Ravintola Veljekset Keskisellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Pahasti :offtopic: mutta asiakaspalvelusta..
Olin ostamassa kännykkää kun tiedustelin hintaa...
139€ vastasi myyjä...
No kysyin että myisivätkö 129€ mikä oli päivän tarjous toisella liikkeeellä...
No myyjä kysyi että kuka noi halvalla myy...
sanoin että oli päivän lehdessä...
Ilmeisesti täm oli liian paljon toiselle myyjälle joka huusi vähän matkan päästä että herra on hyvä ja hakee sieltä mistä tuohon hintaan mukamas saa...
Tuolloin tuo lause meni sen verran kohdallani yli että läksin kaupasta ulos ovet paukkuen kuitenkin katsoen perään ja sanoin että lukisitte lehtiä, taisivat muutkin asiakkaat vähän katsoa jäi tuolle ensimmäiselle myyjälle vähän vaikea ilme joka palveli minua ihan asiallisesti.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hah. Muistuupa miellen kun käväisin Turussa tuossa Itäisellä Pitkälläkadulla Kultaista Hirveä vastapäätä olevassa pubissa tilaamassa pari pizzaa. Tilauksen suoritin: "Kaksi pizzaa, kinkku, ananas, aurajuusto ja valkosipuli". No aikani odoteltua sain pizzalaatikot ja lompsin kotiin. Sitten kuola valuen avaamaan laatikkoja ja...

Siellä tosiaan oli kaksi pizzaa, toisessa kinkku ja ananas ja toisessa aurajuusto ja valkosipuli. Mitä helvettiä! :eek: Kuka jumalauta tilaisi pizzan, jossa on vaan aurajuusto ja valkosipuli. Yritettiin sitten syödä niitä päällekkäin, mutta sen aurajuustolätyn maku oli niin suolainen, ettei sitä voinut suuhunsa laittaa. Siis aurajuusto ja valkosipuli, ja olin vielä maksanut neljästä täytteestä... :wall:

kaiveli82 sanoi:
Pahasti :offtopic: mutta asiakaspalvelusta..
Olin ostamassa kännykkää kun tiedustelin hintaa...
139€ vastasi myyjä...
No kysyin että myisivätkö 129€ mikä oli päivän tarjous toisella liikkeeellä...
No myyjä kysyi että kuka noi halvalla myy...
sanoin että oli päivän lehdessä...
Ilmeisesti täm oli liian paljon toiselle myyjälle joka huusi vähän matkan päästä että herra on hyvä ja hakee sieltä mistä tuohon hintaan mukamas saa...
Tuolloin tuo lause meni sen verran kohdallani yli että läksin kaupasta ulos ovet paukkuen kuitenkin katsoen perään ja sanoin että lukisitte lehtiä, taisivat muutkin asiakkaat vähän katsoa jäi tuolle ensimmäiselle myyjälle vähän vaikea ilme joka palveli minua ihan asiallisesti.. :D

No mutta noinhan asia on, mitä sitä sössöttämään että saan jostain halvemmalla. Herra on hyvä ja hakee sieltä, mistä saa halvemmalla. Toki tuokin asia on syytä ilmoittaa asialliseen äänensävyyn. Mutta sanamuoto oli just oikea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom