Ruisrock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu
Huh, kiitoksia! :worship: Tosta oli paljon apua.
Vai on se Rammstein viimesenä, mä kerkesin jo käsittää että se olis ollu ekana. Saattaapi tuo ilta venähtää vähän pidemmäksikin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Deat sanoi:
Huh, kiitoksia! :worship: Tosta oli paljon apua.
Vai on se Rammstein viimesenä, mä kerkesin jo käsittää että se olis ollu ekana. Saattaapi tuo ilta venähtää vähän pidemmäksikin...

Ai Rammstein olisi jo 17.00 kajauttanut särökitarat ilmoille...hei joku roti sentään.

caveira2.gif
Starring.jpg
caveira2.gif

Sitte pistätte pakkikseen pari kuvaa Rammsteinista. Pääsen mäki ees vähäse fiiliksiin ku en päässy kattomaa niitä.

:rock: Rammstein :rock:

:thumbs:

dfg sanoi:
Laittakaas sitten hyvää listaa tarvikkeista mitä kannattaisi ottaa mukaan :P

Sehän riippuu siitä kauanko aiot reissussa olla :)

Jos yhden päivän niin ainakin seuraavat olisi hyvät:
-Päälle sellaiset vaatteet joilla on mukava olla päiväsaikaan (eikä ole niin hirveästi väliä paskastumisesta/hajoamisesta).
-Reppuun vaatteet, jotka voi nykäistä päälle jos tulee kylmä/alkaa satamaan tms.
-Juotavaa (siis esim. vettä, koska pitkän päivän aikana pelkän oluen/viinan kiskominen saattaa heittää olon hieman heikoksi...)
-Jotain helppoa syötävääkin on fiksu ottaa mukaan.
-Raha on myös erittäin suositeltava :)
-Kännykästäkin voi olla hyötyä jos tuleepi hätätilanne.
-Tavallinen kamera/videokamera on myös sallittu, joten sellainenkin kannattaa ottaa mukaan, jos haluaa vähän pysyvämpiä muistoja.
-Tärkeimpänä tietysti hyvä asenne! :)

Noilla jo yhden päivän pärjääkin.

Sitten jos olet pitempään niin ehkäpä ainakin vaatteita olis hyvä olla hieman enemmän, kuten myös vettä ja safkaa.

Kiitokset, pe-la olen menossa. Tosin reissussa olen vain päivän kerrallaan kun asun Turun seudulla. Perhana ku alko satamaan, toivottavasti illalla ei sada jotta voisi mennä alueen lähistölle ihmettelemään Rammsteinin saundtsekkiä :thumbs:

RAMMSTEINILLA YLIMÄÄRÄINEN SOUNDCHECK TORSTAINA
Ruisrockin keikkaansa valmistautuva saksalainen superbändi Rammstein tekee ylimääräisen soundcheckin Ruissalon festivaalialueella torstaina 7.7. Äänentoiston ohella suljetussa tilaisuudessa ajetaan sisään perjantaisen spektaakkelin mittavaa valokalustoa. Testaus Kansanpuiston niittylavalla kestää iltakymmeneen tai hätätapauksessa pikkutunneille massiivisen lavarakennelman valmistumisaikataulun sanelemissa puitteissa.

Tänä vuonna Ruisrockissa onkin asiakasystävälliset päivät eli reppuja ei katsota ellei siihen todella hyvää syytä ole :hyper: Eli viinakset reilusti kassiin ja pari paitaa päälle.

Sukulaku sanoi:
Tänä vuonna Ruisrockissa onkin asiakasystävälliset päivät eli reppuja ei katsota ellei siihen todella hyvää syytä ole :hyper: Eli viinakset reilusti kassiin ja pari paitaa päälle.

Niin ja tieto mistä peräisin?

Nicho sanoi:
Niin ja tieto mistä peräisin?
Järkkärikaverilta
Tai ehkä se onkin niiden joku juoni.;)

Mr. Speed sanoi:
eilen varmistu se että olen pussikaljottelemassa tuolla viikon päästä, pe-su :kippis1:
Minkäs verran porukkaa on edellisinä vuosina ollut tuolla festarialueen ulkopuolella?
Kannattaako sinne tosiaan lähteä vain pussikaljoittelemaan, eikä ostaa lippua ollenkaan..?

Huomenna pitäs tääkin päätös tehdä, saa nyt nähdä mitä ilta tuo tullessaan :D

PWA sanoi:
Minkäs verran porukkaa on edellisinä vuosina ollut tuolla festarialueen ulkopuolella?
Kannattaako sinne tosiaan lähteä vain pussikaljoittelemaan, eikä ostaa lippua ollenkaan..?

Huomenna pitäs tääkin päätös tehdä, saa nyt nähdä mitä ilta tuo tullessaan :D

paha sanoo, onko paljon porukkaa, mutta tälläinen hengailu festarialueen ulkopuolella ja leirintä alueelle, on aika "yleistä" :D

ja lippuja ei mun käsityksen mukaan saa mistään enää, jollei joku yksityinen halua myydä :rolleyes:

"HUOM! Lauantain ja kahden sekä kolmen päivän pääsyliput ovat loppuunmyyty. Ks. lisää uutisista!"
"Mikäli lippuja ei myydä etukäteen loppuun, myydään portilta ainoastaan yhden päivän lippuja hintaan 50 €." lainaukset ruisrockin sivuilta siis.

Mr. Speed sanoi:
paha sanoo, onko paljon porukkaa, mutta tälläinen hengailu festarialueen ulkopuolella ja leirintä alueelle, on aika "yleistä" :D

ja lippuja ei mun käsityksen mukaan saa mistään enää, jollei joku yksityinen halua myydä :rolleyes:

"HUOM! Lauantain ja kahden sekä kolmen päivän pääsyliput ovat loppuunmyyty. Ks. lisää uutisista!"
"Mikäli lippuja ei myydä etukäteen loppuun, myydään portilta ainoastaan yhden päivän lippuja hintaan 50 €." lainaukset ruisrockin sivuilta siis.

Juu, ei niitä lauantain lippuja ole enää keskiviikon jälkeen saanut mistään ns. virallisesti. Huuto.netissä niitä on myyty "melko" kovaan hintaan (80-100€)... Onneksi tuli omat liput hankittua ajoissa (kerrankin) :)

Kaverilla pieni vitutus päällä kun lauantain lippu jäi hankkimatta tarpeeksi ajoissa:)
Ekana päivänä hankin, kun sai.

Hohhoo, 10 minuuttia sitte käväsin hakemassa lippupalvelusta perjantain lipun, niitä on siis ainaki vielä saatavilla. Perhana ne dösämatkat tuli puolet kalliimmaks ku toi lippu!

Jep, perjantailipun minäkin kävin just hakemassa... rammstein on nyt kerrankin pakko nähdä. prkl kun tuolta ei enää pääse takaisin tampereelle ennenkuin vasta aamulla klo seittemän aikoihin (kiitos paljon matkahuolto ja VR :haart: ). Pitää varmaan jäädä tutustumaan Turun yöelämään sitten tai jotain

Hui kun oli kiva päivä. Rammsteinin keikalla fiilis oli mahtava ja pyrotekniikatkin lämmittivät oikein mukavasti sateessa kastunutta festariväkeä.
"Lämppäribändeistä" Fantomas oli oikein positiivinen yllätys. Pari kaveria tykkäs kovasti ja osa piti aivan hirveänä. Vähän erikoisempaa. Se niiden solisti kätteli mua Rammsteinin keikalta lähdettäessä :) Bam Margerakin oli mestoilla hengaamassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom