Ruisrock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu
Mites majotusasiat. Pitäs alkaa pikku hiljaa järjestelemää noitaki asioit. Suositelkaapa jotain keskustan hotellia/hostellia/majataloa mitä vain tai sitten ruissalosta jotain. Teltta majoitus on viimeinen vaihtoehtoni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omena Hotelli taitaa olla halvin ja sijaitsee parin korttelin päässä rokkiin menevistä busseista.

lewd sanoi:
Osaattekos kertoa, että onko siellä jossain lähistöllä parkkipaikkaa? Nimittäin sunnuntaiksi olisi aikomus paikalle tärähtää eikä tuo kaupunki ole tuttu kuin neljän promillen humalassa eli ei juuri ollenkaan.

Autoparkkiin johonkin keskustaan(onnea ilmaisen parkkipaikan etsimiselle) ja sitten bussilla rokkiin. Omalla autolla ei tee mitään välillä keskusta Ruisrock.

Vittu Omenahotelli olis ollu halpa mutta se on jo täynnä. Muita ehdotuksia`? Alkaa paineet kasaantumaan tämän reissun suhteen :david:

piidu sanoi:
Vittu Omenahotelli olis ollu halpa mutta se on jo täynnä. Muita ehdotuksia`? Alkaa paineet kasaantumaan tämän reissun suhteen :david:
http://www.ruisrock.fi/index.php?group=5&page=11 hinta ei varmaan päätä huimaa. Toisaalta kannattaa pistää vaikka pakkikselle ilmoitus, että kaipaa yösijaa pientä korvausta vastaan. Olettaisin, että vois löytyä. Eihän sitä majapaikkaa tarvitse kuin nukkumiseen. Poistumismahdollisuuksia festareilta ei ole keskellä päivää (tai on mutta takaisin ei enää tarvitse mennä ilman uutta lippua).

e: näytti olevan 12€/yö

Olisko kenellekkään jäänyt lauantai lippua ylimääräiseksi? Ostaisin pois.

just just....no älkää nyt itseänne teloko, mut jos joku jää kyykyssä alle niin mä voin ostaa lipun pois. Muutkin kuin la liput käy.

just just....no älkää nyt itseänne teloko, mut jos joku jää kyykyssä alle niin mä voin ostaa lipun pois. Muutkin kuin la liput käy.

Mulla saattaisi olla ylimääräinen lauantain lippu, riippuu vähän että ostaako yksi kaveri sen vai ei ja siitä että saako sieltä enää kolmen päivän lippuja...

Mulla saattaisi olla ylimääräinen lauantain lippu, riippuu vähän että ostaako yksi kaveri sen vai ei ja siitä että saako sieltä enää kolmen päivän lippuja...

Nyt on liput "varattuja" mut kyl niitä vapautuu päivittäin lisää kun ihmiset eivät lunasta varauksiaan. No mut mä voisin ostella sen la lipun pois jos jää ylimääräiseksi.

Nyt on liput "varattuja" mut kyl niitä vapautuu päivittäin lisää kun ihmiset eivät lunasta varauksiaan. No mut mä voisin ostella sen la lipun pois jos jää ylimääräiseksi.

Jepo, koitan ilmotella sulle vaikkka privalla mahd. pian niin ei tarvii ihmetellä että näkyykö lippuja vai ei. :) Täytyy vaan toivoa että sieltä vielä saa näin myöhään niitä kolmen päivän lippuja...

Pistäkää Tulee Varmoja Keinoja Millä Juotavat Sais Sisään Alueelle..
Esim. Mehupurkkiin Ja Sinetti Kiinni..

Mun pikkuveli vei viime vuonna juomat sisään sillä et kuumensi limsapulloista ne korkit ja avas ne ilman et se "sinetti" meni rikki , täytti viinalla ja kiersi kiinni saa vietyä vaikka korillisen jos haluaa, limsat ei oo kiellettyi viedä jos ovat avaamattomia...:whip: :D

Oon muuten tänäkin vuonna kuskina lauantaina hakemassa pikkuveljee ruisrockista silloin yöllä siit sillan kupeesta ku pitemmälle ei saa ajaa. Katotaan nyt millaisessa kunnossa se tänä vuonna tulee kyytiin. Viime vuonna poltti ittensä ja tuli autoon totaalisessa porossa ja punaisena ku rapu:lol2: mut hauskaa oli ollut!

minäkin päätin ex tempore lähteä, maanantaina ostin lauantaille lipun, keskiviikkona taisi olla jo loppunmyyty.olisi tarkoitus tulla autolla, jättää se jonnekin aika syrjään ja hakeutua vaikka rautatieasemalta bussilla rokkiin. mukaan ajattelin ottaa aurinkorasvaa, jätesäkin,wc-paperia,pientä evästä ja ehkä vähän kirkasta:) kertokaa jos tulee jotain mieleen mitä kannattaa varata mukaan. onko ruissalossa hyviä uimapaikkoja?

minäkin päätin ex tempore lähteä, maanantaina ostin lauantaille lipun, keskiviikkona taisi olla jo loppunmyyty.olisi tarkoitus tulla autolla, jättää se jonnekin aika syrjään ja hakeutua vaikka rautatieasemalta bussilla rokkiin. mukaan ajattelin ottaa aurinkorasvaa, jätesäkin,wc-paperia,pientä evästä ja ehkä vähän kirkasta:) kertokaa jos tulee jotain mieleen mitä kannattaa varata mukaan. onko ruissalossa hyviä uimapaikkoja?

Onhan siinä alueella piitsiä useampi satametriä. Jotenkin tuollainen festariranta ei vaan meikäläistä houkuttele.

Festarikuume nousee. Tänään aloteltiin kevyesti kaverien kanssa ja huomenna suunnistetaan heti aamusta Turkuun. Tavoitteena on olla hyvissä kun the Livebändi isolla L:llä, eli Stam1na aloittaa 13.30. Tulossa on vallan loistava viikonloppu. Urheilujuomia on mukana sen verran, ettei pitäisi loppua kesken. Kiitos hyvistä salakuljetusvinkeistä kaikille kirjoittajille. La & Su on kyllä täynnä aivan loistavia bändejä. Odotetuimpia vetoja ovat Opethin, Toolin, Stam1nan, Soilworkin ja Amorphiksen vedot. Muutenkin tarjontaa löytyy niin paljon, ettei oikein tiedä, milloin ehtii harrastamaan nestetankkausta tarpeeksi. Tuskin siitä kuitenkaan ongelmaa tulee :D. Rok on :rock:

minnekkäs päin turkua kannattaisi auto jättää jos sellaisella aikoo saapua?:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom