Ryan Reynoldsin muutos Blade III- elokuvaa varten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Mixu

Ei vain tajua
Ryan Reynolds, joka tunnetaan ehkä parhaiten Nelosella pyörivästä sarjasta "Kaksi kaveria ja tyttö", teki aikamoisen muodonmuutoksen valmistautuessaan elokuvaa Blade Trinity varten. Pari kriitikkoa on väittänyt Reynoldsilla olevan vatsalihasimplantit, mutta tätä eivät usko edes muut kriitikot. Huomattavasti suurempi muutos kuin esim. Brad Pitin "mahtava kasvaminen lihaksikkaaksi Kreikan taruhahmoksi" Troija- leffaa varten.

attachment.php

attachment.php

Liitteet

• ennen.webp
    ennen.webp
    17,8 KB · Katsottu: 9 610
  • jalkeen.webp
    jalkeen.webp
    17,1 KB · Katsottu: 9 492
On kyllä TODELLA kova muutos, tietäisi vielä, että missä ajassa tuo on tapahtunut.

Joo kyl mieki vähä olin että wtf ku katoin ton.. mut mitenköhä pitkää on menny tuossa muutoksessa?

No mä sanoisin, että kaveri on vaan polttanu rasvaa ja tehny vatsalihaksia...ei tossa loppupeleissä ihan hirveesti lihasmassaa ole tullut lisää..kiristynyt kyllä pirusti.

Onhan toi sama jamppa ollut liki vastaavassa kunnossa joissain vanhoissa leffoissaan................Sama kireys on ollut ennenkin

Tiedz sanoi:
No mä sanoisin, että kaveri on vaan polttanu rasvaa ja tehny vatsalihaksia...ei tossa loppupeleissä ihan hirveesti lihasmassaa ole tullut lisää..kiristynyt kyllä pirusti.
No jos tuosta ylemmästä kuvasta ruvetaan polttamaan rasvaa niin saadaan aikaan ainoastaan anorektikon näköinen mies. Kyllä mun mielestä etuolkapäät, rinta ja vatsat on ihan eriluokkaa kuin tuossa yläkuvassa. Eli toisinsanoen yläkuvassa ei ole lihasta ja tuossa alakuvassa sitä taas on. Tietysti täytyy muistaa että elokuvien otokset tehdään suotuisalla valotuksella ja luultavimmin pumpissa, joten tuo tuskin on kuitenkaan Ryan Reynoldsin katuluukki.

Kyllä mun mielestä lihaa on kertynyt. Neutraalin mittakaavassa tuo on tietysti riisitikku ja eihän tuo nyt revi ylätaljasta edes 200 kiloa. Jäämmekin mielenkiinnolla seuraamaan tilannetta ja sitä koska Neutris löytää tämän threadin. Saadaan vähän faktaa taas siitä kuka on iso ja ketä saa käyttää "ISO" arvonimeä. :D

Mä sanoinkin että "hirveesti lihasmassaa", se ei tarkoita samaa kuin "ei yhtään lihasmassaa" Mutta ei tossa ole kyllä mitään hätkähdyttäviä lisälihaskiloja tullu.

onion sanoi:
No jos tuosta ylemmästä kuvasta ruvetaan polttamaan rasvaa niin saadaan aikaan ainoastaan anorektikon näköinen mies.

Hankala on sanoa kun asento ja valaistus on kovin erilainen. Ja varmaankin on alakuvaan vähän pumppailtu ennen kohtauksen kuvausta.
Muttei sitä käy kieltäminen, että kiristymistä on tapahtunut ja lihaskasvuakin jonkinverran.

:offtopic: Ois muuten mielenkiintoista nähdä Punisher-elokuvan Thomas Janen, ennen ja jälkeen kuvat, kun kyseinen herrakin oli kuulemma käynyt läpi melkoisen rääkin rooliaan varten.

IMDB sanoi:
With the supervision of a trainer, Thomas Jane worked out extensively for the role with two hours of weight lifting and cardio, sometimes twice a day and a rigorous diet of health shakes.

http://www.imdb.com/title/tt0330793/trivia

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tiedz sanoi:
Mä sanoinkin että "hirveesti lihasmassaa", se ei tarkoita samaa kuin "ei yhtään lihasmassaa" Mutta ei tossa ole kyllä mitään hätkähdyttäviä lisälihaskiloja tullu.
No kaikki ketkä tekevät naturaaleina töitä ruumiinsa eteen tietävät kyllä onko tuossa tapahtunut hätkähdyttävää muutosta vai ei. Kuitenkin on paha sanoa mikä noiden kuvien aikaväli on? onko aikaisempi edes otettu tällä vuosituhannella?

PS. Helvetti on irti kun Neutraali löytää tän threadin! :D

onion sanoi:
PS. Helvetti on irti kun Neutraali löytää tän threadin! :D

Hohohohohooh!!!!! :lol2: Mörkö tulee ja sanoo kaikille AAAAARGH VITTUUUUH.
Ja siinä vaiheessa peli on jo menetetty :D (muilta siis)

Tylerd sanoi:
Onhan toi sama jamppa ollut liki vastaavassa kunnossa joissain vanhoissa leffoissaan................Sama kireys on ollut ennenkin

Siis täh?
Missä leffassa Reynolds on ollut tuossa tai edes lähes tuossa kunnossa? Sama kireys? onhan se voinut ollakin kireä, mutta ei varmasti yhtä lihaksikas.

Tämmösen kuvan löysin, missä näkyy olevan hieman isompi kuin threadin ekassa kuvassa, muttei silti lähellekään.

Liitteet

• Job_n_co.webp
    Job_n_co.webp
    43,3 KB · Katsottu: 1 869
Tuosta Reynoldsistahan oli juuri yhdessä Muscle&Fitness -lehdessä artikkeli. Muistaisin että hän saanut lihasta suunnilleen 11 kiloa lihasta (25 pounds). Hyvin suurin pirtein sen mitä häneltä tuohon rooliin vaadittiin. Kuinka pitkästä ajan jaksosta oli kyse, ei mielestäni mainittu. Kuitenkin käytössään oli kokeineita treinereitä ja ruokavalio oli kunnossa, luonnollisesti. Kovan työn mies teki.
Ei sovi kieltämän.

aikast rääpäle,onhan toi toki kiristynyt ja saanut vähän lihaa luitten ympärille..
mutta ei mitään järkyttävää,toinen juttu jaksaaks kaveri jatkaa treenailua ja pitää kroppaa kunnossa..noi leffa starat yleensä jättää sen treenauksen sitten kun kuvaukset ohi ja leffa teattereissa...tarkoitan tällä niitä jotka treenaa vaan leffaa varten,en normaaleja action staroja..joita niitäkään ei kyllä hirveästi iso kokoisia löydy.
siis sellaisia jotka oikeasti osaisivat näytellä ;)

Ei se nyt kuoleman vakavaa ole, jos onkin vanha juttu..
Mulle ainakin ihan uusi juttu.

Suositut

Back
Ylös Bottom