Mielenkiinnolla odotan, kauanko menee siihen, että tonnilla saa vähän käytetyn sähköauton, jonka uudet akut kustantaa 500, ja niillä ajelee aina kolmesta viiteensataan tuhanteen ennen seuraavaa vaihtoa.
Itelle nimittäin auto on tapa siirtyä vapaasti paikasta toiseen. Ysäricorollan saa tonnilla (vähemmän luitettavia uudempia muita merkkejä saa edullisemmin), laakerit ja männänrenkaat sen koneremonttiin saa viidellä sadalla, ja niillä pääsee helposti sen 300-500 tuhatta taas.
Joka on aika pitkä aika, jos autoa käyttää päivittäin akselilla koti-päiväkoti-työ-päiväkoti-kauppa-koti vajaan 20 km ja viikonloppuna siirtyy jonnekin lähialueen retkeilykohteeseen palatakseen illalla takaisin kotiin.
Ja se, että sijoittaisi moiseen käyttöön viisinumeroisen summan säästääkseen muutaman satasen vuosittaisissa maksuissa ja jonkin verran energiakuluissa, hmm.
Tulipahan avauduttua, sori, mutta ei oo sähköauto pariin vuoteen mun vaihtoehto. Sitte ku siihen jotain vikaa tulee (kyllä, sähkölaitteetkaan ei oo ikuisia), ei sille varmaan voi ees ite tehä mitään.