Runkkaus kalorikulutus

Kyynärpää kylkeen kiinni, niin saa huomattavasti paremmin rasituksen pois kyynärtaipeelta.

Joo tää on taas tätä, sama ku penkissä nostais perseen ilmaan tulosta kyllä tulee mutta teknillisesti ihan vituillaan, kiva sitten alle 40 vee lopettaa harrastus tenniskyynerpään takia. Kyynerpään pitää olla 90 asteen kulmassa sivulle ja veivaus tapahtuu käden kokonaisvaltaisella liikkeellä, näin rasitus ei kohdistu kyynerpäähän ja saa myös olkapään aika hyvään pumppiin.

Voisko joku antaa vinkkejä, kun näin treeniuran alussa mulla on selkärangassa havaittavissa selkeää surkastumista ja kämmenissä kasvaa karvaa. Syönkö liian vähän proteiinia?

Voisko joku antaa vinkkejä, kun näin treeniuran alussa mulla on selkärangassa havaittavissa selkeää surkastumista ja kämmenissä kasvaa karvaa. Syönkö liian vähän proteiinia?

Siirry pois tietokoneelta ja mene vaikka lenkkipolulle tai pesäpallokentälle.

Kyllä mieltä lämmittää kun huomaa miten moni vieläkin vaalii tämän ikiaikaisen lajin perinteitä! Itse asiassa Pakkiksella tuntuu olevan niin paljon lajia systemaattisesti treenaavia ja sille elämänsä omistavia, että mun mielestä nyt kannattais kerätä kunnon adressi ja lähettää Kalle-lehden toimitukseen pyyntö herättää uudelleen henkiin perinteiset Runkkauksen Suomenmestaruus -skabat! http://www.riemurasia.net/jylppy/47350/Runkkaus_sm

Vielä 20-vuotta sitten tämä oli siis täällä meillä kotosuomessakin ihan arvostettu harrastus. :) Nyt tuntui jo pitkään siltä että meiltä suomalaisilta on kilpailuvietti hävinnyt kokonaan, mutta nyt on sellanen käry ainakin meikäläisellä että Pakkiksen nouseva sukupolvi hoitaa tämän hienon lajin takaisin suuren yleisön suosioon!

:D

Mites "treenivihkon" eli kutipaperin käyttö? Eikös se juuri vie treeniltä sitä spontaaniuutta pois, kun juuri mielekkäimmässä vaiheessa joutuu kaivamaan kutipaperin ja "kirjaamaan" kutipaperiin ylös viimeisen sarjan tuloksen.
Entäs sitten naispuoleiset treenikaverit. Mitä mieltä olette naisten taidoista runkkaajina? Oma kokemukseni on, että naisilla on usein hieman liian kova tiskaajan ote ja etenkin tatin päätä hakataan kuin vierasta sikaa. Tämä ei hyvä ja ylikunto siinä on hyvin lähellä. Toki jotkut osaavat oikein hellästi ja hyvin käsitellä, mutta koulutusta se vaatii. Kyllä jokainen parhaiten itse kullinsa tuntee. Kovan sarjan varmistajana nainen toimii toki sitten mainiosti! Niin kuin Arnoldkin aikanaan sanoi: pumppi on parempaa kuin tuleminen. Ja Arnoldhan tällä tarkoittaa tietenkin rehellistä nahkahissi treeniä.

Ketjussa pitäs olla Galluppi

Runkkaatko, ja kuinka usein?

1. Kyllä, usein eli vähintäänkin kerran päivässä.
2. Kyllä, en kuitenkaan jokapäivä mutta runkkaukseni on säännöllistä.
3. En ole runkannut viimeisen kuukauden aikana.
4. En ole runkannut viimeisen puolen vuoden aikana.
5. En ole runkannut koskaan.

5. Kuulen kyseisestä asiasta vasta nyt tämän tredin kautta. Ajattelin ottaa jonkun tuolla edellä mainitun ohjelman käyttöön jo heti tänään.

Back
Ylös Bottom