Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
hieno homma flussan poikanen ja ihan voimaton olo :wall: ja ylihuomenna immolaan pääsykokeisiin saa nähä kuin äijän käy:rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viidettä viikkoa salitaukoa :curs: . Viimeviikolla kävin kerran salilla ja meni flunssa vaan huonompaan suuntaan. Nyt taas pikkuhiljaa ohi menemässä, mutta odotan varmuudeksi vielä hetken.

Todellakin vituttaa ja huolella istua vain kotona ja selailla pakkista ja katsella telkkarista kaikkia helvetin paskoja sarjoja :zzzz: . Ainoa treeni mitä on tullut tehtyä on captains of crush grippereillä.

Flunssa :wall:
 
Viidettä viikkoa salitaukoa :curs: . Viimeviikolla kävin kerran salilla ja meni flunssa vaan huonompaan suuntaan. Nyt taas pikkuhiljaa ohi menemässä, mutta odotan varmuudeksi vielä hetken.

Todellakin vituttaa ja huolella istua vain kotona ja selailla pakkista ja katsella telkkarista kaikkia helvetin paskoja sarjoja :zzzz: . Ainoa treeni mitä on tullut tehtyä on captains of crush grippereillä.

Flunssa :wall:

vähän sama homma.. :/ nakertaa kyllä aivan älyttömästi
 
Jo on jossakin treadissa väiteltykin että pakkanen ja kylmä ei aiheuta flunssa mutta nyt taas kun pakkaset nousivat ja jouduin juoksemaan välillä ulkona töissä niin tuli vaan flunssa.....
 
japa sanoi:
...pakkaset nousivat ja jouduin juoksemaan välillä ulkona töissä niin tuli vaan flunssa.....
Tuo on tosiaan paha. Minäkin yritän parhaani mukaan välttää täältä kopasta poistumista, mutta välillä on pakko ja silloin tulee kyllä herkästi vilu. Flunssa meinasi ryykätä päälle, mutta sain sen nujerrettua liioitetulla nesteytyksellä sekä vitamiinien popsimisella.
 
piru vie ku yrittää taas niskan päälle...eihän tuosta edellisestä oo ku reilu pari kuukautta...sopevasti vielä ku alkoi taas salilla ramppaaminen maistua.

noh, maltti on valttia tässäkin tapauksessa.
 
Oon aivan SATAvarma että tulen kipeeksi just nyt kun tähän kirjotan, mutta: Syökää ihmiset niitä extravitskuja. Mä luulin saavani niitä tarpeeksi, kun söin sillon tällön monivitamiinipurnukasta, ja aivan sikana hedelmiä/kasviksia, mutta olin n. 5 viikon välein kipeenä.

Syksyllä oli se 2 kuukauden tauti, josta täälläkin avauduin. Sen jälkeen oon syönyt joka_päivä multitabsin + lähes joka päivä pirkka c-poreen (1000mg), en oo ollut kipeenä, mieskin on sairastanut 2 flunssaa, mä en. Syyn täytyy olla nuo vitskut, koska treeniä ym. on aivan samalla tavalla, samoin syömiset ja muut.
 
Yhdyn edelliseen puhujaan;). Ainakin itsellä tuntuu, että runsas vitamiinien saanti ehkäisee flunssaa. Päivittäiset lisävitamiinit aamulla monivitamiinitabletista ja päivämittaan 2-3 osassa 1000 mg c-vitamiinia. Viime talvena oli kerran flunssaa ja tänä talvena ei ole ollut kuin pieni flunssanpoikanen alkutalvesta (koputtaa puuta).
 
Perkele! Flunssan oireita täälläkin ollu jo useamman päivän, eka alko kun maanantai aamuna heräsin ja ois pitäny lähtee töihin niin nielu helvetin turvoksissa ja kitapurje oli kun hauis pumpissa. Eipä siinä paljo töihin lähdetä, tulis vielä ite pahemmin kipeeksi tai sairastuttais potilaat.. Kohtapuoliin ois aika lääkärille, jospa sieltä sais jotain roppia, eiköhän tää tästä. Vituttaaa vaan pitää taukoa salilta kun reenit kulki niin vitun hyvin ja nyt ei pysty tekemään muuta kun jumimaan sängyn pohjalla nuuskat huulessa :( Ja eipä voi sanoa ainakaan mun tapauksessa, että vitamiineista ois puutetta, vetelen nimittäin paljon hedelmiä päivittäin, lisäksi säännöllisesti monivitamiinit, omegat ja 2g C-vitamiinia..
 
Juuri kun dieetti lähti mukavasti käyntiin niin se flunssanpaholainen iski itsellekin :D Muutaman päivän pudotti jo pari kiloa ja sitten flunssa tuli sotkemaan treenejä ja sun muuta. Vielä on jäljellä pikkusen tunkkanen olo mutta on käytävä kokeilemeassa salilla miten tuo reenaus jo onnistuisi. Parantukaa pian!
 
Pakko tännekkin avautua. Kolmas viikko menossa flunssan kanssa. Viime viikolla oli jo kolme päivää ilman rään valumista ja yskää. Perjantaina salille ja lauantaina räkä valu ja yskitti ihan vit...sti. Ihme juttu, vaikka salilla en käyny kuin kääntymässä, ei tullu edes hiki.

Nyt voiskin heittää kysymyksen ilmoille, kun meitä sairastavaisia on niin paljon, kummalla pysyy paremmin terveenä teidän mielestä:

- olemalla sisällä?
vai
- menemällä ulos?

Omaan kysymykseen vois vastata IMO: menemällä ulos!
 
Suosittelen ostamaan kyseisen tuotteen lähimmästä apteekista: http://personal.inet.fi/koti/vitmi/neti.htm

On _oikeasti_ ihan helvetin hyvä ja nopeuttaa/ehkäisee flunssaa älyttömän hyvin. Itse ostin tuommoisen pari vuotta sitten ja hetkeäkään en ole katunut :)

Ja varmasti flunssaan auttaa tuo ulos meneminen kun pahin osuus on kärsitty. sisällä on pölyistä mikä ei ainakaan auta tuohon flunssaan :david:
 
Mulla toimii ihan yksinkertaisesti riittävä nesteytys ja paljon vitamiineja. Jos alkaa tulla orastava flunssa, niin tuplaa vaan kaiken. Teetä, vettä, mehua (kuumana ja kylmänä) ja tosiaan paaaaaljooon vitskuja.

Jos on jo tullut kipeäksi, niin kannattaa oikeasti tuulettaa aina välillä sitä kämppää ja huolehtia myös omasta hygieniasta. Usein kun on kipeänä, tulee vaan makoiltua sohvalla peiton alla pari-kolme päivää, käymättä juurikaan suihkussa tai tuulettamatta kämppää.
 
Joo, mulla on ollu joka kerta pidemmän salitauon jälkeen sama homma, eli max. 3 vko reeniä ja sitten 1-2 vko kipeenä. Sen tähden söin heti alusta lähtien mölleriä jossa rasvaliukoisia vitskuja, monivitamiinia jne, mutta ei näemmä auta :curs:

No, eiköhän tää tän viikon jälkee ala olla paketissa ja pääsee taas salille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom