Tuon linkittämäsi haastattelun pointti oli, että laatuun nimenomaan on panostettu.No kun nyt eka panostaisivat siihen auton laatuun.
Elon Musk admits Tesla has quality problems
Critics have slammed Tesla for Model 3 quality issues for years. And now CEO Elon Musk is admitting even his harshest critic was right.www.google.fi
Ja joo, annetaan se anteeksi Teslalle, että onhan noita vikoja automalleissa. Mutta Teslasta koitetaan tehdä jeesuksesta seuraavaa ja sen seuraajat ovat kovin vahvan uskollisia sille merkille.
Itsee harmittaa vähän se, että ärsyynnyn asioista liikaa. Teslahan olis varmaan mulle oivallinen, pienempänäkin löytyy, mutta mä en kestä sen merkin pakottajia, pitäis oppia pääsemään noin tyhmän asian yli.
Eikä siinä pakottamisessakaan mitään väärää ole, mä vain en sitä ite kestä.
Itse en edes ymmärrä, mitä tuo merkin pakottaminen on. Kai jokaisella on täysi vapaus ostaa minkä merkkinen auto tahansa, eikä kenelläkään ole mitään keinoja pakottaa muita ostamaan tietyn merkkistä autoa. Ymmärrän kyllä hyvin sen, jos hehkuttavat Teslaa, mutta ei kai se pakota ketään muuta Teslaa hankkimaan. Tesla on kuitenkin elinaikanani merkittävin autoalalla tapahtunut asia. Siinä missä oikeastaan koko elämäni ajan autoteollisuus on ollut varsin kankea ja varovainen liikkeissään, niin Tesla on tullut tyhjistä ja muuttanut koko alan luutuneita käytäntöjä. Jo se, että yli sata vuotta vanhalla alalla voi tulla takavasemmalta ja kasvaa nopeasti merkittävän kokoiseksi ja ennen kaikkea koko alan suuntaa uudelleen määritteleväksi toimijaksi, on kova suoritus. Sekin, että Teslan peräaallossa nuo satavuotiaat valmistajat yksi toisensa jälkeen ilmoittavat siirtävänsä rahat polttomoottoreiden kehittämisestä sähköautoihin, on jotain sellaista, mitä en ole aikaisemmin nähnyt. Volkkarikin on kopioinut suoraan Teslalta tosi paljon.