Riskeimmät miehet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Jos pitäisi laittaa mailman riskeimmät miehet järjestykseen, mikä olisi listasi? Vaikeaahan tämä järjestyksen teko on, mutta tässä on minun ehdotukseni.

Don Reinhoudt
Bill Kazmaier
OD Wilson
Gerrith Badenhorst
Lars Noren
Paul Anderson

Mike Miller
Garry Frank
Gene Ryclak
James Hendersson

Noilla taitaa kaikilla olla aika hyvin tuota elopainoa, joten sen puolesta ainakin ovat mielestäni luettavissa riskeiksi miehiksi. En tiedä olisivatko noi nyt ihan maailman riskeimpiä. Sitäpaitsi listalla on pari "penkkispedeä".

Vaikeahan näitä on järjestykseen laittaa ja mielipide asioitahan nämä on.

Bill Kazmaier
Riku Kiri
Paul Anderson
+ lukuisia superin painonnostajia.

Kovimmat voimanostajat mun mielestä.

Mike Bridges
Ed Coan
Alexei Sivokon

Pakko on viime Olympialaisten jälkeen pistää yksi nimi:

Hossain Rezazadeh.

Ei kai painnonoston maailmanennätyksen haltijaa voi noin vain ohittaa? Ja riski se mies ainakin on, 160+ kiloa elopaino. :thumbs:

Kovasti piti miettiä:

Ed Coan
Brian Siders
Andrei Stanaszcek, ei kuka tahansa kyykkää kuutta kertaa omaa painoaan.

Voimamiespuolelta Jon-Pal Sigmarson.

Jossain sivustolla osui silmään "absoluuttisesti vahva"-titteli" ja näitä "absoluutisesti vahvoja" oli ainakin viisi kaveria...Ainakin riku kiri ja bill kazmaier mainittiin tässä ryhmässä. Sivu mistä näin tämän oli muistaakseni asiallinen voimailu sivusto.

Muisti pätkii pahasti asian suhteen, kellään selvennystä asiaan?

Longsword sanoi:
Hossain Rezazadeh.
Sama
:rock:
Sekä Udo Beyer ja Bill Kazmaier.

mtk77 sanoi:
Jos pitäisi laittaa mailman riskeimmät miehet järjestykseen, mikä olisi listasi? Vaikeaahan tämä järjestyksen teko on, mutta tässä on minun ehdotukseni.

Don Reinhoudt
Bill Kazmaier
OD Wilson
Gerrith Badenhorst
Lars Noren
Paul Anderson

Rikun kun vielä lisään listaasi, niin siinä on mielipiteeni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bill Kazmaier
Riku Kiri
Ed Coan

Kirk Karwoski jäi mieleen tylyn näköisenä miehenä lahden voimanoston MM kisoista v-95, mieletön niska :) eli lisätään sekin nyt vielä tähän suosikki listaan.

fullpower sanoi:
Kovimmat voimanostajat mun mielestä.

Mike Bridges
Ed Coan
Alexei Sivokon

Sama, mutta mä ehkä lisäisin vielä Ivan Shlyakhtan tuohon listalle, 1000kg on vain ajan kysymys?

Aika riskejä kavereita:

Jokke Ahola
Magnus ver Magnusson
Gary Taylor
Garry Frank
Scott Mendelson
Steve Goggins
Riku Kiri
Hossein Reza-Sadeh

jne jne jne...nämä ukot niinku nykypäivästä tai lähihistoriasta.

Bill Katzmaier
Riku Kiri
Lars Noren
Ed Coan
Ja tietenkin se yksi suatanan iso jenkki, joka harjoituksissa kyykki jo 80-luvulla 500kg hieman korkeana, teki totaalia n.+1100kg. Ikävä kyllä kuoli auto-onnettomuudessa ennenkuin saavutti täyden potentiaalinsa :(

Robby.R sanoi:
Bill Katzmaier
Riku Kiri
Lars Noren
Ed Coan
Ja tietenkin se yksi suatanan iso jenkki, joka harjoituksissa kyykki jo 80-luvulla 500kg hieman korkeana, teki totaalia n.+1100kg. Ikävä kyllä kuoli auto-onnettomuudessa ennenkuin saavutti täyden potentiaalinsa :(

Joo!!! Se oli, toi... toi... piti äkkiäkin sanomaan... DAVE PASANELLA!!!

Tosiaan, hyvä ura loppui pahasti kesken, kun jäi auton alle ja kuoli. Sääli.

Muuten, mulla on yks vanha nauha jenkkiliiton kisoista, ehkä vuodelta -86. Muistaakseni "Hawaii Record Breakers" -kisat tms. Pahanenteinen nimi...Mm. Coan, kun on kileto päällä IPF:n kisoihin, nostaa ihan sikarautoja, hyvillä syvyyksillä ja pysäytyksillä -90 -sarjaan. ja siinä nauhalla Anthony Clarkin IHAN SEETANAN KORKEE KYYKKY 460 KG:LLA MENEE LÄPI, kun taas seuraavana nostava Pasanella kyykkää 462, 5 kiloa suunnilleen vaa´ asta JA SAA TUOMAREILTA PUNAISTA...

Tään kun nuorena poikana kattelin niin tajusin, että on olemassa nostoja ja on olemassa nostoja...

Käsittääkseni Clarkilla oli niin paljon trikoita päällekäin ja niin ylipitkät polvisiteet, ettei se päässyt kuin korkeintaan neljänneskyykkyyn. Mut läpi meni ja taas tuli silloinen uusi maailmanennätys.

Vielä: lisäisin tuohon vahvimpien äijien sarjaan vielä 70-luvun venäläisen painonnostomörssärin, Vasili Aleksejevin. Näytää ihme kyllä olevan sekin vielä hengissä. taisi jakaa palkintojakin Ateenassa.

Varmaan myös Mariuz Pudzianovski (vituilleen nimi) on aika riski kaveri kanssa.

jarre55 sanoi:
Vielä: lisäisin tuohon vahvimpien äijien sarjaan vielä 70-luvun venäläisen painonnostomörssärin, Vasili Aleksejevin. Näytää ihme kyllä olevan sekin vielä hengissä. taisi jakaa palkintojakin Ateenassa.

Alekseyevin kovin kilpakumppani Serge Reding kuuluu kanssa ilman muuta listaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom