Rullaluistelu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommy77
  • Aloitettu Aloitettu
Oon jääkiekkoa harrastellut suht paljon ennen, minkä jälkeen rullaluistelu (juoksun lisäksi) tuntui luonnolliselta vaihtoehdolta. Kahden vuoden rullauistelun jälkeen päädyin ostamaan sauvat. Myyjä tuntui todella ammattitaitoiselta ja antoi hyviä neuvoja tekniikkaan. Nyt on tullut reilun kuukauden verran "rullahiihdettyä" n. 10-15km lenkkejä kolmisen kertaa viikossa ihan fiiliksen mukaan. Olen rakastunut tähän urheilumuotoon - kyllä kelpaa aurinkoisella hiihdellä ja kuntokin kohoaa! Pitää vissiin alkaa lenkkejä pidentämään jo pikkuhiljaa kun kovempaa ei pääse ;)

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla, että ottaa sauvat mukaan, saa varmaan paljon tehoa lisää luisteluun. Paljonko Sir`WH noin suunnilleen pulitit sauvoista ja millähän haitarilla hinnat yleensä pyöriskelevät? Jos vaikka ehkä joskus itse hankkisi sellaiset.

Tuolla, että ottaa sauvat mukaan, saa varmaan paljon tehoa lisää luisteluun. Paljonko Sir`WH noin suunnilleen pulitit sauvoista ja millähän haitarilla hinnat yleensä pyöriskelevät? Jos vaikka ehkä joskus itse hankkisi sellaiset.

Ostin jumbon intersportista, malli: yoko mistral. Taisivat maksaa n. 30e, mutta kyllä siellä myytiin melkein sadan euron sauvojakin. Kannattaa ehdottomasti käydä ostamassa jos haluaa lisää vauhtia ja tehoa :)

Ostin jumbon intersportista, malli: yoko mistral. Taisivat maksaa n. 30e, mutta kyllä siellä myytiin melkein sadan euron sauvojakin. Kannattaa ehdottomasti käydä ostamassa jos haluaa lisää vauhtia ja tehoa :)

Kannattaa satsata sitten laatuun. Kaveri osti pari vuotta sitten halpissauvat ja täydessä vauhdissa alamäessä TOINEN SAUVA MENI POIKKI. Frendi lensi metikköön. Onneks (IHME!!) ei käynyt kuitenkaan sen pahemmin, muutamia ruhjeita ja naarmuja lukuunottamatta.

Kannattaa satsata sitten laatuun. Kaveri osti pari vuotta sitten halpissauvat ja täydessä vauhdissa alamäessä TOINEN SAUVA MENI POIKKI. Frendi lensi metikköön. Onneks (IHME!!) ei käynyt kuitenkaan sen pahemmin, muutamia ruhjeita ja naarmuja lukuunottamatta.

Totta, halvat sauvat eivät kestä kuten kalliimmat, mutta noilla on hyvä aloitella...ikävää tuommoinen kuitenkin, onneksi ei käynyt kuinkaan :)

Miks ihmeessä joku lykkii täydessä vauhdissa alamäessä?

Mulla itsellä tuliterät Salomonin Motion sarjan 84mm "rullilla" olevat luistimet ja ovat kyllä mahtavat vedellä... vielä kun on sauvat nii avot!:worship:

Nimen omaan itselleni tarjottiin noita samoja Yokoja mutta valitsin "ne" kalliimmat kunnon hiilikuitu sauvat... ja kannatti

Voitto Kotiin totta;) , mutta nuo Yokot oli jo kädessä (kahvat+lenkki) niin onnettoman tuntuset... ei pahalla jos jollain on, mutta itse suosittelen vaan niitä hiilareita:thumbs:

Sauvoilla pääsee tosi kovaa,mutta jääkiekkoilijoiden pointti on että ilman sauvoja luistelu on tehokkaampaa jaloille ja kunnon perse miltei maata hipoen.On tosi tehokas luistelu ottaa oikein kunnolla jaloille.

tänään tuli ostettuu salomonin motion 9sit, entiset salomonin tr8 palveli 8v loistokkaasti ^^ johan nuo oli aika vaihtaakin. 90llä pyörillä varmasti on mukava matkaa luistella ja sauvojen kanssa tietenkin

Ei hinta tuo kestävyyttä vaan keveyttä. Hiilikuitsauvat menee iskusta sivusuunnasta helposti poikki.
Otanpa tässä vähän sanojani takaisin. Ostin kesälomamatkallani paikallisesta halpahallista sauvat. Oisko maksanut 25 EUR ja olivat kyllä mahdottoman surkeat. Kahva oli huonoa materiaalia, piikki kului paljon jo tunnin lenkillä ja sauva jousti aivan liian paljon. Palautuin kauppaan piikkien takia ja sain rahat takaisin. 25 EUR voi näin syksyllä saada halvennuksesta ihan hyvätkin sauvat.

Piikeistä vielä, jos ei tullut ketjussa aikaisemmin esille: niitä pitää tietysti teroitella timanttiviilalla, mieluiten joka lenkin jälkeen.

kaks kertaa tullu luisteltua nyt varmaan joku 20km tuli täyteen yhteensä nyt. selkään pistää myös mut kyllä se siitä alkaa tottumaan luultavasti. hyvää aerobista kesällä. :P

Tänään pitäs polkasta rullailukausi käyntiin. Kävin just uudet pyörät hakemassa alle ja tenä kesänä mennään sauvoilla ekaa kertaa. :rock: Mp3 soitin lenkille messiin niin tuo on ihan kivaa puuhaa ja maisema vaihtuu nopeasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom