Ruisrock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun pikkuveli vei viime vuonna juomat sisään sillä et kuumensi limsapulloista ne korkit ja avas ne ilman et se "sinetti" meni rikki , täytti viinalla ja kiersi kiinni saa vietyä vaikka korillisen jos haluaa, limsat ei oo kiellettyi viedä jos ovat avaamattomia...:whip: :D

^^Ja tää muuten toimii oikeasti!

Tänään valmisteltiin huomisen juomia ja tuolla systeemillä muokattiin neljä 1,5 litran limsapulloa festarikuntoon. Jokainen pullo näyttää täysin korkkaamattomalta. Lisäksi on vielä pari 0,5 litran kylmäkallea täynnä viskiä. Eiköhän näillä pärjäillä. :D

Festarina ihan hyvä (riippuen toki esiintyjistä), leirintä hoidettu päin persettä.

Tai kai se on ihan hyvin hoidettu se itse leirintä, mutta ainakin kun viimeksi itse kävin piti sinne kävellä ihan helvetin kauan. Olin tosin aika helvetin päissänikin, mutta tietääkseni se on aika kaukana itse festarialueesta. Tästä (ja muistakin) syistä keskitin festarireissuni silloin kun niitä vielä täysillä jaksoi harrastaa lähinnä Provinssiin. Tällä hetkellä Tuskaan koska sieltä pääsee himaan nukkumaan.

Mutta siis joo, Ruisrockista tapahtumana kokemukset on hyviä, leirintäalueen sijainnista taasen ei. Jos ottaa ytimestä hotlan niin kuljetukset on yleensä ihan kunnossa olleet.

e: Omat kokemukset siis viime ja parilta sitä edeltävältä vuodelta. Duunihommia siellä tuli itse festaroinnin ohessa tehtyä jaon ollessa aikalailla 50/50.

Kolme vuotta putkeen käynyt ja tänäkin kesänä tarkoitus mennä. Itse festarit on kyl jees ja lava-alueet on hyvin suunniteltu, rantalavalla pääsee kirmaamaan mereenkin jos haluaa ja telttalavalla on helvetin siisti heilua kännissä yön pikkutunneilla jotain konemusaa tampaten. Yks paska puoli on kyllä se, että pääset alueelle sisään vain kerran päivässä. Eli et voi poistua välillä leirintään ja tulla takaisin, koska kyseisen päivän lippu on jo käytetty.

Ruisrokin oma leirintä on turun keskustan suunnilla jonkun teollisuusalueen nurmikolla, aika nihkee mesta ja kaukana festarialueesta. Bussi kyllä kulkee, mutta kävellen kaukana. Mutta siellä en ole itse kyllä kertaakaan yöpynyt, vaan aina ollaan oltu Ruissalo campingissä. Ruissalon päässä sijaitseva leirintäalue. Mukava kun pääsee uimaan ja suht siistit suihkut yms. Löytyy kahvio ja niin. Etäisyys on tosin aika samaa luokkaa kun viralliselle leirinnälle, mutta bussi kulkee tänne kanssa ja on se väli tullu välillä käveltyäkin.

En oo kertaakaan ruissis käyny, mutta oon ymmärtäny että leirintäalueelle ei saa viedä edes omia viinoja?? Kuinka perseestä voi järjestelyt oikeasti olla :D Miksei voi toteuttaa yhtä rennolla tavalla ku provinssis että saa mennä ja tulla niinku huvittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom