Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän ne flunssapöpöt voi hyökätä missä vaan ihmisjoukossa: kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä, elokuvateattereissa jne. Itse en ainakaan tunne tippaakaan huonoa omatuntoa, jos vähän flunssaisena käyn salilla. Joka tapauksessa kädet pestään salin(kin) jälkeen eikä välillä kaiveta sormilla nenää tai työnnetä niitä suuhun, eihän? :eek:

varsinkin jos on huono vastustuskyky, kaikki flunssat tulee niin pienestä.

Ite oon tässä ollut yli 3kk "sairaana" eka kuukaus kuumetta joka viikko, nyt ollaan siin pistees et ruuminlämpö on kokoajan about 37.2, ja heikko olo. Vastustuskyky päässyt niin heikoks pitkästä stressist ja masennuksesta. Ekat pari viikkoa melkein itketti kun salille ei pääse, mutta siihen ajatukseen tottuu et pakko se on terveeks eka päästä. Paino tippunut 7kg, luulen et enimmäksee nesteet ja tietysti jonkun verran lihaakin. Treenijäykkyys ja nesteet kun katoaa niin kyllä kokokin laskee hyvin, huomattu :D

Pienistä flunssista ei kannata välittää, muuten ne kasvaa isommiksi ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän ne flunssapöpöt voi hyökätä missä vaan ihmisjoukossa: kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä, elokuvateattereissa jne. Itse en ainakaan tunne tippaakaan huonoa omatuntoa, jos vähän flunssaisena käyn salilla. Joka tapauksessa kädet pestään salin(kin) jälkeen eikä välillä kaiveta sormilla nenää tai työnnetä niitä suuhun, eihän? :eek:


No ei tietenkään. Mut en mä silti tajua, miksi siellä salilla (tai jumpissa) pitää flunssaisena käydä? Miksi? Mitä hyötyä? Jos on pakko poistua kotoa, niin miksei voi vaikka lähteä kävelylle tms..?
 
Itse olin tossa 2,5 viikkoa köhäsenä ja nuhasena. Tuli sitten vuosiin pisin treenitaukokin samalla. Jos tässä ei mitään ihan ihmettä taas tapahdu, niin tänään vihdoin ja viimein takas salille.
 
Malttaa vaan sairastaa sen köhän pois niin kyllä se siitä. 2 viikkoa olen nyt parannellut itteä ja tänään pääsis kanssa jumpaamaan vihdoinkin.
Pöperö ei pahemmin maistunut kun sairasteli joten painokin taisi pikkasen laskea 2 viikon aikana.
Mustaherukka mehu, ei kiitos vähään aikaan!!
 
No ei tietenkään. Mut en mä silti tajua, miksi siellä salilla (tai jumpissa) pitää flunssaisena käydä? Miksi? Mitä hyötyä? Jos on pakko poistua kotoa, niin miksei voi vaikka lähteä kävelylle tms..?

Oma ohjeeni on, että liikuntaa voi harrastaa "pienessä flunssassa" eli kun oireita ei tunnu kaulasta alaspäin. En tietenkään mene salille tai edes kävelylle jos on pientä lämpöä, ruoka ei maistu, lihaksia kolottaa jne. Silloin ainut oikea paikka on sänky. Mutta jos nyt vähän nokka vuotaa ja yskittää ja ruoka maistuu = yleistila on jees, niin kyllä sitä treenata voi, jos hyvältä tuntuu :whip: Vituttaa muakin kaikki flunssat ja ymmärrän Tähtitytön pointin, mutta tämmöstä tää elämä vaan on :) eLm0h:lle Ja Timballe pikaista paranemista!
 
Tässä 4 viikkoo kipeenä ollu, ensiks poskiontelotulehdusta, sen jälkeen yleistä räkäisyyttä ja sitten vielä A-Influenssa. kiitti näist. ketuttaa niin maan paljon.
 
Eka tuli viikon tauko ihan tarkotuksel pidettyy. Noh sit heti ku meni salille ni eiköhän se paukannu pieni kuume ja flunssa. Puol viikkoo oli pientä kuumetta. Sit laski ja piti mennä salille ni johan tuli uuestaa justii ku olin lähössä salille. No ei siinä mitää sit parantelin kunnolla ja oli kaks kuumeetonta päivää ja aattelin käydä maanantaina vetäsee kevyesti. Noh kävin ja samana päivänä kattelin viel tätä topiccia ja naureskelin et ahhaaha sairastelkaa te vaa mä oon sairastellu jo. Illalla oli taas kuumetta ja tänää paukkas hirveen röhätaudin!
 
ekaks 2 viikkoa flunssassa ja miedossa kuumeessa. sitten viikko kuumeessa ja flunssassa taas. sitten a-virus iski. nyt oon noroviruksen kynsissä.

vittu -jee-!

kirjotukset viikon päästä enkä oo sivuukaa lukenu :D
 
yleensä oon tosi tosi harvoni kipee, mut nyt kun oon alkanu punttaamaan niin oon ollu pirun usein kipee liki joka viikko jää vähintään yks salikerta välistä sen taki iknu oon kipee...
 
Mul kyl osu niin hyvään paikkaan tää flunssa, just lepoviikolle, ei menny salikerrat hukkaan. Pystyy sit ens viikol taas lähtee apinanraivol kiskomaan malmia maasta :rock:
 
Itselläni ei ole ollut kuumetta, nenä ei ole vuotanut eikä muutakaan..ainoastaan kurkku oli tosi kipeä, jonka vuoksi lääkäriin päädyinkin ->lääkekuuri.. Olisikohan parempi jättää sali väliin vai? Toisaalta kun flunssaista oloa ei ole, enkä "lenkilläkään" hengästynyt normaalia enempää..ei malttaisi kotonakaan olla..:jahas:
 
Kannattaakohan mennä tänään salille, jos perjantaina sairastuin? Perjantaina oli lämpöä ja seuraavat kaksi päivää olikin sitten kunnon kuumetta. Nyt kurkku on vain kipeä ja räkää tulee.
Tekisi kyllä mieli mennä salille tekemään kevyttä...
 
Kannattaakohan mennä tänään salille, jos perjantaina sairastuin? Perjantaina oli lämpöä ja seuraavat kaksi päivää olikin sitten kunnon kuumetta. Nyt kurkku on vain kipeä ja räkää tulee.
Tekisi kyllä mieli mennä salille tekemään kevyttä...

No ei todellakaan kannata! Jos olet vielä eilenkin ollut kuumeessa ja tänään "vain kurkkukipeä ja räkää tulee",on enemmän kuin todennäköistä, että kuume nousee uudelleen ja sairaus vain pitkittyy. Tiedän, raivostuttavaahan se on levätä, mutta ajattelemalla, että teet vain itsellesi enemmän hallaa menemällä liian pian salille, selviät kyllä!:thumbs:
 
Täälläkin flunssan kourissa. Viikko sitten tiistaina alkoi älytön kurkkukipu jota jatkui lauantai-aamuun asti, jolloin alkoi mahdoton rään juoksu. (Suoraansanottuna). Olo on tosi tukkoinen ja niistää saa ihan jatkuvasti. Noh, eiköhän se taas tästä..
 
Just parannuin tän talven ainoasta flunssasta. Luulin jo, että selvisin ilman tautia talven läpi, mutta iskihän se sitten...
2 viikkoa oli vetämätön olo eikä tiennyt oliko sairas vai terve, pari päivää pois töistä, jonka jälkeen hyvä olo ja takas töihin, sitten kunnolla kipeeksi. Viikko lepoa ja lopultakin terveen paperit. Oli kyllä helpotus kun tuli se kunnon flunssa lopultakin, sillä alkoi jo ottaa päähän toi puolikuntonen ja väsynyt olo. :curs:
Melkein 3 viikkoa taukoa salita, joten treenit maistuivat erityisen hyvältä :rock:
 
en kyllä itekkää tykkää, ku ei päässy reenaamaa ja painoki nous 2kg viies päiväs ku ol nii paha flunssa ettei päässy oikei minnekää
 
Kyl toi viikon sairastaminen teki ihmeitä...Terveenä ku nyt pääs salille ni nous rauta aika kivasti, mut oli 6 viikos viisaal syömisel saadut kaks kiloo karissu pois. Kyl pisti harmittaa vaik tosin palikat nyt sit näky aika kivasti...Onks jotain hyvii keinoj säilyttää paino myös kipeenä? Kuiteskaa jaksa iha samanlaisii määrii syödä. Noh kai toi sit oli se kiristelyviikkokin samas...
 
ai jumalauta kohta kilahtaa mun pannu kii! oon nyt jo kolme kertaa käyny aina parin viikon välein koittamassa tehä kevyen treenin ja joka kerralla ei ole kahteen päivään ennen salia ollut kuumetta. AINA seuraavana päivänä salipäivästä lämpöä :wall:
 
Voi jumalavita. 5 viikkoa takana viirustamista. Ensin oli rajua, ja sain 3 kuuriaki johonki. Keskimmäisestä komiat allergiareaktiot, nahka oli ku tulessa ja verenpunanen jokapuolelta. Nyt viimiset muutama viikko pitäny vittumaista pikkukuumetta ja vähän tukkonen ääni. Ei uskalla salille kuumees jos tulee joku sydänlihastulehdus. Kaveri kysy että onko terve olo, no enhä mä edes muista enää mimmosta on olla terve! Kirottua!! Päähä tässä sekoo!!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom