Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mun pitää mennä ysiksi töihin, joten kiva jää väliin:(.. Kännättyä tulee seuraavan kerran (EHKÄ) muutaman kuukauden päästä, jos silloinkaan. Mie en oikein kestä näitä parin viikon morkkiksia siitä, että on juonu muutaman, vaikka ois käyttäytynykin kunnolla.. :wall: Toi juominen ei vaan oo mun juttu!

Emmie ainakaan kehtaa miitata teitä isoja setiä ja tätejä.:D

Pikkasen huono sopia miittiä näin lyhyellä varoitusajalla ja perjantaiksi, nytkin taas puhelin soi..

Rollossa tapahtuu: Ajelin ystäväni luolta takaisin Oikaraisesta Rolloon niin ennen Tottoa tieltä huomasin että Tottorakalla ylhäällä siitä vierestä metsästä lyövät isot liestakat korkealle yli puiden latvojen ja mustaa samua nousi kovasti. Nyt täällä rantavitikallakin haisee savu :( Onko tietoa mistä on kysymys?

Sorry nyt oikeesti, noi perskuleen työt haittaa sosiaalista elämää:itku:...

Mut ei nyt lannistuta. Mennään joku iltapäivä porukalla Annielle kaffelle. Täytyyhän ne vinomukit käydä tsekkaamassa ihan paikan päällä:hyper:..

Asiasta viidenteen..Jos jollakin ois tiedossa yksiö tai edullinen kaksio, niin meitsi tartteis uuden kämpän syyskuun alusta.

Olisi RT kaksio rantavitikalla kaikilla herkuilla, asiasta voisi ehkä keskustella/neuvotella. Luulisin että tosta mahdollisesti päästäs sopimukseen kun raha ei ratkase tietyin ehdoin. Maksa puolet kuluista..

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=54619

Annie: Eilen olin, lue Yö-Thread. Tänään taas meen vaan sinne minne nokkanäyttää ja puhelin soittaa ;)

Sorry nyt oikeesti, noi perskuleen työt haittaa sosiaalista elämää:itku:...

Mut ei nyt lannistuta. Mennään joku iltapäivä porukalla Annielle kaffelle. Täytyyhän ne vinomukit käydä tsekkaamassa ihan paikan päällä:hyper:..

Asiasta viidenteen..Jos jollakin ois tiedossa yksiö tai edullinen kaksio, niin meitsi tartteis uuden kämpän syyskuun alusta.
Crikey! Tsekkaapas tuolta :

Lapin Yliopiston ylioppilaskunnan sivut, tuolla tarjotaan paljon kämppiä
Rovaniemen vuokra-asuntovälitys
Takuuvälitys Rovaniemi

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Ehkä on parempi että vuokraat Annien tai jonku muun kämpän, kohta noista on taas huutava pula. Mun pitää katsoa tämän asunnon vuokraamista hieman syksymmällä kun asiat varmistuu miten paljon teen duuneja Hki:ssä ja etänä täällä lapissa.

Tuonne ylemmmäs viitaten siellä Tottorakalla oli auto metsässä joka oli palanut.

Morjens Rovaniemen pakkilaiset. Oon lueskellu tätä pakkiksen foorumia jonku tovin ja eilen sitte sain päähän rekisteröityä tänne! Toivottavasti tämmöselle ujolle kaverille löytyy tilaa vielä? :) Mukavan oloisia ihmisiä tuntuu olevan ja varmaanki osa teistä voi olla tuttujaki jostain, mutta hankalahan se on yhdistää kasvoja nimiin. Jos joskus olis miittinki niin sehän ois mukavaa.

Tsemppiä kaikille treeneihin! :D

Kiitos kaikille kämppä-vinkeistä!:) Huomenna meenkin jo kattomaan yksiötä aivan keskustan tuntumasta.

Johan: Se sun asunto oiskin vähän kaukana, kun mun koulu on siellä Ounasvaaran seutuvilla ja työpaikka sit siinä keskustassa. Helpompi kulkea tuosta lähempää, kun noi työajatkin on sit semmoset, ettei kauhean kauas nais immeinen uskalla yksin kävellä aamuyöstä.:eek:

JussiR: Tervetuloa vaan tänne pakkislaisten hurjaan joukkoon!:D Se on hyvä, et rollolaiset saa lisää vahvistusta.:rock:

Olkapää/ojentaja reeni tälle päivää takana ja aijai, että tuntu hyvältä!:hyper:

Se on hyvä että treenit tuntuu! :D Minä kolistelen painoja tuolla Jiipeellä eilisestä lähtien. Sitä ennen käyny doomuksen salilla siinä rantavitikalla.

Teillä näyttäs olevan mukava yhteisö tämä pakkislaiset ja varsinki Rovaniemen pakkislaiset. Hienoa että löytyy ihmisiä joilla kiinnostaa ittesä kunnossa pitäminen. Tuntuu nykyään olevan aika harvassa tämmöset ihmiset. :)

Juseksi minua sanotaan, mutta kyllähän tuo Jusaki käy. ;) Näytti tuo JiiPee olevan kyllä hyvä paikka reenailla ja tuo 24/7 kortti on iso plussa kans.

Kiitokset tervetulottelusta pakkikseen! :thumbs:

Tervehdys!

Luin tuossa lehdestä erään kuntosaliyrittäjän haastattelun ja siinä mainittiin, että kaupunkiin olisi tulossa uusia saleja. Onko kellään lisätietoa?

Luin tuossa lehdestä erään kuntosaliyrittäjän haastattelun ja siinä mainittiin, että kaupunkiin olisi tulossa uusia saleja. Onko kellään lisätietoa?

Jotaki huhua oon kuullu mutta ei yhtään mitään tarkempaa :( . Samaisessa haastattelussa mainittiin että hintoihin tulossa muutaman euron korotukset mutta eikö ne hinnat oo siellä noussu jo viimeset 2 vuotta ja nyt ollaan taas korottamassa.

Tervehdys.. Rovaniemen pakkislaisten joukkoon hurjaan ilmoittautuu yksi lisää.. Olen sivuilla palloillut jo useamman vuoden, lukijan roolissa tosin.

Kuntokaruselli muuttaa ensi vuonna Revontuleen..mutta onko joku uusi sali tosiaan tulossa?? Classic Gym :)

Moro kaikille.
Näyttää näitä Rovaniemeläisiä löytyvän koko ajan lisää niin ilmottaudun sitten itsekin. Sivuja olen nyt pari kolme vuotta lukenut ja vuoden verran kirjoitellut. Painoja olen 2-3 vuotta nostellut, aika epäsäännöllisesti tosin. Ei muuta kuin tsemppiä treeneihin.

edit.300 täyteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom