Ton vois laittaa jänikseks lenkille.:D
Hyvä idea! Taitaa vaan olla niin nopee jänis että ei montaa miestä suomesta löydy jotka pysyis perässä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ton vois laittaa jänikseks lenkille.:D
Luistimien hintahaarukka näyttäisi olevan luokkaa 50e-1000e, haluaisin luistimet joilla oikeasti tekee mieli luistellakin, muttei tekisi mieli noista miljoonia maksaa. Ilmeisesti K2 ja Salomon ovat suht' varmoja valintoja? Varmaan ainakin ensialkuun (ja miksei myöhemminkin) jonkinlainen suojavarustus on ihan suotavaa. Missähän hinnoissa nuo pyörii (polvi-, kyynärsuojat + kypärä)?
Jotain erikoista huomioitavaa vielä?
TopSportissa ainakin oli salomonin luistimia hyvässä tarjouksessa plus suojat kaupan päälle. Luistimet ovat mallia fitness ja pääsee niillä ihan riittävän lujaa.. Salomonien kenkä istui mun jalkaan paljon paremmin kuin esim. K2 saman hintaisten luistimien kenkä. Harmi vaan kun Salomon lopetti luistimien valmistuksen, joten kannattaa ostaa pari jarrupalaa jemmaan.
. Harmi vaan kun Salomon lopetti luistimien valmistuksen, joten kannattaa ostaa pari jarrupalaa jemmaan.
Oliko kyseessä Motion 6-malli? Jonkun mainoksen näin lehdessä tuosta mutta sivuilla ei tuota tarjousta ollutkaan. Pitää käydä tsekkaamassa tänään jos olisi vielä luistimia jäljellä.
Vihdoin sain tarkistettua mitä tuli ostettua eli motion 8 oli malli, 90mm rullat, jotkut ilq laakerit.. Mun jalkaan salominin kenkä sopii tosi hyvin ja istuvuus sen kuin paranee ajan kanssa.
Äkkiseltään luistelu on kyllä aika rankkaa puuhaa.
Mites muilla, ottaako teillä luistelu polviin ? Mulla nyt on kohtuullinen yleiskestävyys hankittu ja hankinnan alla, luistelussakaan kunto ei lopu, mutta polvissa alkaa tuntumaan aina siinä 45min jälkeen siltä, että kannattaa suunnata nokka kotia kohti. Rasitukseltahan se lähinnä tuntuu ulkoreisissä ja alkaisiko ulkoreidet sitten kiristämään polvea ajan kanssa, tai sitten puhti vaan loppuu sieltä ja polvet pääsee ikävään asentoon..
Eli onko tottumattomuus kysymys vain vai voisko olla tekniikassa jotain vikaa ?
Oon koittanut opetella double pushiakin hiljalleen.
Vuosia sitten harrastin luistelemista, mutta silloin en tuntenut näitä ongelmia ollenkaan, vaikka matkat ja ajat olivat huomattavasti pidempiä. Vanhuus ei tule yksin...
Äkkiseltään luistelu on kyllä aika rankkaa puuhaa.
Mites muilla, ottaako teillä luistelu polviin ?