Runkkaus kalorikulutus

Olen itse tehnyt ton lihashuollon tekniikalla jota kutsun käänteiseksi foam rollingiksi, eli ihan kaulimella vaan pehmittänyt junioria. Tekee aluks aika kipeetä kun paikat on jumissa, mutta kyllä tuon tehon huomas aika nopeesti. Aluksi oli koko fallos aivan kova ja jumissa, mutta nyt ei tunnu enää yhden yhtä kovaa kohtaa koko lihaksessa.
Suosittelen tekemään tämän erillisenä harjoituksena vaikka lepopäivänä, tuo on fyysisesti aika rankkaa hommaa.

Joskus kun ei kerkeä salille treenaamaan, niin olen tehnyt perusharjoitteita vaikka työmatkalla junassa, tällöin treenibiisinä toimii mukavasti
Alanis Morrisetten "Hand in my pocket". Leppoisampaan treenailuun kotona sopii aika mukavasti James Taylorin "Handyman", varsinkin kun pistää pari
tuoksukynttilää palamaan. Ennen sai Säästöpörssistä kirjolohen tuoksuisia kynttilöitä, mutta niiden valmistus on lopetettu, joten nyt mennään ihan perus
laventeli-sitruunalla.

Toivottavasti tästä oli apua!

Edit: Muistakaa, että tuossa foam rollingissa on äärimmäisen tälkeää rullata kärjestä itseen päin, sillä muutoin kovaa rullatessa paine lihaksen kärjessä saattaa kasvaa liian suureksi, jolloin loukkaantumisen
riski on suuri. Pahimmillaan seurauksena voi olla kysta, tyrä, tai jopa ns. blow-out, jossa koko lihaksen kärki räjähtää liiallisen paineen seurauksena!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Runkkulihaksesta sen näkee kuka on kova vetomies. Laitetaan peukalo kämmenen sisään ja puristetaan käsi nyrkkiin. Peukalon ja etusormen rystysten väliin ilmestyvästä "kuhmusta" voi sitten vertailla kuka on kaveriporukan kovin runkkari. Oma on jo puolikkaan nektariinin kokoinen.

meni treenit vähän pitkiksi tänään. Otin ihan normia settiä lämmittelyineen. ja perään staattisia pitoja eri kulmissa. lihas kasvo lämmittelyjen aikana jo melkein kuin silmissä mutta missä vika kun pumppi katoaa välittömästi salilta poistuessa? jotain hermotukseen liittyvää? kannattasko ottaa rauhallisia pitkiä sarjoja puhtaalla tekniikalla, vai riuhdonko menemään nostovyö, remmit ym. rensselit apuna silmät verenpunaisina ja paskat housussa että saa mahdollisimman kovan ärsykkeen (ilo-)lihakselle?

Ite laitan remmin niin kireelle kun mahdollista lihaksen juureen ja vetelen kovalla tahdilla maksimisykkeellä peilin edessä että näen kuinka puhtaasti toistot etenevät.

full_of_fuck_my_brain_is_RE_JELLY_BEAN_ATTACK-s328x246-177518.jpg

Runkkauksen EM-kisoista tuli pronssia tänä vuonna. Voitin tilavuuskisat mutta ruotsalaisilla oli joku uus penispumppu jolla ne sai lentämään pidemmälle. Kestävyydessä saksalaiset vei potin kotiin, niillä oli joku uus lämpögeelisysteemi. Hemmetti noita välineurheilijoita.. nopeusrunkkauksessa mulla ei ollu mahiksia ku Italian poika päästeli tomaatit menemään, tulin sentään kakkoseks.

Ite laitan remmin niin kireelle kun mahdollista lihaksen juureen ja vetelen kovalla tahdilla maksimisykkeellä peilin edessä että näen kuinka puhtaasti toistot etenevät.
Ite käytän remmien sijasta vanhaa helmikaulakorua. Muuta ei sitten isoisoäidin perinnönjaosta tullutkaan.

Eihä tässä mitään pikkupippeleitä olla niin voi laittaa toisen käden runkatessa vaikka juureen myötäotteella ja toisen nuppii vastaotteella ja vatkata menemään.

Mites, kun mulla on tota kestävyystreeniä tullu niin runsaasti, että voimat on vajuneet; harjoituksen jälkeen on huomattavan vaikea painaa harjoitusväline takas housuun.
Kaksin käsin yritän painaa kangen piiloon, ja kantapäät vaan nousee lattiasta, kanki ei taivu. Oisko runkulle hyviä apuliikkeitä joku dippi tai ojentajapunnerrus taljassa, tai mahdollisesti decline-penkkipunnerrus,
notta sais lisää työntövoimaa tonne alaviistoon?

Mites, kun mulla on tota kestävyystreeniä tullu niin runsaasti, että voimat on vajuneet; harjoituksen jälkeen on huomattavan vaikea painaa harjoitusväline takas housuun.
Kaksin käsin yritän painaa kangen piiloon, ja kantapäät vaan nousee lattiasta, kanki ei taivu. Oisko runkulle hyviä apuliikkeitä joku dippi tai ojentajapunnerrus taljassa, tai mahdollisesti decline-penkkipunnerrus,
notta sais lisää työntövoimaa tonne alaviistoon?
Jos mela rupee vänkäämään vastaan, luovuta suosiolla. Putkipihdeillä naps vaan ja ongelma hoidettu. En vastaa seurauksista.

Jumalauta, jo on virpomisesta saatu keskustelua aikaiseksi! Täytyypi lukea ketju läpi ja katsoa josko mullakin olis jotain annettavaa..

Edit. Selasin ketjun läpi ja sain heti uusia hyviä ideoita alan muilta harrastajilta! Itse suosin vastaotetta "Z-tangolla". Lämmittelynä toimii hyväksi havaittu heikomman käden kynsien lakkaus.

Viimeksi muokattu:
Meinasin muuten saada rikossyytteen viime pääsiäisenä kun treenasin aeroobista juoksemalla ovelta ovelle virpomassa. Ihme jengiä kun ei saa edes harrastaa!

Mä oon alkanu viime aikoina treenaamaan pakaroita rantakuntoon tässä treenin ohella. Hommaan ei tarvi muita välineitä kuin peilin.
Peili laitetaan lattialle jalkojenväliin ja haetaan sitte oikea kyykky syvyys.. Syvyys on oikea kun näkee oman persaukon peilinkautta selkeästi.
Jos on huono näkö, niin voi käyttää sellasta meikkipeiliä mikä suurentaa kuvan. Treenin palkitsee joka kerta peilistä tuijottava ihana, sykkivä ruskea ruusunnuppu.
Kokeneemmat "peilikyykkääjät" ottaa otteen tangosta toisen reiden alta, koska sillon saadaan staattisiapitoja alaraajojen lisäksi myös vinoihin vatsalihaksiin.

Olen muuten testannut, miten paljon syke nousee orgasmissa, jos ei liikoja venkoile, eli käytännössä paikalllaan. Tulos oli, että ei juuri ollenkaan. Ainoastaan sen verran, mitä epätasainen hengittäminen ja hengityskatkokset sykettä nostaa. Eli kannattaa tehdä isoilla liikeradoilla vaan kaikki liikkeet. Functional trainingia.

Olen muuten testannut, miten paljon syke nousee orgasmissa, jos ei liikoja venkoile, eli käytännössä paikalllaan. Tulos oli, että ei juuri ollenkaan. Ainoastaan sen verran, mitä epätasainen hengittäminen ja hengityskatkokset sykettä nostaa. Eli kannattaa tehdä isoilla liikeradoilla vaan kaikki liikkeet. Functional trainingia.

Sie oletkin nainen. Miulla ainakin pumppu hakkaa ihan hulluna.

Sie oletkin nainen. Miulla ainakin pumppu hakkaa ihan hulluna.

Mutta et varmaankaan ole pystynyt eliminoimaan vemputuksen aiheuttamaa sykkeen kohoamista? Varmaan kannattaisi suorittaa koe siten, että sykemittari päälle ja rennosti makaamaan ja avustaja sitten vaan hoitamaan tapahtuma oraalisesti.

-Raiskin Kuntotestit ry-

En tiedä orgasmista, mutta kiihotus mulla ainakin nostaa sykettä jopa aika kovasti. En pystyis runkkaamaan ilman että syke nousee. Raiski on näköjään optimoinut orgasmitkin niin, ettei tarvitse turhaan kiihottua ja kuluttaa kaloreita jotta saa paineet purettua.

e: nyt vasta luin ton rasikin tekstin kokonaan ja kyllä täti puhuu taas niin tuhmia, että tässä sykekin nousee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom