Säärisuojat?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
41
Mistä löytyis hyvät säärisuojat maveen? Kokoajan maven jälkeen sääret verillä, samasta paikasta vielä aukeaa. Futissuojat ei luultavasti kelpaa kun on sen verta paksut ja tanko luultavasti koppaa niistä.

Hyvä kysymys. Sääriä pitkin/hipoen silti sama juttu: verillä. Eilen en viimeisissä sarjoissa muuta keksinyt, kuin pitää peukalot tangon ja säärien väliissä. Toppahousut?

Pystytkö hipomaan silleen kevyesti niitä sääriä?
Itelläni on aina ihan sikamaiset mustelmat mutta verille asti ei mene. Pystyy viemän säärtä pitkin mutta ei tarvitse jyystää verille.

Verille menee joskus kun samasta kohdasta aukeaa rupi sääressä. Pitkät verkkarit on käytössä ja vasta pukkarissa katoin niin se sääri oli auennut.
Joillain se iho vaan on herkempi, itellä lähtee käsistäkin melko helposti nahkat niin on hanskat oltava. Saken sivuilla näytti olevan maastanostosukat jotka lähteekin tilaukseen.

Kysymys on myös sääriluiden muodosta. Omani ovat ▲. Noihin kun kerrankin karhennuksella vetää (vaikka vahingossa), veret tulee. En minä valita enkä vetoa jätä, mutta kyrsiihän se.

Ei ne itselläkään tunnu vaikka verelle menee, mutta tuskin se kovin terveellistä on pidemmän päälle kun kerran viikkoon aukeaa aina samasta kohdasta.

Itsellä on sääret menny mustelmille ja polvetkin, mutta ei ihan verille sentään tai no ei ainenkaan vielä. Veri on selvä merkki siitä että jotain on tehty.:D
Any way kattelin tuossa muutama päivä sitten netissä jotai mave sukkia taisi olla voimaharjoittelunetissä tai jossai en ihan sata varmana muista, ei kellään ole itsellään tämmöisiä mave sukkia?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itelläni on mave sukat koska ne vaaditaan ipf-kisoissa ;) eipä mulla muutenkaan ihan verille paikat mee, mutta mustelmille kyllä :)

Saken sivuilla näytti olevan maastanostosukat jotka lähteekin tilaukseen.
Nyt aletaan olla asian ytimessä. Ja paksut futissukat ajaa saman asian. Ilman niitä mullakin aukeaa sääri joka kerta kun mavea tekee, iho on ilmeisesti kulunut niin ohueksi siltä kohtaa kun on usein auennut.

Mä olen myös siirtynyt vähemmän karhennettuihin tankoihin, vaikka ote onkin ehkä vähän kovemmilla. Se karhennetuin tanko on kun vetäis karkeella hiekkapaperilla.

Normaaleja jalkkis sukkia itse oon käyttäny, toimii hyvin.

edit: Itsellä ei oo kyllä ollu koskaan ongelmaa ton repeemisen takia, mutta oon ihan huvin vuoks pitäny :)

En kyllä tajua miten saa mavessa sääret verille, mutta ilmeisesti sanonta kukin tyylillään pitää paikkansa. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom