Richard Sandrak

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
ZeiZei sanoi:
Katoppa ton kaverin naamaa ja leukaa ja sano, onko normaalin 8 vuotiaan näköinen? (noin leveetä leukaa ei ole edes Cutlerilla tai Ridgellä)

Mutta esimerkiks mun vanhalla ruotsinopettajalla (nainen) oli ja oon aika varma, että se oli natu. :)

Turha tosta pojusta on varmaan alkaa mitään roinaajaa tekeen sen takia, että se sattuu näyttämään hassulta. Tosin en ala arvelemaan kumpaankaan suuntaan mitä tohon jannuun on pistetty tai mitä sille on syötetty.

En jaksanu lueskella noita artikkeleja joita tässä threadissa oli, mutta muistelisin lukeneeni samasta pojusta juttua jo vuosia (enemmän kuin 5) sitten ja silloin siinä jutussa puhuttiin ihan samoista tuloksista ja saavutuksista joista täällä on puhuttu.

Geenit ainakin luulis olevan kohdallaan. Eikös ton molemmat vanhemmat ollu olympiatason urheilijoita tms? <- Toikin varmaan ois selvinny jos olisin jaksanu avata yhdenkin linkin tästä threadista, mutta en jaksa alkaa väsyneenä lukemaan lontoota.

Vai että 110 lyöntiä 15 sekunnissa ja 30 potkua 10 vai oliko se 15 sekunnissa. Ja sitten vielä yli 80 penkistä.
:anssi: sanon minä.

Nykyään alkaa olla jo pikkuisen normaalimman näköinen kuin ihan huippukireenä.

ZeiZei sanoi:
Katoppa ton kaverin naamaa ja leukaa ja sano, onko normaalin 8 vuotiaan näköinen? (noin leveetä leukaa ei ole edes Cutlerilla tai Ridgellä)
No just! Jälleen kerran yksi timoseppälä joka näkee jo naamasta, kuka on vetäny muutaki kuin pulkkaa. :hyper:

Ohhoh, on kyllä. Ite painoin samanpitusena varmaan puolet tuosta.

Mutta onko muka jonkun vanhemmat oikeesti niin tyhmiä, että työntää penskalleen roinaa? :(

Liekkö vielä poikakaan älyää, mitä se tekee. ( tai mitä vanhemmat tekee )

Fatso sanoi:
P000012F.JPG

Hah, tulee mielikuva että kaveri asuu jossain treenauspakkoleirillä, mistä ei ole mitään kontaktia ulkomaailmaan lukuunottamatta muutaman vuoden välein käyviä toimittajia, jolloin kaveri pestään, meikataan ja laitetaan jonnekin kulissiasuntoon esittelemään lihaksiaan ja kertomaan miten onnellinen onkaan!
:hyper:

Richard paljastaa kaiken kamalasta lapsuudestaan: "Paraded around the country as an Arnold Schwarzenegger mini-me, Richard was pulling in thousands of dollars a month in endorsements.

On the outside, Richard seemed on top of the world. But in an interview with "20/20's" Bill Ritter, Richard describes the sad story of an isolated boy denied a childhood by a controlling and abusive father."

http://abcnews.go.com/2020/Health/story?id=570290&page=1

Että se siitä vapaaehtoisuudesta ja mukavasta lapsuudesta.

hullua hommaa kaikenkaikkiaan antaa lapsen treenata ja dietata noin kovasti vaikka kuin siitä itse tykkäisikin..tosin luulen et se on toisinpäin :jahas:

Eikös jossain ollut juttua että tuon isä on vankilassa, ja pojalta on kielletty punttitreenit siihen asti kun täyttää 16.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
huumor sanoi:
en tiedä onko näin mut ainakin toi punttitreeni juttu kuulostaa aika tyhmältä jos poika haluaa itse treenata..

Eipä tuntunu jannua haastattelun perusteella reenailut paljoa kiinnostavan. Siis pointtihan oli se, että se faija on PAKOTTANU sen reenaamaan ja juotti sille jotain mystisiä pirtelöitä. Ku isi joutui linnaan ja reenit jäi vähemmälle, muuttui kloppi ihan tavalliseksi pikkupojaksi narukäsineen.

Andy sanoi:
Eipä tuntunu jannua haastattelun perusteella reenailut paljoa kiinnostavan.
Ootko nähnyt sen haastattelun?

Virallisen kotisivun mukaan ois about 13v, eiköhän ala arvostamaan itsekin habaansa, kunhan teini-ikä iskee kunnolla. ;)

video-001.jpg

D.Yates sanoi:
Huhuu! Oliko ne proteiinihormoonipirtelöitä? :hyper:

Pahoin pelkään ystäväiseni, pahoin pelkään. :D

Andy sanoi:
Eipä tuntunu jannua haastattelun perusteella reenailut paljoa kiinnostavan. Siis pointtihan oli se, että se faija on PAKOTTANU sen reenaamaan ja juotti sille jotain mystisiä pirtelöitä. Ku isi joutui linnaan ja reenit jäi vähemmälle, muuttui kloppi ihan tavalliseksi pikkupojaksi narukäsineen.
no eihän siinä mitään jos ei itse halua treenata mutta jos haluaa niin ei sitä mun mielestä noin kieltää kannattais..

Bojoing vanha tredi ylös!

Satuinpa surffailemaan irc-galleriassa ja tämmönen pomppas silmään. Löysinkö vastaavan kahelin täältä suomesta? :O

EDIT: kattokaa muutki jampan kuvat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom