Richard Sandrak

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No onpa järkevää...
Siinä on nuoren miehen elämä sitten aivan perseellään kun isä ja äiti on vähän piristänyt pojan aamupuuroannosta... :down:

Jepulis menee vähä överiksi, antais pojan ite päättää harrastuksensa sitte vanhemmalla iällä, ettei hajottaisi paikkojansa. :down:

Aika outoa, poika on 12 vuotias ja painaa ~45kg? Mun systeri painaa about 50kg:tä ja on vuoden vanhempi. :lol2: Tainnut vähän luuston tai jonkun muun kasvu häiriintyä kun painaa noin vähän. Osaako kukaan sanoa suunilleen kuinka pitkä toi on, kun en osaa noita tuumia ja jalkoja.

suortti sanoi:
Aika outoa, poika on 12 vuotias ja painaa ~45kg? Mun systeri painaa about 50kg:tä ja on vuoden vanhempi. :lol2: Tainnut vähän luuston tai jonkun muun kasvu häiriintyä kun painaa noin vähän. Osaako kukaan sanoa suunilleen kuinka pitkä toi on, kun en osaa noita tuumia ja jalkoja.
Juu, se on sun systeris myös 6% rasvoissa? :jahas:

Tomi sanoi:
Juu, se on sun systeris myös 6% rasvoissa? :jahas:

No ei ihan :lol2: . Mutta painaahan tytöt nyt yleensäkkin reilusti vähemmän, vaikka niillä olisikin sitä rasvaa enemän. Eikä mun systerillä ole ylipainoakaan. Mutta on se ilmeisesti n. 25cm pidempi eli ei kai siinä mitään ihmeellistä sitten ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
suortti sanoi:

Itse painoin 4 luokalla 25kg. Eli 10 vuotiaana :)
Olin aika nirso mitä ruokaa naamaani tungin.
Nykyään menee kaikki paitsi kaaliruuat ja sipuli :urjo:
Onneksi niissä ei ole mitään kovia määriä erinäisiä ravintoaineita mitä ei saisi korvattua muulla ruualla.

Kova luu, penkkaa 80kg. Mutta miksi pitää olla noin pienissä rasvoissa.

Quadzilla sanoi:
Sun siskollas on sit aikas big booty, shake dat ass...Sori, mulla oli just kinttutreeni
:nolo:
:urjo: oisit pitäny omana tietonas. Mun systerin rakenne on vaa semmonen rotevampi toisin kuin mun, mä oon endomorfi ja systeri on vähän mesomorfinen. :curs:
[vuodatus]
Menny geenit väärinpäin :wall: . Muistan vielä alotellessani, kun systeri paino vaa n.5kg vähemmän :itku: (edit:plussana mainittakoot, että oli lihava tuolloin). Systeri kerran meni vielä mainitsemaan onpas sulla luiset kädet.
[/vuodatus]

suortti sanoi:

Ei tuossa painossa ole mitään outoa kun ei ole pitkäkään.
Itse painoin 15vuotiaana 46kg ja olin 164cm pitkä... aloitin silloin treenit.
Pituutta tuli sitten 20cm lisää ja painoa yli 20kg, 2vuoden aikana...
myöhemmin painoa hieman enempi :)

Luonnotonta treenauttaa lasta noin kovaa.
Noissa uudemmissa kuvissa ei enään näyttänyt niin "kuivalta".
Jännä seurata miten poika alkaa kasvamaan pituutta, kun sen aika tulee.

Sairasta touhua sanon mä.

Wanha...Tais olla jotain 4 vuotta ku tosta näytettiin nelosen uutisissa pätkä..Olin vähän sillain et wtf :lol2:

Edit: Niin ja se 80 kg on vanha..Toihan penkkas 90kg vuosi sitten.

Suositut

Back
Ylös Bottom