No kerroppa, kun näyt paremmin tietävän, että mitä oikeaa hyötyä siitä NATOsta tavalliselle Suomalaiselle on? Pääsee sotapojat leikkimään isoja sotaleikkejä isojen USA-poikien kanssa?
Ja ihan tasantarkkaan NATO-jäsenyyden kanssa on riski, jos ei menettää, niin ainakin heikentää suhteita Venäjään. Enkä mä tässä tarkoita riskiä että ne tänne tulis, vaan että vittuillessaan määräävät jonkun mukavan tullin ja moni yritys jää nuolemaan näppejään ja isot investoinnit menee hukkaan. Vai kuvitteleeko joku, että Suomalaisten yritysten investoinneilla on mitään käytännön merkitystä Venäjälle?
Mä en paljon NATOsta tiedä, mutta sen tiedän että NATO on melkein yhtäkuin USA ja USA nyt on maa, jonka kanssa ei ainakaan minua huvite veljeillä yhtään sen enempää kuin Venäjänkään kanssa.
Ja jos joskus tulis ww3 (mitä tietenkään ei kukaan täysjärkinen toivo) niin tuskinpa se tulee sentakia että Venäjä päättää siirtää rajojaan Euroopan suuntaan. Todennäköisemmin se lähtee jostain rättipäävaltiosta jota lähtisi tukemaan esim. Kiinalaiset ja sitten tähän vituuntus USA jne jne.