- Liittynyt
- 28.1.2022
- Viestejä
- 885
"Yleisimmin ongelmia on ollut Teslojen akselistoissa, jousituksessa ja jarruissa. Myös valovikoja esiintyy poikkeuksellisen tiheästi."
Jarrujen käyttö vähäistä ja huolto miltei olematonta, jos sitäkään= jarrut jumittaa. Ei mitenkään uutta. Vuosittainen jarruhuolto polttomoottoriautossakin jopa tuplaa jarrujen käyttöiän.
Akselisto ja alusta yleensäkin on tehokkaassa autossa kovilla. En tiedä onko Tesloissa jotenkin alimitoitettu ne, kuten esim. Passateissa oli aikoinaan? Oma mutu taasen kertoo, että nykyaikaisella tehokkaalla sähköautolla on mukava tehdä nopeita kiihdytyksiä ja sehän käy alustan päälle.
Paljon myydään vanhantekniikan autoihinki HD/vahvistettuja alustan osia... vissiin isojen ja tehokkaiden autojen ongelma aina ollut.
Voihan se olla, että Teslat on sysipaskoja vehkeitä, mutta vähän epäilen?
Jarrujen käyttö vähäistä ja huolto miltei olematonta, jos sitäkään= jarrut jumittaa. Ei mitenkään uutta. Vuosittainen jarruhuolto polttomoottoriautossakin jopa tuplaa jarrujen käyttöiän.
Akselisto ja alusta yleensäkin on tehokkaassa autossa kovilla. En tiedä onko Tesloissa jotenkin alimitoitettu ne, kuten esim. Passateissa oli aikoinaan? Oma mutu taasen kertoo, että nykyaikaisella tehokkaalla sähköautolla on mukava tehdä nopeita kiihdytyksiä ja sehän käy alustan päälle.
Paljon myydään vanhantekniikan autoihinki HD/vahvistettuja alustan osia... vissiin isojen ja tehokkaiden autojen ongelma aina ollut.
Voihan se olla, että Teslat on sysipaskoja vehkeitä, mutta vähän epäilen?