Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa olisi muutamia vaihtoehtoja. Siitä en sano mitään mitkä ovat parhaat.Nyt tartteis hieman erikoisemmat nakit. Kesärenkaat, mutta kokoa: 225/55R18 (98V) 4-vetoiseen Mitsubishi Outlanderiin.
Suosituksia? Semmoset offroad-henkiset renkaat ois mageen näköset mutta eivät taida olla kovin nastat ajettavat citymaasturissa :D
En etsi halvinta, etsin parasta. Mielellään semmoiset mitkä ovat kulutuskestävyydeltään hyvät sekä mahdollisimman hiljaiset.
Tuossa olisi muutamia vaihtoehtoja. Siitä en sano mitään mitkä ovat parhaat.
http://www.camskill.co.uk/m65b0s430...s_-_18\_inch_R18_inch_-_225_55_18_225_55_R_18
Aika mahdottoman pistit. Ei saa maksaa, mutta pitää olla turvalliset. Nypityt nastat nyt on ainakin poissa laskuista. Siinä on maailman vaarallisimmat renkaat. Mutta kai nyt kompromissiratkaisuna menisi sitten jotku halvat vaan. Itse vetelen onnellisesti nankangeilla ja olen ihan tyytyväinen. Kyllä niillä tiellä pysyy enkä ole vesiliirtoon joutunut, mutta ääriolosuhteissa käyttäytymiseen en sitten ota kantaa. Toinen voisi olla jotkut käytetyt merkkirenkaat jostain, mutta melkein lyön vetoa, että täysipintainen Nankang on sateella kuitenkin parempi kuin puolipintainen Michelin. Tai jos tartutaan tohon, että pysyy tiellä sadekelillä normaaliajossa, niin sen täyttää kyllä jokainen uusi rengas, on se sitten kiinalainen paska tai eurooppalainen merkkirengas.Kysymys palstan rengasammattilaisille. Ongelma seuraavanlainen, kesärenkaat pitäisi saada elokuuksi asti, tuolloin tulee uusi auto. Eli muutamaksi kuukaudeksi, eikä viittis laittaa noihin rahaa yhtään enempää kuin on pakko. Turvallisuudesta en kuitenkaan tingi, eli pitää olla sellaiset millä pysyy tiellä sadekelilläkin normaaliajossa.
Kannattaako nastojen nyppiminen talvirenkaista, vai onko nypityt ihan paskat? Mitkä renkaat tässä tilanteessa kannattaisi hommata?
No mun mielestä joo. En mä oo muutenkaan ikinä pitänyt kesärenkailla niin väliä, kunhan niissä vain on pintaa riittävästi. On ihan selvä juttu, että mikä tahansa uusi halparengas on parempi kuin loppuunvedetty merkkirengas.Mutta siis jotkut GT Radialit tms. välttävät sun mielestä?
Aika mahdottoman pistit. Ei saa maksaa, mutta pitää olla turvalliset.
Riippuu varmaan koosta, tai sitten en tajunnut sarkasmiasi. Meillä myytiin sitä muutama vuosi sitten yksi kesä matalaprofiilisena. Oliko niitä jotain XXX/45-17 ja XXX/40-18 ja vastaavia. Niitä meni runkovikojen takia niin järkyttäviä määriä takuuseen, että sen jälkeen ei ole myyty. Ihan siis oikeasti se oli jotain ihan kamalaa, kun koko ajan sait vaihtaa rengasta takuuseen. Samaa paskaa, kuin Wanlit. Ihan sama rengas, mutta eri merkki.Kokeileppa Sunny merkkistä rengasta. Halpa, ja ihan hyvin kestänyt, yhtäkään ei ole mennyt takuisiin.