- Ikä
- 44
Muutama päivä sitten alkoi jännästi "vihlomaan" satunnaisesti rinnasta sydämen kohdalta molemmilta puolilta. Kyseinen tunne tulee melko harvoin, kestää noin nanosekuntin eikä vaikuta käytännössä millään tavalla normaaleihin touhuihin. Tunnetta ei voi kuvailla kivuksi koska se ei varsinaisesti satu (=viileä tunne?). Enemmän on tuntunut vasemmalla puolella. Sydänvaivoihin en jaksa uskoa, koska tuntuma vaihtelee eikä vaiva vaikuta siltä. Kävin reenaamassa eilen ja itseasiassa reenin aikana tunne hävisi...
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tai tietäisi oireet mikäli kyseessä on ylikunto tms.? Ylikuntoa en tosin usko oikein itse koska olen pitänyt taukoa sopivasti reenien välillä..
En oletakaan pakkotoistossa olevan mitään ilmaisia lääkäreitä tms. vaan haluaisin tietää onko muilla ollut vastaavaa... Oireiden pahentuessa menen lääkäriin :thumbs:
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tai tietäisi oireet mikäli kyseessä on ylikunto tms.? Ylikuntoa en tosin usko oikein itse koska olen pitänyt taukoa sopivasti reenien välillä..
En oletakaan pakkotoistossa olevan mitään ilmaisia lääkäreitä tms. vaan haluaisin tietää onko muilla ollut vastaavaa... Oireiden pahentuessa menen lääkäriin :thumbs: