Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Meinaa varmaankin Suomen armeijan. Ite ei oo tullu kylläkään tutustuttua ku ei oo tullu käytyä täällä kotikoulu inttiä.
Juu niin meinaan. Lueskelin vain lähes koko ketjun läpi, eikä tuota paikkaa maininnut kukaan...
Ja käyttöoikeuteen kyllä vaaditaan jonkinlainen side palveluntarjoajaan. Valitettavasti.

Osaako kukaan sanoa mistä voisi vuokrata Rovaniemen alueelta suhteellisen edullisesti esim. Volkswagen Caravellen, Transportterin, Hiacen jne? Ehkä matkailuauton?

lukeeko tätä thrediä enää kukaan? vai eikö kukaan uskalla puhua mitään :D 2kk ei postin postia. pakko olla se icebreaker vaikka ei mitään asiaa olekaan :) kertokaa ny vaikka että mite reenit kulkee

:hyvä: Hyvää juhannusta kaikille näin aluksi. Onkos mitään miittinkiä kellään mielessä näin kesällä?
Treenit menee hyvin ja tuntuu että näin kesällä kulkee huomattavasti paremmin. Tiiä mistä johtuu.
Miten Henkalla menee?

jusseja jusseja kaikille tasapuolisesti! ihan hyvin mennee vaikka aluksi oli motivaatio pahasti hukasa intin jälkeen, mutta nyt alkaa taas löytyä intoa reenaamiseen! :)

Itekkin treenailen JiiPeellä. :hyvä: Minulla meni juhannus ihan kämpillä lepäillessä. Huomenna ajattelin käydä vetäseen sunnuntaitreenit siinä aamusella. :)

noniiin :) sitä on sitten todennäkösesti oltu samaan aikaankin siellä.. vois käydä jumpalla tässä ennen töitä vielä, huominen meneekin sitten nukkumiseen :D

No tässä on sitten töissä ja vähän kipotellen vietetty juhannusta.

Juuri pääsin vähän ennen puoltayötä. Nyt olis eilisten bileiden jäljet siivottava.

Huomenna juNpalle ennen töitä valtakadulle. Henkalle vaan hyvää työ-yötä.

Monelta Henkka käy yleensä treenaileen? Minulla menee yleensä treenit sinne klo 19-21 aikoihin.
Pitäis perustaa joku Rovaniemen Pakkilaiset kommuuni tuonne Facebookkiin niin ois helpompi tunnistaa
kanssatreenailijat. :D

samoihin aikoihin mullakin treenit pääasiassa painottuu.. mitä nyt vapaapäivinä tulee käytyä aikasemminkin joskus klo 14-15 välillä. Yleensä itekkin kyllä oon paikalla 19-21 :)
joo ihmeessä joku tuollanen hässäkkä naamakirjaan :D

Pitääpä pitkästä aikaa itekin muutama sana rustailla tänne:). Juhannus meni rauhallisesti Oulun suunnalla kotosalla. Vietänkin koko kesän Oulussa töissä ja treenaamassa,joten Rollossa mua tuskin näkee.. Treenit on muuttunu aika lailla viimesen puolen vuoden aikana. Nykyään pääpaino on potkunyrkkeilyllä, juoksulla yms aerooppisella ja punttia sit kerta tai pari viikkoon. Syksyllä vois jonku miitinkin pistää pystyyn. Hmm..moneenkohan kertaan sitä on aiottu ja aina vaan jääny kuitenkin tekemättä.

Muuten, ei kellään ois tiedossa jotain yksiön tapasta urkan suunnasta tai keskustasta syyskuun alussa? Jos joudun tulemaan Rolloon takas, niin tartteis ilmeisesti kämpän.:rolleyes:

Minäkin tod.näk siirtyilen Oulun suuntaan elokuun aikana. Työt kutsuu sieltäpäin. Firma antaa kuulemma lippuja tuonne Teknopalatsiin ja ilmeisesti pitäis olla ihan asiallinen paikka. Missäs Cricket käy treenaileen ja onko sinulla kokemusta tuosta Teknopalatsista?

Minäkin tod.näk siirtyilen Oulun suuntaan elokuun aikana. Työt kutsuu sieltäpäin. Firma antaa kuulemma lippuja tuonne Teknopalatsiin ja ilmeisesti pitäis olla ihan asiallinen paikka. Missäs Cricket käy treenaileen ja onko sinulla kokemusta tuosta Teknopalatsista?
Oulussa on hyvä asua, täällä mieki oon ollu tällä hetkellä reilu puolisen vuotta. Ite käyn kans aika harvakseltaan taas salilla täällä mutta Urheilutalolla ja Ouluhallilla tulee reenattua sillon jos käyn. Halpoja julkisia saleja molemmat. :)

Mutta tuossa on tredi teknopalatsista: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=50293

Oulussa on hyvä asua, täällä mieki oon ollu tällä hetkellä reilu puolisen vuotta. Ite käyn kans aika harvakseltaan taas salilla täällä mutta Urheilutalolla ja Ouluhallilla tulee reenattua sillon jos käyn. Halpoja julkisia saleja molemmat. :)

Mutta tuossa on tredi teknopalatsista: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=50293

:) Oulu vaikuttaa kyllä hyvältä paikalta oleskella. Tuo Tenkopalatsi näytti aika hintavalta mitä tutkailin. Pitää käydä varmaan pyörähtään eri saleilla ja ainaki nuissa mitä mainittit. Sittenhän se selviää mikä tuntuu kotosalta. :D Miten Ouluun olet eksyny Reason?

:) Oulu vaikuttaa kyllä hyvältä paikalta oleskella. Tuo Tenkopalatsi näytti aika hintavalta mitä tutkailin. Pitää käydä varmaan pyörähtään eri saleilla ja ainaki nuissa mitä mainittit. Sittenhän se selviää mikä tuntuu kotosalta. :D Miten Ouluun olet eksyny Reason?
Töiden perässä oikeastaan. Noilla mainittemillani saleilla on aika paljon ruuhkaa normi-iltaisin ja Ouluhalli ei ole monen reenaajan mieleen koska laitevalikoima on aika rajallinen. Siellä on tosin kolme kyykky- ja vetolavaa joka on musta tosi hyvä juttu. Urheilutalolla on sitte enemmän vempeleitä. Onhan täällä Oulussa noita saleja, kato tuolta Saliarvostelut-osiosta haulla lisää.

Rovaniemeä ja Oulua vertaillessa kyllä jää Rovis härskisti junasta varsinkin kaupunkien tarjoamia liikuntapalveluita katottaessa.

Tuosta urheilutalosta tykkään ite kovasti, mutta siellä on aikamoinen ryysis tiettyinä aikoina. Täytyy siis osata mennä sillon kun on hieman hiljasempaa, jos ei halua kauheasti jonotella. Edullinen se on ja just sellanen mukava "äijä-sali"..:) Asustelen ite tarkemmin sanottuna meidän äipän luona Limingassa eli sellasessa pienessä maalaiskunnassa Oulun lähettyvillä ja siellä on sellanen liikuntahallin sali, missä saa reenata periaatteessa ilmaseksi. Siellä oon nyt käyny, kun mulla matkaa muutama sata metriä sinne salille. Oulussa käyn sit Värtössä potkunyrkkeilemässä ja duunissa siinä keskustassa. Teknopalatsin salilla en muista ainakaan käyneeni,enkä siitä tiedä kauheasti mitään sanoa.

Urheilutalo vaikuttaa hyvältä ihan tuon Saliarvostelu palstan arvostelun mukaan. Kiitos Reasonille että vinkkasit tuon palstan. Olin missannu sen täysin. :) Eiköhän minut sieltä löydä tuolta Urheilutalolta treenailemasta jahka alotan työt Oulun suunnassa. :whip:

Uusi pakkislainen ja kohta vuosi Rollossa

Yksi hölömö ilomottautuu tähän trediin.
Ikää vasta 32 vuotta josta 19 vuotta harrastanut kuntosalia. Spinninkiä parisen vuotta vaihtelevalla mielenkiinnolla. Tavoitteena enemmänkin pysyä ikinuorena ja hyvässä kunnossa kuin alkaa hirmuiseksi massan kerääjäksi.
Etelästä tänne Rolloon tupsahtanut. CMS Santasportilla tulee käytyä.

Näin kesäloman jälkeen yritän oikeasti unohtaa tuon kaljoittelun vähäksi aikaa, kunnes otetaan taas. Siihen asti treenataan ja sportataan. Pyöräilyä, spinninkiä ja kuntosalia. Mielenkiinnolla lueskelen näitä foorumeita; josko täältä löytyisi uusia juttuja omaan treenaukseen. Ehkä vanha koira oppii uusia juttuja vielä.

Eikä uudet tuttavuudet pahaa tekisi, kun yksin tänne muutin.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom