Deat sanoi:
Jees, aattelin eka kirjoittaa oikeen extrapitkän reportaasin...
Jepjep, loistava reportaasi. Itse olin eturivissä. Tai oli siinä jotain pieniä tyttöjä sitä aitaa vasten mun edessä, mutta ne vaan pehmensi mukavasti. ;) Siinä mun edessä tytöt voi ihan hyvin, mutta koko keikan aikana sieltä edestä vedettiin toistakymmentä erittäin huonossa hapessa ollutta ihmistä. Pitäis siellä edessä pystyä vähän katsomaan ympärillä olijoita ja yrittää antaa vähän tilaa, jos on hengitysvaikeuksia.
Kuitenkin, eturivissä oltiin ja kasvoja kuumotti aika moneen kertaan. Yhessä vaiheessa oli niin paljon savua lavalla, etten oo ihan varma näkyikö itse bändiä muille kuin siinä edessä olijoille
Musiikista mulle oli suurin osa tuntematonta, mutta viihdyin kyllä erittäin hyvin.
Paluumatka oli tosiaan melkoinen episoodi. Parikymmentä tuhatta ihmistä yrittää yhtäaikaa kolme metriä leveää tietä pitkin. Päätimme levittäytyä pellolle, jossa olikin sitten sitä tilaa + mukavan kosteaa. Oli muuten pirun komean näköistä, kun niin paljon ihmisiä vaeltaa pitkin peltoja
Olin festareilla täydet kolme päivää ja vitusti keikkoja tuli nähtyä. Hauskin näkemäni episodi oli kuitenkin lauantai-iltana aivan festarialueen ulkopuolella. Alueelta poistuttaessa, vasemmalla puolella meni n. 2 metriä leveä oja, erittäin rehevöitynyt ja varmaan puolet nesteestä pissaa. No, joku kaveri halusi yli eikä ilmeisesti viitsinyt ojaa kiertää. Hyppy yli ja tasajalkaa vastarannalle, mutta niin takakenossa, että päätyi selkä edellä siihen saatanan mätäojaan! :urjo:
Muuan järjestyksenvalvoja sanoi nähneensä samanlaisia sukelluksia 20-30 kpl. Minulle riitti tarpeeksi hupia yhdestä :lol2: