Runkkaus kalorikulutus

Muistakaa myös palauttavat treenit, eli joskus on paikallaan käydä paikallisessa thaikkulassa ottamassa hieronta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohjeita seuraamalla onnistut varmasti

Masturbaatio_ohje.GIF

Perusliikkeenä perinteinen käärmeen kuristaminen on rasvanpolttoon mitä mainioin. Jos ihmisvartaloa ei olisi luotu tähän liikkeeseen, meillä olisi lyhyemmät kädet. Samasta syystä myös sormi ylettää persreikään.
Liikkeestä on myös paremmin dieetille päivitetty versio, joka tunnetaan hivenen harhauttavalla nimellä: Yksisilmäisen piispan silittäminen. Tässä versiossa syke pidetään suorituksen aikana reilusti yli peruskestävyysrajan. Perussääntönä treenimetodiksi voitaisiin pitää - hakkaa sitä kuin se olisi sinulle rahaa velkaa!
Valitettavan usein kuulee urbaanilegendaa siitä, että liike aiheuttaisi jopa sokeutumista tai karvojen kasvua käsiin. Nämä väittämät on kuitenkin todistettu täysin perättömiksi, sillä 99,98 % nuorista tunnustaa harjoittavansa liikettä ilman isompia ongelmia. Yksilölajina runkkaus on mitä mainioin tapa ottaa itsestään kunnolla mehut pihalle. Mielestäni runkkaus on saanut aliarvostetun aseman urheilulajina, vaikka vaatiihan se keskittymistä, kehittää lihasvoimaa ja ennen kaikkea tuottaa suuremman endorfiinien ryöpyn kuin 42 km juoksu helteessä rintapielet oksennusta valuen.

Runkkauksesta olympialaji?

Yleensä ei varusteita. Itse lasken hitaasti rinnalle, lyhyt pysäytys ja tanko takaisin telineisiin. Sitä kuuluisaa runkkupenkkiä en tee.

Vajaan päivän reeni tauko askarruttaa minua, suoritus taso on romahtanut.. ennen noin 40 sarja oli maksimi, nyt pari kertaa olen jaksanut vain 5 vetoa. Mikä neuvoksi?

Olen miettinyt et pitäskö kokeilla ns. negatiivistä liikettä että vetää kokoajan vain taaksepäin, ja jättää sen "eteenpäin" vedon väliin..

Vajaan päivän reeni tauko askarruttaa minua, suoritus taso on romahtanut.. ennen noin 40 sarja oli maksimi, nyt pari kertaa olen jaksanut vain 5 vetoa. Mikä neuvoksi?

Olen miettinyt et pitäskö kokeilla ns. negatiivistä liikettä että vetää kokoajan vain taaksepäin, ja jättää sen "eteenpäin" vedon väliin..

Ootko kokeillut "putkirullausta" ja paisuvaiskudoskalvojen venytystä? Onko treeniloaderia käytössä?

Veljekset kädellä soimaan ja johan taas jaksaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kannattaa noissa negojen kaltaisissa erikoistekniikoissa muistaa se, että ei vedä itteään ihan piippuun. Välillä on hyvä ottaa vähän kovemmin pelkästään taaksepäin vetämistä, mutta suosittelen kyllä bodykaudella ainoastaan.

Tosta treenifrekvenssistä vielä. Parhaathan kuulemma käy treenamassa 3-5 kertaa päivässä, yleensä nuoret teinipojat on ykkösiä tässä lajissa. Mutta siis 3krt/vk sopii ylläpitoon mielestäni varsin loistavasti.

Sitten vielä oma kysymys. Millaisia apuliikkeitä teette? Itse olen sen verran uusi tämän liikkeen parissa, että olen ainoastaan perus-eestaas-juttua muutaman vuoden harjoitellut. Vinkkejä vanhemmilta kolleilta?

*Off topiccina vielä *
Frendi on ottanut tän kanssa ohjelmaa ja pisti viestiä, että kannattaa kysyä etukäteen salin vastuuhenkilöltä onko runkkaus salittua kyseisellä salilta. Oli lentänyt pihalle kun oli heittänyt varvit samalla ku oli polkenu kuntopyörää...

Mitä mieltä ootte tosta liikeradasta? Pitäiskö ottaa koko liikerata tasasesti käyttöön vai keskittyä johonkin tiettyyn vaiheeseen? Entä kannattaako pieni cheattaaminen että saa pari viimistä toistoa menemään?

Ja sit mietin vielä et jos ei pääse salille ni käviskö tää omapaino treeninä niin ettei ihan kutistuis? Aika paljon kehitystä tullu kumminkin ja nyt en pääse salille niin ajattelin että jos vähän pumppailis näin jos edes vähän lihaa pysyis kropassa enkä muuttuis ihan lössöks :)

Sitten vielä oma kysymys. Millaisia apuliikkeitä teette? Itse olen sen verran uusi tämän liikkeen parissa, että olen ainoastaan perus-eestaas-juttua muutaman vuoden harjoitellut. Vinkkejä vanhemmilta kolleilta?

No "peukalojarrulla" saa aina pari-kolme toistoa lisää, mutta nuo erikoistekniikat on sen verran rankkoja, ettei niitä joka treenissä jaksa.. Kokeile vatkata välissä pikkurilli tattiin päin ja muista treenata molempia käsiä.

Kannattaa muistaa vaihtaa kättä välillä ettei tuu lihasepätasapainoa.

Kävin joskus tässä Inbodyn mittauksessa ja siellä oli käsissä huomattavasti eroa, toinen käsi oli paljon lihaksikkaampi. Johtuu oikeasti kyllä siitä, että harrastaa nyrkkeilyä ja painimista joissa toinen käsi tekee enemmän "töitä". Mutta silloin vähän nolotti. Onneksi se mittaaja ei alkanut heittämään mitää vitsiä.

Mä oon miettinyt sitä että pitäisikö hakea jostain ilmoituksella treenikaveria spottaamaan mahdollisia virheitä.

Vai oisko parempi vaan ottaa videokuvaa ja laittaa tonne treenivideoihin arvosteltavaksi.

En tiedä onko aihetta jo käsitelty, mutta mitä jos runkkaamisen korvaa panemisella? Eikö kalorinkulutus pitäisi olla vielä kovempi silloin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom