Nyt on Radical 100:lla vajaat 150km takana. Hyvin rullaavat, mutta eivät vaan millään meinaa asettua jalkaan. Kaupassa tuntuivat hyvältä jalkaan ja kokokin pitäisi olla oikea, kun kiinni sidottuna varpaille jää se muutama millimetri liikkumistila. Mutta aina noin 15km luistelun jälkeen alkaa molempien nilkkojen sisempiä kehräsluita? pakottaa. Niihin ei mitään hiertymiä tule, mutta jokin niissä luistimissa painaa noin luita. 3 kertaa olen jo lämpömuovannut ne, eli uuniin ja sit jalkaan ja sitä rataa, mutta ei vaan auta.
Tarkemmin kun olen niitä tutkaillut, niin huomasin sitten, että se luistimen kengän läppä joka tulee siihen jalkapöydän päälle, niin siinä on sellainen kovahko sauma/ommel lopetettu siihen, joka sitten painaa ilmeisesti noita kehräsluita. Joten seuraava vaihe on viedä luistimet kenkäsuutarille joka saa tehdä niille saumoille jotain ja lisäksi vähentää sitä täytettä sieltä läpän sisältä. Mutta jos tämäkään ei auta, niin sitten ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin luistinten vaihto.
Tarkemmin kun olen niitä tutkaillut, niin huomasin sitten, että se luistimen kengän läppä joka tulee siihen jalkapöydän päälle, niin siinä on sellainen kovahko sauma/ommel lopetettu siihen, joka sitten painaa ilmeisesti noita kehräsluita. Joten seuraava vaihe on viedä luistimet kenkäsuutarille joka saa tehdä niille saumoille jotain ja lisäksi vähentää sitä täytettä sieltä läpän sisältä. Mutta jos tämäkään ei auta, niin sitten ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin luistinten vaihto.