Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SAA, jos ei erehdy puhumaan liikkeestä penkkipunnerruksena, vaan vaikkapa lievästä alaviistorintalihaspunnerruksesta jaloilla avitettuna tai mitä itse haluaa... Liikkeiden suorituksella ja asennoilla ei ole hevon v...n väliä, kunhan niitä ei väitä muiksi vertailukelpoisiksi liikkeiksi.Originally posted by gille
joo... eli saako perse nousta kun nostaa penkistä ??
Originally posted by Sven Hassel
BTW: Kumpi on vahvempi: Äijä joka tekee penkistä 135kg:llä puhtaan sarjan (paino 95) vai äijä jolla on perse 45cm penkistä ja paino 75, ja kyseessä on sama sarja?
Originally posted by JMS-
Joo aika yleinen mielipide tuntus olevan toi ettei se perse nousis siitä penkistä ja niin oon itekki nostanut.
Mut mulla on yks tuttu voimanostaja/kehoilija joka oli nuorempana kisaillu penkkipunnerruskisoissa ja se kerto että sillon ku se treenas sen valmentajan kanssa niin niillä oli tapana reenata aina vähän isommilla painoilla kun normaalisti. Eli ei tekniikasta niin väliä eikä väliä jos se perse nousee siitä penkistä.
Sitten kun kisat alko lähestymään niin opeteltiin nostaman ilman että se perse nousee siitä penkistä.
En sitten tiedä onko mitään perää mutta kehittyy kuulemma voimat paremmin tolla tavalla kun on paljon romua käytössä.
Originally posted by mörssäri
saa ja pitää nousta.
Originally posted by Energia
Kyse ei ole penkkipunnerruksesta, jos siihen osallistuu esim. jalat tai selkä. :jahas:
Ei liity otsikkoon, mutta mitenkäs on kaaren laita, jos perse pysyy penkissä? En käytä kaarta kun luulen liikkeen olevan siten puhtaampi ja rasittaa paremmin rintalihaksia.
Originally posted by Raven
Miten ihmeessä pystyt tekemään penkkipunnerrusta, jos siihen ei osallistu selkä mukaan?? ;)
Ja tuon kaaren vaikuttaminen rintaan.. Jos et tee kaarta, niin riippuu myös mihin sen tangon lasket. Mikäli lasket liian lähelle kurkkua, niin helposti hajotat vaan olkapäät.
Kyse ei ole penkkipunnerruksesta, jos siihen osallistuu esim. jalat tai selkä. :jahas:
Toki persettä saa nostaa ja kehua kavereille kun penkistä nousee, mutta se on huijausta. Jos tulee parempi mieli niin siitä vaan, mutta penkkipunnerruksesta puhuminen kuulostaisi silloin aika
Ei liity otsikkoon, mutta mitenkäs on kaaren laita, jos perse pysyy penkissä? En käytä kaarta kun luulen liikkeen olevan siten puhtaampi ja rasittaa paremmin rintalihaksia.
:lol2:Originally posted by sama
Ei
huvittavia nämä karvanoppaelvikset joille tärkeintä on paljonko penkistä nousee - perse puoli metriä irti penkistä kauhealla pompulle ja sen jälkeen katse ympäri salia "näkikö kaikki ?" :jahas: