- Liittynyt
- 20.11.2013
- Viestejä
- 1 165
Huhuh, tossa tapauksessa poistattaisin koko akuston turhana lisäpainona ja ajelisin pelkällä bensallaKaverilla meni porsche hybrid ni se oli 28k eur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhuh, tossa tapauksessa poistattaisin koko akuston turhana lisäpainona ja ajelisin pelkällä bensallaKaverilla meni porsche hybrid ni se oli 28k eur
Eiköhän niitä pikkuhiljaa tuu, enempi varmaan vielä panostavat maanteihinMä pääsen siis parkkihallissa laittaan kiinni, niin mulla ei hätää, mut jos ylistyy, niin ei noita latauspisteitä nyt lisääkään näytä tulevan.
Kyllä se tosiaan omalla p-paikalla pitää latausmahdollisuus olla. Onhan niitä myös muualla kuin kaupungissa asuvia, joilla ei (vielä) ole latausmahista kotona. En ikinä olisi hankkinut sähkistä ilman omaa latauspaikkaa.Mä pääsen siis parkkihallissa laittaan kiinni, niin mulla ei hätää, mut jos ylistyy, niin ei noita latauspisteitä nyt lisääkään näytä tulevan.
Ei taida ihan noinvain onnistua, eli pitäs myydä tuo pois ja ostaa se besakampe tilalle... Ja kuka tuommosen ostais?Huhuh, tossa tapauksessa poistattaisin koko akuston turhana lisäpainona ja ajelisin pelkällä bensalla
Joo, siksi tuo hymiö.Ei taida ihan noinvain onnistua, eli pitäs myydä tuo pois ja ostaa se besakampe tilalle... Ja kuka tuommosen ostais?
Juu.Joo, siksi tuo hymiö.
Tää on kyllä niin loistavasti muotoiltu tuosta ID:sta Varmasti pätevä laite ja ulkoahan se on tyylikäsID3 aiheutti semmoisen efektin mitä ei koskaan elämäni aikana ole tapahtunut. Se oli vastemielisin auto missä olen istunut, miten voikaan olla niin luontaantyöntävä auto, penkit aivan kamalat, ratti ku polkuautossa ja tuntui että istui vakuutusyhtiön aulassa penkillä ja katseli ulos.
Ulkoo kyllä valehtelee oikein huolella.Tää on kyllä niin loistavasti muotoiltu tuosta ID:sta Varmasti pätevä laite ja ulkoahan se on tyylikäs
Edellisen omistajan tuhoisat lataustottumukset voivat syödä auton myyntiarvosta tuhansia euroja. Karkeasti ottaen akun osuus muodostaa noin 40 prosenttia sähköauton hinnasta. Keskeistä on, kuinka hyvin sen kunnosta on huolehdittu. Sähköauton kohdalla kilometrimäärät ja ikä eivät suinkaan kerro kaikkea. Viime kädessä kaikki riippuu akun kunnosta. Edellisen omistajan tuhoisat lataustottumukset saattavat syödä auton myyntiarvosta tuhansia euroja
Yleisimmin ongelmia on ollut Teslojen akselistoissa, jousituksessa ja jarruissa. Myös valovikoja esiintyy poikkeuksellisen tiheästi.
"Saksan katsastuskentän suurimpia puheenaiheita ovat uudet suunnitelmat sähköautojen ajoakkujen turvallisuuden systemaattisesta selvittämisestä myös erikseen testaamalla.Taattua laadottomuutta.
Uudehkot Teslat ovat reputtaneet katsastuksissa ennennäkemättömästi Saksassa
Ensimmäiset Model 3:t ovat tulleet Saksassa katsastusikään, joka on enintään kolme vuotta auton ensirekisteröinnistä. Samalla autoista on paljastunut joukko merkittäviä turvallisuusongelmia.www.is.fi
Mä taas olen kuullut, että lommo voi aiheuttaa määräyksen tarkastuttaa akun kunto merkkihuollossa. Jos akku ok mittauksissa jne. niin leima tulee.Hyvä. Kotimaassakin kuulemma lommo pohjapellissä akuston kohdalla riittää hylkäysperusteeksi katsastuksessa, mutta voihan siellä silti olla piileviä riskejä...