Ruotsin viranomaiset rajoittaneet vankien kuntosaliharjoittelua..

Status
Viestiketju on suljettu.
MEV sanoi:
eikös jossain suomen linnassa ollut se kova kolmikko, ketkä on ollu tossa... olikse bodaus lehdessä vai B&K lehdessä. Ei ainakaan niiden kohdalla ole mitään vaikeuksia kehittyä linnassa, sillä rautaa liikku kyllä sen verran paljon, että että...
linnan painot on aina linnan painoja, huohvanaisellaki oli siinä bodaus lehden jutussa niin paljon 25kilon lätkiä tangossa että liekkö maaimassakaan kukaan niin paljoa kyykänny :) ja ne jutut niistä raudoista voi kyllä jättää omaan arvoonsa. linnassa ollessaan tulokset on muka aina kauheita vaan jostain kumman syystä tulokset on heti portista ulos astuttaessa 30-40% pienempiä, toki siellä on oikeastikin riskejä sällejä, mutta tuloksiin kannattaa aina suhtautua varauksella, liekkö sitten muuttavat paunat kiloiksi suoraan linnassa, silloinhan 10kilon lätkätkin on automaattisesti sen 22kiloa;).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
linnan painot on aina linnan painoja, huohvanaisellaki oli siinä bodaus lehden jutussa niin paljon 25kilon lätkiä tangossa että liekkö maaimassakaan kukaan niin paljoa kyykänny :) ja ne jutut niistä raudoista voi kyllä jättää omaan arvoonsa. linnassa ollessaan tulokset on muka aina kauheita vaan jostain kumman syystä tulokset on heti portista ulos astuttaessa 30-40% pienempiä, toki siellä on oikeastikin riskejä sällejä, mutta tuloksiin kannattaa aina suhtautua varauksella, liekkö sitten muuttavat paunat kiloiksi suoraan linnassa, silloinhan 10kilon lätkätkin on automaattisesti sen 22kiloa;).
Kyllä siellä ihan oikeat kilon painot on joka paikassa, mutta sanotaan et 80 prossaa ihmisistä on nistejä ja ehkä 10 prossaa treenaa ja siitä 10 prossasta vain 1 prossa on vahvoja tai niin vahvoja, että vetää sen 200 penkistä ja 300 kyykystä. Ei siellä mitään ihmeporukkaa ole. Mun aikana olen tavannut n. 15 ihmistä jotka vetää sen yli 200 penkistä. Se on sinänsä paljon kun minä asun pikkukaupungissa. Ei asu kuin 30 tuhatta ihmistä ja täällä kaupungin saleilla on ehkä 2 äijää jotka vetää sen yli 200, mutta pitää ottaa huomioon, että linnassa on joka kaupungeista porukkaa. Mulle on ainakin ihan sama vetääkö penkistä 100 vai 200. Itse henkilökohtaisesti arvostan maastavetoa kaikkein eniten ja se on mun mielestä kova jätkä kellä on jaloissa ja selässä voimaa. Linnassahan suurin osa treenaa vaan yläkroppaa, ei meinaan paljoa kyykkääjiä ole ja se on sellainen linnakroppa et on hirvee yläkeho ja jalat kun tikut. Ja siitä, että tulokset tippuu kun pääsee portista ulos niin tuskin ne tulokset mihkään tippuu, se on van miehen puhetta et sais sen verran vaikka ei tosiasiassa saakaan...Niinkun varmaan täälläkin on sellasta porukkaa. Se on vaan valehtelua , ei sen kummempaa. Jos joku tuntee ittensä mahtimieheksi kun valehtelee tuloksistaan niin antaa valehdella vaan. Sen sanon vielä, että ei kovin moni ihminen linnasta päästessään astukkaan salille, muut asiat viehättää enmmän. Mullakin oli serkku, joka on nuori jätkä ja sano et vetää 130 penkistä. No se tuli käymää täällä pari viikkoo sitten ja teki siinä penkkiä niin ei ees satanen lähteny rinnalta. On puhemiehiä ja sellasia, jotka ei paljon puhu. Se on fakta!!

Tatuoitu mies sanoi:
Kyllä siellä ihan oikeat kilon painot on joka paikassa, mutta sanotaan et 80 prossaa ihmisistä on nistejä ja ehkä 10 prossaa treenaa ja siitä 10 prossasta vain 1 prossa on vahvoja tai niin vahvoja, että vetää sen 200 penkistä ja 300 kyykystä. Ei siellä mitään ihmeporukkaa ole. !
joo on oikeat painot, mutta fakta kyllä on että painoja suurennellaan reippaasti ja varsinkin silloin kun joku lehti tulee tekeen paikalle juttua. enkä väitä että linnassa mitään ihme porukkaa on mutta huvittaa juuri kun muutamia hamppi tuttuja on käyny lusimassa niin tulokset on linnassa heti jotain lähes käsittämätöntä heidän kokoisille hepuille(siis näille ketä itse tiedän), siitä tuli tuo että mahtaa paunat ja kilot mennä sekaisin:).

neutraali sanoi:

No sori mut tässä tapauksessa olet väärässä.

Niissä kuvissa oli muutamia varmistajia kun jätkä kyykäsi. Se on varma, että rautaa liikkuu yli 200kg edestä näiden sällien kohdalla. Ja ne äijät oli kooltaakin sellaisia jässiköitä, että en epäile ollenkaan. Kevyin niistä oli joku 97kg, painavin oliko se nyt 130kg vai mitä se nyt oli. Mutta ei siis kovin läskejä kuitenkaan.
Tän lisäksi oli muutama vuosi sitten näistä juttu 45min ohjelmassa, siinä näytettiin miten se yks penkkas... no... aivan tajuttomasti kuitenkin. Ja siinä puhuttiin niiden "hulluista kovista painoista" jne jne. Miksi näistä tehtäisiin juttu? Vielä jossain maassa kuin suomi. Ja muutenkaan maailmassa ei ole kuin satoja miljoonia vankeja.

Kiinnostaisi kuulla keitä kaikkia pakkislaiset, jotka ovat ilmeisesti tarpeeksi vahvoja unohtaakseen anteeksiannon ja rikosten sovittamisen, pitävät rikollisina. Kuka on rikollinen? Ovatko rikollisia kaikki jotka ovat tehneet rikoslain vastaisen teon?

MEV sanoi:
No sori mut tässä tapauksessa olet väärässä.

Niissä kuvissa oli muutamia varmistajia kun jätkä kyykäsi.
höpö höpö, siinä bodaus lehden jutussa ei varmistajia ollut mailla eikä halmeilla ja raudatkin oli vielä telineissä, mies oli juuri irroittamassa rautaa telineistä ja tanko mutkalla, liekkö edes irti saanut telineistä, 25kg lätkiä siinä oli vitusti, voin salilta etsiä kyseisen lehden joku päivä ja laskia paljonko sitä rautaa oli(luullakseni reilu 400:)).

ja varmasti he ovat riskejä mutta kyllähän niissä jutuissa aina sitä lapin lisää on.

kuten kuvasta näkyy varmistajiahan on joka puolella;), toki ei siinä sitä rautaakaan ihan niin paljoa ollut mitä itse muistelin mutta jokainenhan nuita rautoja voi telineissä kannatella, silti tuolla varmasti on voimaa vitusti mutta tosiaan pää pointti oli se että kyllä ne linna tulokset on aina linna tuloksia kuitenkin ja muutamia kovia sieltä löytyy varmasti ja tämäkin herra siihen lukeutuu, mutta se että kaikenmaailman vinkuheinätkin tekee siellä kovia tuloksia niin semenee yli ymmärryksen, miks pitää kusettaa.

Liitteet

• IMG_0003.jpg
    IMG_0003.jpg
    461,3 KB · Katsottu: 1 005
neutraali sanoi:
joo on oikeat painot, mutta fakta kyllä on että painoja suurennellaan reippaasti ja varsinkin silloin kun joku lehti tulee tekeen paikalle juttua. enkä väitä että linnassa mitään ihme porukkaa on mutta huvittaa juuri kun muutamia hamppi tuttuja on käyny lusimassa niin tulokset on linnassa heti jotain lähes käsittämätöntä heidän kokoisille hepuille(siis näille ketä itse tiedän), siitä tuli tuo että mahtaa paunat ja kilot mennä sekaisin:).
Se on monilla se ongelma, että täytyy valehdella painoista. Suurin osa linnankin treenaajista on sellasia ihan tavallisia treenaajia, joita täällä salilla näkee. Sitten yleensä ne jotka lusii pitkää kakkua ja on treenannu kokajan niin niillä kyllä alkaa sitä voimaa jo olemaan. En mäkään saanu kun 40 kiloa penkistä ja nyt jo onneks saan vähän enmmän kun oon 12 v. treenannu.Eikä mua haittais vaikka saisin sata kiloa vaan penkistä. Ikinä ei tarvi ketään kusettaa et paljon menee. Ne on pelkkiä puheukkoja sellaset, jotka suurentelee asioitaan.. Kyllä tossa kuvassa näytti vissiin olevan joku vähän yli 300 ja varmaan nostaakin ne, mut ei sitä tiedä nostiko just sillon kun kuva otettiin. Luultavasti laitettiin vaan rauta tankoon ja otettiin kuva. Tosta kuvasta huomaatte hyvin sen ettei linnassa käytetä mitään trikoita tai penkkipaitoja. Samalla tavalla on vahvoja linnassa kun siviilissäkin ja puheukkoja riittää aina. 99 prosenttia vankiloitten kaikkein hulluimmasta väestä ei ole mitään vahvoja ja ei nostele painoja. En viitti esimerkkejä kertoa tosta minkälaisia on ne miehet jotka ei ole puheukkoja. Käy heti muutama pakkispoliisi taas arvostelemaan.... ja sanoo vielä, että Amerikan malli tänne Suomeen tai vielä joku ennen kristusta juttu et silmä silmästä......

Willie sanoi:
Kiinnostaisi kuulla keitä kaikkia pakkislaiset, jotka ovat ilmeisesti tarpeeksi vahvoja unohtaakseen anteeksiannon ja rikosten sovittamisen, pitävät rikollisina. Kuka on rikollinen? Ovatko rikollisia kaikki jotka ovat tehneet rikoslain vastaisen teon?

Periaatteessa ovat mutta vasta silloin, kun ihminen tekee teon joka on lain vastainen ja josta aiheutuu muille ihmisille pientä suurempaa haittaa niin kyseinen ihminen on todellinen rikollinen. Ylinopeutta ajava ihminen on hyvin mitätön rikollinen. Kuitenkin, jos hän ylinopeutta ajaessaan vaarantaa muita tai aiheuttaa muille vahinkoa niin silloin hän on todellinen rikollinen.

Olen saanut parkkisakon, en ole mielestäni rikollinen. Tatuoitu mies on tappanut ja pahoinpidellyt muita ihmisiä, hän on rikollinen joka pitäisi teloittaa.

Jos nuo kaikki on 25 kg:n levyjä, eikä mitään puulevyjä tuolla välissä, tossahan on vaatimattomat 350 kiloa + tanko. Sanoisin, että tuo kuvan kaveri ei ole noita rautoja kyykännyt - hyvä jos edes telineestä ottanut irti.

Cthulhu sanoi:
Periaatteessa ovat mutta vasta silloin, kun ihminen tekee teon joka on lain vastainen ja josta aiheutuu muille ihmisille pientä suurempaa haittaa niin kyseinen ihminen on todellinen rikollinen. Ylinopeutta ajava ihminen on hyvin mitätön rikollinen. Kuitenkin, jos hän ylinopeutta ajaessaan vaarantaa muita tai aiheuttaa muille vahinkoa niin silloin hän on todellinen rikollinen.

Olen saanut parkkisakon, en ole mielestäni rikollinen. Tatuoitu mies on tappanut ja pahoinpidellyt muita ihmisiä, hän on rikollinen joka pitäisi teloittaa.
Muuta en voi sanoa, että olet aika pelle jätkä..... :wall: Ei muuta kun rupea ajamaan teloitusta Suomeen. Rupea presidentiksi....

Tatuoitu mies sanoi:
Muuta en voi sanoa, että olet aika pelle jätkä..... :wall: Ei muuta kun rupea ajamaan teloitusta Suomeen. Rupea presidentiksi....

Mikäs kuolemantuomiossa nyt sit niin kamalaa olis esim. monia ihmisiä murhanneiden kohdalla? Ovathan nämäkin ihmiset päättäneet antaa kuolemantuomion toiselle ihmiselle. Useimmissa tapauksissa vielä aivan syyttömille. Asetetaan ilmoille kysymys: "Onko esim. murhaajan teloittaminen vähemmän oikeutettua, kuin murhaajan tekemä teko?" :whip:

ps. En todellakaan kannata kuolemantuomiota Suomeen! Asetin vain kysymyksen, johon olis mukava saada tietoa miehiltä, jotka asioista "tietävät".

neutraali sanoi:
kuten kuvasta näkyy varmistajiahan on joka puolella;), toki ei siinä sitä rautaakaan ihan niin paljoa ollut mitä itse muistelin mutta jokainenhan nuita rautoja voi telineissä kannatella, silti tuolla varmasti on voimaa vitusti mutta tosiaan pää pointti oli se että kyllä ne linna tulokset on aina linna tuloksia kuitenkin ja muutamia kovia sieltä löytyy varmasti ja tämäkin herra siihen lukeutuu, mutta se että kaikenmaailman vinkuheinätkin tekee siellä kovia tuloksia niin semenee yli ymmärryksen, miks pitää kusettaa.

No siitä on aikaa kun katoin sitä lehteä, mutta kiitos kun valaisit asiaa.

Ja kyllä mä tiedän, että lehdet lisää aina sitä "lisää lukijoita" säväystä juttuihin, mutta se ei muuta mitään:

IHAN SIKANA RAUTAA IHAN SIKANA, VIISSATAA MILJOONAA AINAKI!!!!! :hyper: :hyper: :hyper:

edit: Mutta muahan ei periaatteessa tuo paino vois vittuakaan kiinnostaa, ellei suoritus ole kanssa KYYKKKY, siis KYYKKY, siis jos sanot tarhalaiselle, että mene kyykky asentoon, niin se menee K-Y-Y-K-K-Y-Y-N. Eli SYVÄ perkele!!!

Willie sanoi:

Sä aiheutat kuule suljetun threadin kohta, tässä olisi aiheena "linnakundit ja rajoitettu bodaaminen", että älä ala jauhaa tätä helvetin psykologia paskaa, okei. Olen lukenut filosofiaa ja psykologiaa ja olen itse asiassa uskovainenkin, mutta eihän suljeta tätä threadiä tolla paskalla, eihän.

Minäkin kannatan sellaista systeemiä missä virikkeet pitää ansaita hyvällä käytöksellä. Ja ehkä olisi hyvä pitää punttisalin valikoima sellaisena että siellä ei pysty kasvattamaan liian suuria lihaksia. Normaali varustus kuntoilijalle pitäisi olla ihan riittävä.

MEV sanoi:
Sä aiheutat kuule suljetun threadin kohta, tässä olisi aiheena "linnakundit ja rajoitettu bodaaminen", että älä ala jauhaa tätä helvetin psykologia paskaa, okei. Olen lukenut filosofiaa ja psykologiaa ja olen itse asiassa uskovainenkin, mutta eihän suljeta tätä threadiä tolla paskalla, eihän.

Uskontopaska ei kovasti liity keskusteluun kriminaalipolitiikkapaskasta, mutta psykologiapaska täytyy ottaa mukaan sitä kokonaisuutena tarkasteltaessa. Filosofiapaskakin liittyy ikävä kyllä erottamattomasti siihen helvetin yhteiskuntasopimukseen. :lol2: Ja lukeminen, se kannattaa aina. :)

Edit: Ja Antzan esittämään kysymykseen vastaisin: teko ei ole sen enempää tai vähempää oikeutettu, se on yksiselitteisesti aina väärin.

Protsku:"liian" isot lihakset kasvavat roinalla, eikä isoilla käsipainoilla. Joten tehoa ja määrää huume- ja roinatarkastuksiin, vaikka totaalisen puhdas vankila unta onkin.

Tuota vankila-aihetta sivutakseni:Suomen vankeinhoitojärjestelmä maksaa aivan tolkuttomasti veronmaksajille.Kuningasajatukseni on,että ostetaan vankilapalvelut Venäjältä,näin Venäjä voisi näppärästi maksaa velkaansa Suomelle takaisin.Ensikertalaiset voisi päästä vielä Suomeen vankilaan, mutta rikoksenuusijat,pedofiilit,murhamiehet jne.lähetettäisiin Venäjälle paikalliseen vankilaan kärsimään rangaistustaan.Rajalla olisi luovutus Venäläisille tyyliin,"tässä herra X,hänet on tuomittu lapsenraiskauksesta ja taposta 12 vuodeksi vankeuteen.Pitäkää hyvänänne ja palauttakaa 12 vuoden päästä jos on vielä hengissä". Ei olisi välttämättä punttisalia,saunaa,omaa dvd-soitinta,hyvää ruokaa jne.,mutta voi voi...
Saattaisi tulla jossain vaiheessa mieleen ettei olisi ehkä pitänyt kuitenkaan tehdä sitä tekosta.Viimeistään siinä vaiheessa, kun karvainen Gruusialainen pedofiliasta tuomittu rekkakuski yhtyisi pesäpallomailan kokoisella melallaan suomalaista murhamiestä peräaukkoon.

total13 sanoi:
itseä ärsyttää tässä keskustelussa se, että kaikki soittavat suutaan ja tuomitsevat, sekä heittävät saunan taakse kommenttejaan ja sitten kun helppo tapaus, eli vaikkapa se naapurin esko hakkaa sitä irmeliä, niin kukaan ei ole valmis menemään väliin.
Kyllä sä nyt pistät aika rankalla prosentilla sanoja muiden suuhun. Mikäli osaat tulkita aikaisempaa keskustelua yhtään niin ainoastaan on todettu että tappo on yleisen mielipiteen mukaan vakavampi teko kuin raiskaus tai naisen lyönti. Se ei tarkoita sitä että kyseisiä tekoja millään tavalla hyväksyttäisiin, tai että ne eivät olisi vakavia tekoja. Kumpikaan teko ei todellakaan ole niin vähäpäöinen ettei uhria pitäisi auttaa. Tekstisi: "naapurin esko hakkaa sitä irmeliä, niin kukaan ei ole valmis menemään väliin." on jostain omasta mielikuvituksestasi revitty.

Annanko sulle jotain esimerkkiä? Ole nyt tarkkana.

Kohta 1. Naapurin irmeli raiskataan ja pahoinpidellään lenkkipolulla. Tekijästä ei tykätä vankilassa, irmeli ehkä selviää tapauksen yli.

Kohta 2. Naapurin irmelin mies tapetaan nakkarin jonossa "ei tiennyt kenelle keljuili". Tekijä ansaitsee rispektiä vankilassa enemmän, irmelin mies on kuollut ja irmelin loppuelämä on pilalla.

Calle sanoi:
On taas sen tason keskustelut, että mun herkkä trollitutka alkaa varottelee. Naistenhakkaajat on kyllä halveksuttavia, ei siinä mitään, mutta miten sitten joku "pankin kassan" ampuja voi olla suurikin sankari? Ampuu tavallisen työtään tekevän naisen(naisvaltainen ala) niin onkin kova jätkä ja eri kastia kun jos olis ryöstön yhteydessä lyöny tätä naista?

No mitä tossa nyt on ihmettelemistä?!? Kassaneiti rupee kirkuun kesken ryöstön. Pitäähän se jollain saada hiljaseksi. Ja hei, jos sä et tajuu hei Sörkan arvojärjestystsydeemeistä mitään niin sä voit erehtyä tollasessa tilanteessa tekeen jotain tosi väärää. Niinku mä lyön vaikka vetoa että moni teistä läskibodareista vetäis tossa tilanteessa ämmää avarilla poskelle. Että sais sen hiljeneen. Mutta ei. Se voi saada sut tosi pahoihin vaikeuksiin myöhemmin linnassa. Voi tulla rassia kylkeen.

Että sitä mä vaan ihan että kelatkaa näitä juttuja hei!!1! Ei kukaan siis kukaan ei halua leimautua naistenhakkaajaksi. Kyl sä tietäisit jos olisit ollu linnassa.

==========
Voihan vitalis. Mitä enemmän mä luen noita tatuoitujen miesten juttuja, niin sitä enemmän alkaa tuntua, että noille pelkuriraukoille pitäis valtion puolesta antaa punttisalin lisäksi ilmaset lisäravinteet ja horkat, jotta ne sais bodattua sen ulkoisen olemuksensa vastaamaan sisäistä minäkuvaansa. Vaikka kuinka olisivat kynäniskoja linnaan joutuessaan. Ettei sitten vaan i-ki-nä kukaan enää erehtyis aukoon päätään. Että kaikki var-mas-ti tietäis että tässä on nyt paha ja vaarallinen mies. Jatketaan ideointia: tappajille valtion piikkiin virallinen tappotatuointi. Mieluiten maorityylisesti naamaan. Ja tämä tosiaan vaan niille joilla on todistettu tappo tilillä. (Jos NBK:n pojat yrittäis matkia, niin niiltä poltettais laserille heti pois.) Ei meinaan kukaan enää uskaltais tulla vittuileen. Ei varmana.

reino sanoi:
No mitä tossa nyt on ihmettelemistä?!? Kassaneiti rupee kirkuun kesken ryöstön. Pitäähän se jollain saada hiljaseksi. Ja hei, jos sä et tajuu hei Sörkan arvojärjestystsydeemeistä mitään niin sä voit erehtyä tollasessa tilanteessa tekeen jotain tosi väärää. Niinku mä lyön vaikka vetoa että moni teistä läskibodareista vetäis tossa tilanteessa ämmää avarilla poskelle. Että sais sen hiljeneen. Mutta ei. Se voi saada sut tosi pahoihin vaikeuksiin myöhemmin linnassa. Voi tulla rassia kylkeen.

Että sitä mä vaan ihan että kelatkaa näitä juttuja hei!!1! Ei kukaan siis kukaan ei halua leimautua naistenhakkaajaksi. Kyl sä tietäisit jos olisit ollu linnassa.

==========
Voihan vitalis. Mitä enemmän mä luen noita tatuoitujen miesten juttuja, niin sitä enemmän alkaa tuntua, että noille pelkuriraukoille pitäis valtion puolesta antaa punttisalin lisäksi ilmaset lisäravinteet ja horkat, jotta ne sais bodattua sen ulkoisen olemuksensa vastaamaan sisäistä minäkuvaansa. Vaikka kuinka olisivat kynäniskoja linnaan joutuessaan. Ettei sitten vaan i-ki-nä kukaan enää erehtyis aukoon päätään. Että kaikki var-mas-ti tietäis että tässä on nyt paha ja vaarallinen mies. Jatketaan ideointia: tappajille valtion piikkiin virallinen tappotatuointi. Mieluiten maorityylisesti naamaan. Ja tämä tosiaan vaan niille joilla on todistettu tappo tilillä. (Jos NBK:n pojat yrittäis matkia, niin niiltä poltettais laserille heti pois.) Ei meinaan kukaan enää uskaltais tulla vittuileen. Ei varmana.
Sanonpa sen verran sinulle, että asiassa ei ole kyse mistään naistenhakkaajista. Kaikista pahempia ovat pedofiilit ja raiskaajat!! Sä et tiedäkkään kuinka vaarallisia pedofiilejä ja raiskaajia on rundeissa istumassa.Yksi kaveri leikkas yheltä pedofiililtä partakoneen terällä pallit irti ja sano mitä sanot niin minä sanon, että se on ihan oikein!!!! Mä tunnen 2 hemmoa NBK:sta ja niitten rikokset ei liity mitenkään kuntoiluun. Kumpikin äijä kävi kyllä salilla, mutta muuttu siviilissä aika kurjaan kuntoon.Samassa paikassa ja samassa duunissa olin niitten kanssa pari vuotta. Toinen on vielä vapaana ja toinen on linnassa ja on mukavia jätkiä, vaikka ei ehkä sinusta ole.Se on pakko todeta, että raiskaajat ja pedofiilit ovat pahimpia!!! Ei lehdissä lue kaikkea mitä pedofiilejä sun muita siellä on, mutta niitä ei edes päästetä muitten vankien luo ja ehkä tiedät syyn.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom