Reidet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puumi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitäs mieltä olette millä liikkeellä saa parhaiten reisiin,ulko reisiin,sinne sivulle parhaiten massaa ja sitä KAAREVUUTTA,leveyttä näyttämään?

Mä en tiedä mistään mitään, mutta sanosin että kyykky...

Eiköhän ne ole etukyykky, Hack, askelkyykky ja reidenojennus.

Reiden ojennuksella, pidät jalkaterät kohtisuoraan ti jopa varpaat toisiaan kohden. Näillä saa sviippeihin ainakin tuntumaa. Pirun vaikeeta se on eristää yhtä osaa reidestä.
Etukyykkyä voi kanssa kohdentaa sivureisiin, mutta kontrollin on oltava hyvä.

Kaikenkaikkiaan tarvii vitusti lihaa olla reisissä ennenkun kannattaa kohdennella yhtään mitään.

Sanoisin että alle 65 cm:n kireillä reisillä ei kannata leikkiä muotoilijaa. Kyykkäät kunnes saat raakana 200*10, sitä ennen kaikki sviippiliikkeet reenin lopuksi.

Joo tohon malliin mutta suoritustekniikkaa pikkuisen parantaisin. En kääntäisi jalkaterää noin jyrkästi sivulle päin vaan pitäisin varpaat 45 ateen kulmassa. Astuisin hieman pitemmälle tai jos ei veny niin en silti päästäisi polvea noin paljon karkaamaan tonne varvaslinjan etupuolelle. Tukijalka liikkeessä melkolailla suorana. Liike kehittää tehokkaasti myös tasapainoa ja koordinaatiota.

Persettä ei varmasti kasvata ainakaan yhtä paljon kun tavan kyykky.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyykky ja ennenkaikkea vapaalla tangolla tehtynä ja niin syvään kun menee. Useilla ne kyykyt jää reilusti vajaiksi kun on pakko tehdä liian suurilla painoilla.

edit: ja mitä tuohon perseen "liikakasvuun" tulee niin onko kukaan nähnyt USEIN kehonrakentajilla isoja perseitä.....Läski se on mikä sen isoksi tekee :)

Leech sanoi:
edit: ja mitä tuohon perseen "liikakasvuun" tulee niin onko kukaan nähnyt USEIN kehonrakentajilla isoja perseitä.....Läski se on mikä sen isoksi tekee :)

Aivan helvetin usein. Se on sitten eriasia pitääkö sitä rumana vai ei.

Tiedätkö sellaista sanontaa kuin "kyykkyperse"?

RRKalle sanoi:
Aivan helvetin usein. Se on sitten eriasia pitääkö sitä rumana vai ei.

Tiedätkö sellaista sanontaa kuin "kyykkyperse"?

Kiitos päivänpiristyksestä :D

Joillain bodareilla tosiaan on liian iso perse munkin makuun.. :david:

Leech sanoi:
Kyykky ja ennenkaikkea vapaalla tangolla tehtynä ja niin syvään kun menee. Useilla ne kyykyt jää reilusti vajaiksi kun on pakko tehdä liian suurilla painoilla.

No meillä jokaisella on eri näkökulmat asioihin, itse näen ton perse jutun niin, että dieetillä se perse lähestulkoon putoaa kokonaan pois, offilla se saa näyttää isolta. Tarkoitukseni on kuitenkin joskus olla iso ja kireä, ei iso läski jolloin se perse toki on näyttää mainostamaltasi "kyykkyperseeltä".

Off-topiccina muuten mulla oli joskus 142-kilosena ja vaan 200-kilon kyykkääjänäkin aika tiukka hanuri. En tiedä miksei sinne tuu läsää juuri ollenkaan. Moni ihmetellytkin kuin se voi olla ihan mallia tavis, vaikka vatsa on kun vartiotorni, ei niin korkea, mutta pyöreä ja vahva. Helvetin hyvä kyllä ettei tule läskiä hanuriin, kamalan näkösiä sellaset äijät joilla on leveämpi perse kun hartiat.

Silti mä pelkään perseen liikakasvua, ihme juttu. Taidan lopettaa moisen pelkäämisen. Mutta silti olen sitä mieltä että monella potarilla on iso hanuri, ihan saleillakin. Mutta aika monet mimmit kyllä tykkääkin sellasesta, ja antaahan se voimaa.

edit: jumalauta iilimato, äijä quoottaa itteään, professionaalia:D

RRKalle sanoi:
edit: jumalauta iilimato, äijä quoottaa itteään, professionaalia:D
:eek: Voisin vaikka lyödä limaisen olemukseni vetoa, että quottasin sua enkä itseäni, en mä nyt niin amatööri ole :lol2:

mistä johtuu ettei etureidet palaudu oikeen? tuntuu semmosilta levottomilta koko viikon esim. jos maanantaina oot reenannu jalat, niin ne on vieläki semmoset hieman jäykät ku jännittää? oon reenannu nyt jotain 3-4kk
jalkapäivänä teen, kyykky, prässi, reisiojentajat, reisikoukistajat, pohkeet istuen ja venyttelen & lämmittelen omasta mielestäni hyvin aina... ennen reeniä ja reenin jälkeen!

Lisää hanuriasiaa.

RRKalle sanoi:
Off-topiccina muuten mulla oli joskus 142-kilosena ja vaan 200-kilon kyykkääjänäkin aika tiukka hanuri. En tiedä miksei sinne tuu läsää juuri ollenkaan. Moni ihmetellytkin kuin se voi olla ihan mallia tavis, vaikka vatsa on kun vartiotorni, ei niin korkea, mutta pyöreä ja vahva. Helvetin hyvä kyllä ettei tule läskiä hanuriin, kamalan näkösiä sellaset äijät joilla on leveämpi perse kun hartiat.

Mulla on kans ainakin jossain määrin tiukka perä, vaikka muu äijä löystyy koko ajan. En tiedä sitten olenko hinkannut sen 15-vuotisella "lätkäurallani" ikuisen tiukkuuden pesäkkeeksi. Puhun siis pakaroista, en niiden välistä.

Ongelmana onkin sitten ne kakkospakarat alaselässä. Voi kiesus kun se fläsä kertyy siihen helposti. Mulla on siis neljät pakarat. Lihaspakarat ja läskipakarat päällekkäin.

Mistä tässä nyt olikaan kyse?

Sama homma ton perseen kanssa, kai se perse muovaantu siinä pikajuoksussa vaikken punttia sillon nuorempana tahkonutkaan. Siis ei leveä perse vaan kenoperse. :)
Hartiathan taas ei tietty kasva yhtään vaikka tekee kuinka puhtaasti ja erilailla, alan nyt riippumaan leuanvetotangossa kun joku kehuskelin sen leventävän hartioita pitkällä aikavälillä.

Perse:offtopic: jatkuu:lol2: . Siis mä kyllä kanssa pelkään tota pakaroiden liikakasvua. Tuntuu jotenkin että sinne kertyy vähän liiankin helposti kyykystä lihaa, sekä myös läskiä bulkilla. Ja sitten kanssa on noi alaselän kakkospakarat. Ei siis mitkään valtaisat oo mutta jos läskiä kertyy niin se kertyy sinne ja pakaroihin eikä mahaan:D .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom