Ruisrock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu
Kuten tässä aiemmin onkin ollut puhetta niin kuljetukset olisi varsinkin perjantai-lauantai yönä paremmin voitu toteuttaa, noh siinä tuli sellainen varmaan ~10?km käveltyä ensin festarialueelta pois sitten siitä gamping alueelle, mutta niinkun todettu festari alue on mitä on niin onhan se ymmärrettävää että ei sinne nyt muita reittejä vaan kulje. Mutta muuten festarit oli omastamielestäni hyvin järjestetty ja kyllä sitä hauskaakin tuli pidettyä, rammstein :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Deat sanoi:
Jees, aattelin eka kirjoittaa oikeen extrapitkän reportaasin...

Hyvä reportaasi tuli!! :worship:

Tämän sturm und drang faniraportin innoittamana aion hankkia kaikki Rammsteinin levyt ja liekinheittimen välittömästi! :hyper:

Deat sanoi:
Jees, aattelin eka kirjoittaa oikeen extrapitkän reportaasin...

Jepjep, loistava reportaasi. Itse olin eturivissä. Tai oli siinä jotain pieniä tyttöjä sitä aitaa vasten mun edessä, mutta ne vaan pehmensi mukavasti. ;) Siinä mun edessä tytöt voi ihan hyvin, mutta koko keikan aikana sieltä edestä vedettiin toistakymmentä erittäin huonossa hapessa ollutta ihmistä. Pitäis siellä edessä pystyä vähän katsomaan ympärillä olijoita ja yrittää antaa vähän tilaa, jos on hengitysvaikeuksia.

Kuitenkin, eturivissä oltiin ja kasvoja kuumotti aika moneen kertaan. Yhessä vaiheessa oli niin paljon savua lavalla, etten oo ihan varma näkyikö itse bändiä muille kuin siinä edessä olijoille :) Musiikista mulle oli suurin osa tuntematonta, mutta viihdyin kyllä erittäin hyvin.

Paluumatka oli tosiaan melkoinen episoodi. Parikymmentä tuhatta ihmistä yrittää yhtäaikaa kolme metriä leveää tietä pitkin. Päätimme levittäytyä pellolle, jossa olikin sitten sitä tilaa + mukavan kosteaa. Oli muuten pirun komean näköistä, kun niin paljon ihmisiä vaeltaa pitkin peltoja :)

Olin festareilla täydet kolme päivää ja vitusti keikkoja tuli nähtyä. Hauskin näkemäni episodi oli kuitenkin lauantai-iltana aivan festarialueen ulkopuolella. Alueelta poistuttaessa, vasemmalla puolella meni n. 2 metriä leveä oja, erittäin rehevöitynyt ja varmaan puolet nesteestä pissaa. No, joku kaveri halusi yli eikä ilmeisesti viitsinyt ojaa kiertää. Hyppy yli ja tasajalkaa vastarannalle, mutta niin takakenossa, että päätyi selkä edellä siihen saatanan mätäojaan! :urjo:
Muuan järjestyksenvalvoja sanoi nähneensä samanlaisia sukelluksia 20-30 kpl. Minulle riitti tarpeeksi hupia yhdestä :lol2:

Järkyttävintä oli ku joku pitkätukkahevarikaljamaha vetäs naku-uintia siellä ja ku nousi ni seisoskelee rennosti oikeen jalat haarallaan eikä kiirettä mihinkään päin.

kuitula sanoi:
Alueelta poistuttaessa, vasemmalla puolella meni n. 2 metriä leveä oja, erittäin rehevöitynyt ja varmaan puolet nesteestä pissaa. No, joku kaveri halusi yli eikä ilmeisesti viitsinyt ojaa kiertää. Hyppy yli ja tasajalkaa vastarannalle, mutta niin takakenossa, että päätyi selkä edellä siihen saatanan mätäojaan! :urjo:
Muuan järjestyksenvalvoja sanoi nähneensä samanlaisia sukelluksia 20-30 kpl. Minulle riitti tarpeeksi hupia yhdestä :lol2:
Hyi vittu, mä muistan kanssa sen ojan, iteki meinasin sinne sukeltaa. Nättävä pituushyppy ojan yli - suoraan liukkaalle savelle.
Yllättävän vähän oli muuten rähisijöitä paikalla, ainoa kunnon rähisijä, oli eräs suht iso potari kaverinsa kanssa, molemmat kännissä. Ekana äijät tuli sisään kiipeämällä aidan yli, kuulin ku joku käräytti ne järkkäreille, sitten veskiin jonottaessa kyseinen spodari jonotti vieeisessä jonossa, vittuillen jatkuvasti hänen edessään seisovalle hihattomaan paitaan sonnustautuneelle "ei-niin-isolle-miehelle". Meinasin jo huutaa sille "Itse jippiin potari, otaksun!" :D

Oliko ne isot kamerat, jotka kuvas niitä bändejä, vaan sitä isoa screeniä varten, vai nauhoittiko ne myös? Aattelin että jos telkkarista tulis vaikka joskus joku lyhyt koooste...

Deat sanoi:
Aattelin että jos telkkarista tulis vaikka joskus joku lyhyt koooste...
koosteesta en tiedä mutta viva la bamissa tullaan luultavasti joskus näkemään pätkää sieltä ruissalosta. toivottavasti koostekin tulee. varsinkin sen rammsteinin shöwn haluaisin nähdä :)

Toiveet Rammsteinin keikasta ovat kyllä hieman epärealistiset. Mutta suomalaisten bändien koosteita saatetaan tulla näkemään. Nelosella oli ainakin sponsoritarraa niissä lavojen vieressä olleilla keltaisilla lakanoilla. Toivottavasti tulee :)

ajatuksissa on pyörinyt paikalle tulo, mutta saas nyt nähdä. ainakin esiintyjissä olis muutamia sellasia jotka olis mahtava nähdä :rock: ..säännöt lienevät samat kuin aikaisempinakin vuosina??

Muutaman kaverin kanssa lädössä. En ole aiemmin ruisrockissa käynyt, joten uusi tuttavuus tiedossa. Bänditarjonta on ainakin aivan loistavaa. Tool, Opeth, Soilwork, Apocalyptica, Amorphis, CMX, Diablo, Mokoma, Stam1na, Disco Ensemble, Viikate... Futiksen MM-finaalihan sattuu sunnuntaille, mutta jossakin teltassa on nettisivujen mukaan screeni, jolta peli näytetään. Todennäköisesti loistava reissu tulossa.

Kotipaikkafestarille on pakko mennä. Ulkopaikkakuntalaiset tosin jaksavat aina ilmaista, että Ruisrockin järjestelyt ovat eniten perseestä kaikista festareista. Pitkä kävely sillan ja alueen välillä onkin varsin turruttavaa ainakin takaisin maleksiessa, ja omien juomien kielto ja rajatut anniskelualueet haittaavat humalahakuista festariyleisöä.

Morrissey esiintyy sunnuntaina ja olen innoissani kuin puikulaperuna. Hki keikka kun jäi väliin itseltä.

Kyllähän sinne varmaan taas tulee mentyä. luultavasti perjantaina ja lauantaina, sunnuntaina sitten palaudutaan futista katsellessa.

Kahtena edellisenä kesänä olen ollut ja tänä kesänäkin menossa. Tool on ainakin nähtävä. Viimeksi aivan loistava sää ja oli helvetin hauskaa muutenkin.
Toivottavasti tänäkin vuonna.:rock:

toissakesänä olin, sade vähä haittas menoo mut kivaa oli

koskakohan pitäs ostaa liput jos tänävuonna lauantaina sinne haluis mennä? eli kuin pian liput menee

Lippuja on vielä reilusti saatavilla, mutta kannattaa varmaan tässä kuussa ostaa. Esiintyjälista sen verran vakuuttava, että menevät kuin kuumille kiville : )

Max. menen sunnuntaille, ainoa oikeasti must on Tool :rock:

Ei vedä minusta vertoja viime vuoden tarjonnalle ja saattaa sunnuntaikin jäädä pois, jolleivat hommaa screenejä futiksen finaalille paikan päälle.

[J/L] sanoi:
Max. menen sunnuntaille, ainoa oikeasti must on Tool :rock:

Ei vedä minusta vertoja viime vuoden tarjonnalle ja saattaa sunnuntaikin jäädä pois, jolleivat hommaa screenejä futiksen finaalille paikan päälle.
Screenit tulos :rock:

piidu sanoi:
Screenit tulos :rock:

Joo näin olin kuullutkin, mutten pikasella haulla virallista juttua löytänyt Ruisrockin sivuilta. Ja järjestelyjen tason tuntien pistävät kuitenkin 40" kuvan sisääntulon pullonkaulaan. ;)

Osaattekos kertoa, että onko siellä jossain lähistöllä parkkipaikkaa? Nimittäin sunnuntaiksi olisi aikomus paikalle tärähtää eikä tuo kaupunki ole tuttu kuin neljän promillen humalassa eli ei juuri ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom