneksi ei sentään samalla tavalla kuin viime vuonna (2 viikon influenssa, jolloin koko ajan lähes 39 astetta kuumetta). Täytyy vaan popsia vitamiineja ja toivoa että kohta pääsisi salille.
 
Hip hei, taas flunssassa, edellisestähän ei ollutkaan kun vasta pari viikkoa :curs:
 
Vedelly täs vihreetä teetä ja vitamiinejä alkaa taas pikku hiljaa olla treeni kunnossa. Mikä parasta tässä flunssassa on että, lihakset pääsevät lepää kunnolla alkavaan treeniin.
 
Okkei hyvä että lukasin tätä topicia, meinasin nääs kysyä kannattaako flunssasena kauheesti treenailla. Pelkään vaan, että on tuskaa palata takaisin samaan treeniin kuin mihin oli flunssan alkaessa lopettanut. Elikkä paljon vitamiineja sisältäviä hetelmiä poskeen ja kunnolla lepoa eikö? Menin tässä perjantaina törkeän kröhän ja tukkosen nenän kanssa koululiikuntaan ja heitin viellä illalla perus haba treenin päälle. Ei tainnut olla kauhean viisasta?
 
Joo, viimesen viikon ollaan täälläki päi lensua podettu. Masentavaa.. mut ompahan ollu aikaa suunnitella diettia ja salitreeniä ^^
 
Okkei hyvä että lukasin tätä topicia, meinasin nääs kysyä kannattaako flunssasena kauheesti treenailla. Pelkään vaan, että on tuskaa palata takaisin samaan treeniin kuin mihin oli flunssan alkaessa lopettanut. Elikkä paljon vitamiineja sisältäviä hetelmiä poskeen ja kunnolla lepoa eikö? Menin tässä perjantaina törkeän kröhän ja tukkosen nenän kanssa koululiikuntaan ja heitin viellä illalla perus haba treenin päälle. Ei tainnut olla kauhean viisasta?
Ei kannata missään nimessä. Pahimmassa tapauksessa voi rankalla salitreenillä menettää hengen. Muista aloittaa kevyesti taas sitten kun palaat takaisin.


Itselläki tässä nyt kaksi viikkoa oltu kohta lepoa. Kuumetta eka viikko ja toka viikko hemmetin kova köhä ja ärsytysyskä ja nuha. Sitkeää laatua tämä.
 
Nonni. Nyt ollaan flunssan kourissa. Ihmeen kauan siltä tulikin vältyttyä, kun joka toinen tuttu on jonkinlaisessa köhässä ollut viime aikoina. Takana huonosti nukuttu yö ja edessä pitkä päivä. Juuri kun oli päässyt vauhtiin talvilajien merkeissä, niin tämäkin paha pitää kärsiä. Mutta ei auta kun ottaa lunkisti ja nauttia kaikenlaisia troppeja.
 
Mitkä ovat parhaat hoito keinot flunssaan ja yskään?? Lepoa ja vitamiineja naamaan vaan?? Jostain taisin lukea, että myös kuumien nesteiden ja kuumien ruokien nauttiminen auttaisi?!?
 
1½ viikkoa olin flunssassa. Lämpö ei koskaan noussut kovinkaan korkealle, mutta väsymys ja tukkoisuus olivat dominoivia. Tänään ei ole ollut nenä juurikaan tukossa, happi kiertää hyvin ja tuntuu siltä että voima alkaa palata jäseniin.

PAKKO PÄÄSTÄ TREENAA!! :D Oon puoltoistaviikkoo hitto vie selannu näitä foorumeja ja istua jököttänyt tietokonetuolissa. Uskallanko mä jo lähtee treenaa, vai kandeeko odotella vielä viikonloppuun asti?
 
Nyt on pieniä merkkejä ilmassa mahdollisesta flunssasta...tuli kyllä nukuttua vähän huonosti alkuviikosta että sekin vaikuttaa. Ei jaksanut tiistaina treenata kunnolla, rinnan ja ojentajat vedin jotenkuten läpi mutta en jaksanut edes vilkaista kyykkytelineen luo. Tuli myös hirveä himo hedelmiin...kävin ostamassa välittömästi päärynöitä, porkkanoita, banaaneja ym. repun täydeltä :D Menin kuitenkin tänään salille, treeni oli vähän väsynyttä edelleen.

Vähän pientä jomotusta kaulan lähistöllä havaittavissa ja muutenkin väsähtänyt olo. Pitäisköhän painaa paniikkinappulaa ja pistää viikon lepo käyntiin varmuuden vuoksi... :|
 
Räkätauti iski tännekin, mutta uskoisin että perjantaina on jo kevyen treenin paikka. Viikkohan siinä tulee paussia olleeksi, joka ei sinänsä ole paha mutta mun luonteella motivaatio katoaa äkkiä jos tauko tästä vielä venähtää.

Vitamiineja, lämmintä ja lepoa niin kyllä se siitä!
 
Flunssan kourissa makaaville:

Ite olen ottanut viime alkukesästä lähtien Danonen Actimelin 1-2 kertaa päivässä, vähän sen mukaan miten mieli tekee. Lokakuun puolivälin ja marraskuun välillä olin kipeenä, mutta nimenomaan silloin ja vähän sitä ennen en ottanut Actimelia .. En tiedä, onko aineella oikeasti vaikutusta vastustuskykyyn, mutta siltä ainakin tuon perusteella vaikuttaisi. Pari kertaa on tuntunut siltä että tulisi kipeäksi, mutta seuraavana aamuna kaikki täysin kunnossa ja salille vaan.. Ja mulle on aikaisemmin ollut ihan normaalia sairastua varsinkin talvisin vähintään kerran kuukaudessa.

Kannattaa kokeilla.
 
Jee, viime lauantaina iski flunssan joka jatkuu vaan. Ja kuume ei nouse sitten millään. Paksua, ruskeaa räkää & limaa riittää vaikka muille jakaa. Ja joka ikinen lihas niin kipeänä että siihen herää yölläkin ja joutuu ottamaan Buranaa jotta saa unen päästä taas kiinni....
 
nyt alkaa pikkuhiljaa taittumaan flunssa, joka kestänyt jo sunnuntaista asti,
jos huomenna tai lauantaina kevyt treeni, niin säilyis vielä järjissäänkin..;)
 
Antibioottikuuri, treenitaukoa kaks viikkoa, ei pysty myöskään kurkkukivun takia syömään mitään, joten lihat karkaa.. Nyt jo kun katsoo peiliin niin sieltä kurkkii takas lihakseton luuranko. :wall: Meni hillitty dieetti aika persiilleen, lihaskato vähän odotettua isompi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom