- Ikä
- 38
Tatuoitu mies sanoi:Sanonpa sen verran sinulle, että asiassa ei ole kyse mistään naistenhakkaajista. Kaikista pahempia ovat pedofiilit ja raiskaajat!! Sä et tiedäkkään kuinka vaarallisia pedofiilejä ja raiskaajia on rundeissa istumassa.Yksi kaveri leikkas yheltä pedofiililtä partakoneen terällä pallit irti ja sano mitä sanot niin minä sanon, että se on ihan oikein!!!! Mä tunnen 2 hemmoa NBK:sta ja niitten rikokset ei liity mitenkään kuntoiluun. Kumpikin äijä kävi kyllä salilla, mutta muuttu siviilissä aika kurjaan kuntoon.Samassa paikassa ja samassa duunissa olin niitten kanssa pari vuotta. Toinen on vielä vapaana ja toinen on linnassa ja on mukavia jätkiä, vaikka ei ehkä sinusta ole.Se on pakko todeta, että raiskaajat ja pedofiilit ovat pahimpia!!! Ei lehdissä lue kaikkea mitä pedofiilejä sun muita siellä on, mutta niitä ei edes päästetä muitten vankien luo ja ehkä tiedät syyn.
AAAAHHH!!!! PALLIT POIS!!!! sattu varmaan...
Mut anyway, siviilissä täytyy tehdä jotain leipänsä eteen, että ei aina oo aikaa treenaa säännöllisesti. Vankilassa taas on, että...
Ja sit linnakundille vaikeampaa, koska sille ei varmaankaan "TARJOTA" työtä heti kakun jälkeen