Riskeimmät miehet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Veikkaisin että Pitkämäki. Miksi? koska jostain kumman syystä urheilijat aina tekevät riveä joten Pitkämäellä on parempi tekniikka ja rivessä tekniikalla nostaa enemmän kuin raa'alla voimalla.

Kuka perskeles tuommosen voi tietää?

En tiedä (itse), siksi kysyinkin teiltä. Toki kysymyksenasettelu on huono. Kyse oli tämänhetkisestä tuloksesta. Treenaamalla viikon tekniikkaa Jay vetäisi enemmän kuin 155kg, ellei tee sitä jo nyt.

En tiedä (itse), siksi kysyinkin teiltä. Toki kysymyksenasettelu on huono. Kyse oli tämänhetkisestä tuloksesta. Treenaamalla viikon tekniikkaa Jay vetäisi enemmän kuin 155kg, ellei tee sitä jo nyt.

Tottahan toki se noin olisi, mutta sillon sinun alkuperäinen mielipide siitä että Cutler nostaisi enemmän raa'an voiman takia ei olisi enää oikea koska tekniikka vaikuttaisi jo asiaan. Toisaalta suhteellisen hölmöä verrata kahta ihmistä jotka ovat rakenteeltaan täysin erilaisia.

Eiköhän se cutlerikin oo joskus rinnalle vetänyt, kuitenkin aika yleinen "perusliike". Nii ja varmaan vetää raakanakin enemmän kuin pitkämäki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaan vanhaa ketjua. Aika monia tässä on jo mainittu mutta itse mainitsen Torfi Ólafssonin. Pituutta miehellä on jotain 2 metriä ja painoa aikonaan ainakin 170kg. Vuoden 2000 mvm kisoissa taisi painaa 183kg.

Voitaisko jatkaa tota Cutler vs Pitkämäki -keskustelua?

Täällä ihan tosissaan vertaillaan keihäänheiton maailmanmestarin ja jonkun random pullistelijan räjähtävyyttä? :D

dalip_singh%20(4).jpg

Voisi kuvitella että melko riski.. 175kg/7ft(214cm) Kuitenkin suht tiukan näkösessä kunnossa ja 175kg :O

Mistä noita ton kaltasia jättiläisiä tulee?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom