Renkaalla saa paremman pumpin aikaseks jai voi tehä pitenpää sarjaa, jaksaa myös tehä muutamia pakkotoistoja! Suosittelen! Rengas + voide kombo alkaa olla jo vähän niin ja näin, toisten mielestä menee jo liiaks "varusteurheiluks",
ite en kyl arvosta yhtää varusteilla vetämistä.. IMO iha huijausta. RAW-runkkaaminen kunniaan! maksimissaan rannesiteitä voi käyttää ku esim itellä on niin naistenranteet että ei vaan pystyis ilma. Oon myös kuullu et kovikset vetelee paljain jaloin. Joskus myös on kiva vetää näitä ns. ghetto workoutteja, esim läheisen pururadan läheisyydessä on kiva veivailla. Erikoistekniikoita en hirveesti viel käytä ku kehitystä tulee ilmanki. Sillointällöin vedän vastaotteella.
Ps. kuulin villiä huhua että salin isoimmat jannut käyttäis niitä steroideja.. Ja oon aika varma et ne käyttää ku oon suihkussa vähä kattellu..
Onko porukka käyttäny täällä mitään pumppia edesauttavaa ravinnetta? oon myös huomannu, että gymlogeissa mikalla on tapana vetää kaakaota ennen treeniä, kokemuksia? ja sitten vielä, että käyttekö salilla tekee treenin vai kotona? Itellä monesti tapana tehä venytyksien yhteydessä n. 2-5x vuodessa.
ite en kyl arvosta yhtää varusteilla vetämistä.. IMO iha huijausta. RAW-runkkaaminen kunniaan! maksimissaan rannesiteitä voi käyttää ku esim itellä on niin naistenranteet että ei vaan pystyis ilma. Oon myös kuullu et kovikset vetelee paljain jaloin. Joskus myös on kiva vetää näitä ns. ghetto workoutteja, esim läheisen pururadan läheisyydessä on kiva veivailla. Erikoistekniikoita en hirveesti viel käytä ku kehitystä tulee ilmanki. Sillointällöin vedän vastaotteella.
Ps. kuulin villiä huhua että salin isoimmat jannut käyttäis niitä steroideja.. Ja oon aika varma et ne käyttää ku oon suihkussa vähä kattellu..
Noista ns. "ghetto workouteista"... Aattelin tosiaan nyt sitten kokeilla ihan vaihtelun vuoks tollasta ulkoilmassa tehtyä treeniä, vähän niinku juttakin teki siinä superdietit ohjelmassa. Mietin sopivaa paikkaa ja mikäs sen parempi kuin leikkikenttä! On välineitä ja kaikenmaailma tankoja, jossa voi kokeilla kaikkea uutta.
Ajoin sitten auton siihen kentän viereen, ikkunat auki ja popeista vähän treenimusaa. Kunnon lämppäreitten jälkeen alkoikin itse treeni. Tasapainolin sellaisen "pukkitaistelu" parrun päällä ja veivasin menemään, mutta jotenkin ei tuntunut oikeen omalta se homma. Seuraavaksi sellaiseen pyörivään "tivoliin", jokainen tietää, se pyörivä häkkyrä johon mahtuu istumaan. Yksin treenatessa vähän haasteellinen treeniväline, mutta saa aikaan mukavan kutkutuksen kulkusisa. Eka juokset siihen häkkyrään kunnon vauhdit, hyppäät kyytiin ja runkkaat raivoisasti niin kauan, kun vauhtia rittää. 5 sarjaa on aika jees määrä, menee muuten aerobisen puolelle. Tästä sitten keinulaudalle, eli se laite jonka molemmissa päissä istuu yksi heppu ja sitten potkitte jaloilla vauhtia ja pompitte siinä. Tähänkin olis sen kaverin tarvinnu aivan ehdottomasti! Alaspäin tultaessa jokainen mies voi etsiä omaa g-pistettään, täräjää niin mukavasti.... HUOM! Myös kivekset saa sivuttaisrasitusta tässä liikkeessä, joten suosittelen vain masokisteille! Treeni alkoikin olla lopuillaan, tosin joku viimeistelylike olisi kohdallaan. Siispä tankojen kimppuun. Jokaiselta leikkariltahan löytyy aina pari rekkiä. Normaali leuanveto-asennossa veivaaminen olisi ollut niin arkista, että teinpä tästä oman version! Polvitaipeet rekkin ja jaloista roikkuen viimeistelemään hyvää sessiota. Tämä liike kehittää myös verenkiertoa genitaalialueella, koska pää alaspäin roikkuessa tuppaa veri karkaamaan itse treenattavasta elimestä. Pieni suunnitteluvirhe tosin tapahtui treenijaossa.. Kun laukaisin pumpin, löytyikin naamaltani kunnon satsit elämänräkää. Suosittelenkin tätä liikettä heti treenin alkuun. Tosin jos tämän suuntaista fetissiä löytyy, voit lopettaa treenin tähän liikkeeseen.
Eli tällaisen ohjelman kehittelin.
Alkuun: Pukkitaisteluparrun päällä peruskestävyyttä, oman kestävyyden mukaan.
Rekissä: Pää alaspäin roikkuen. Kannattaa aloittaa lyhyillä sarjoilla. Voi muuten pakkautua veri liian nopeasti. Myöskään en suosittele pitkiä sarjoja.
Tivolissa: HIIT, 5 sarjaa, mieluiten kaverin kanssa.
Keinulauta: Maksimit ihan loppuun asti. Mieluiten kaverin kanssa.
Treenikaveriksi suosittelen miespuolista kaveria, helpottaa treeniä kun molemmat tietää miltä tuntuu ja mitä tulee tapahtumaan!
Kuten kaikki tiedämme, alkaa tämäkin laji olemaan välineurheilua! Palaan välineisiin myöhemmin.
Muistathan että treenaat aina omalla vastuulla!
eli jos joku menee tämän kirjoituksen perusteella runkkaamaan leikkikentälle, en ota vastuuta kyseisestä toiminnasta