Ravintola Veljekset Keskisellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Quadzilla sanoi:
Mulle kävi kerran sillain kun asustelin sellaisessa pienessä maalaiskylässä aivan tuossa tampereen vieressä ja pizzanhimo yllätti keskenkaiken. Muijan kaveri oli saanut kuulemma jonkun mahataudin käytyään paikallisessa ulkomaalaisten pizzeriassa n. viikkoa aiemmin. No, päätin sitten mennä siihen viereen kotipizzaan. Tilasin kinkkua, jauhelihaa ja herkkusientä, niinkuin aina pizzaa syödessäni.

Ensin meni varmaan 25 minuuttia ja menin kysymään, että mikähän mahtaa kestää? No se äijä sano että se pizza oli palanut ja uusi on jo uunissa. Ok, kaikille sattuu virheitä. Mamma nökötti jo autossa kiukkuisen näköisenä ja kävin kertomassa väliaikaraporttia tapahtuneesta. Vihdoinviimein pizza oli valmis ja tietysti oli jo sudennälkä.

Kaahasin kämpille ja pizzaloota äkkiä auki. Vittu kun sain sen laatikon auki, siellä oli joku saatanan frutti ti maare, tai mikälie olikaan! Eikun koslaan ja takas kotipizzaan. No, äijä oli siellä että sori kauheesti, se sun pizza on tässä. Mulla oli niin hirvee nälkä ja vitutus siinä vaiheessa, että oli pakko hieman valistaa äijää. Sanoin sille että mikä vittu siinä on, että noi ulkomaalaiset tossa vieressä ymmärtää paremmin suomea, kuin sinä?

Siinä se sitten pahoitteli tilannetta ja sanoi että tuu pizzalla joku kerta, mä tarjoan. En sen koommin ole sinne, tai muuhunkaan kotipizzaan astunut. Niin ja se pizzakin oli loppuviimein aika hengetön pieni lätty. :curs:

Voi jumalauta, mullakin paloi käpy pääsiäisenä kotipizzan Levin "konttorin" kanssa. Tilattiin porukalla pizzat... Odotus kesti noin 60 min ennen kuin soitettiin ja kyseltiin niiden perään, no lopulta lähetti toi ne perille. Yhden pizzan hinnaksi tuli 9 euroa (suolainen hinta). No siinä vaiheessa ei vielä mitään, mutta nöhdessäni pizzat ovella hälytyskellot alkoivat soida nähdessäni pizzalaatikot. WTF???? Kysymys pyöri mielessäni. Maksoin pizzat kuitenkin tunnollisesti ja kiitin vielä kuskia, olihin porukkamme jäsenillä jo mielettömät nälät päällänsä. Avattuani oman pizzalaatikkoni paljastui karmiva yllätys - en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Kotipizzan "Pizza" oli hädintuskin saarioisten einespizzan kokoinen. VITUTTI suoraan sanottuna helvetisti. Nälkä hävisi, koska enää ei pyörinyt päässä muutakuin se että lähdetään porukalla sinne konttorille ja revitään se maan tasalle. En ole ikinä kuullut niin paljon agressiivisia murhasuunnitelmia eri ihmisten suista kuin silloin. Tunsin itseni täysin petetyksi ja huijatuksi Suomalaisten rahanahneiden kotipizzaidioottien takia.
:curs: :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sielä Keskisillä kannattaa mennä natustelemaan sinne missä saa syödä niin paljo ku haluaa. Ainut huono puoli on, ettei sielä jaksa syödä niin paljo kun haluaa. Muuten ihan mesta paikka.

O :offtopic: Sen El maco mausteen saa pyydettäessä tiskiltä, mikä kylläkin tuntuu kummalliselta.

Mika79 sanoi:
Itse olen kyllä päättänyt että Hassan saa pitää paskansa ja suosin Kouvolan toista karvakorvaa missä sapuskat ovat muutenkin paremmat.

Mielestäni Kouvolan pizzerioista ihan ykkönen on Bravo. Toivottavasti ette olleet juuri siellä vierailleet...

IronMind sanoi:
Se että Sale ja sen veli ei kumpikaan osaa ottaa hampurilaista pahviaskista sotkematta käsiään. ;)

Sepä se muttaku puolet salaatista oli jo valmiiks boxin pohjalla :(

Ja tolle nevahööd päänaukojalle, osta elämä :hyper:

Kumm4ri sanoi:
O :offtopic: Sen El maco mausteen saa pyydettäessä tiskiltä, mikä kylläkin tuntuu kummalliselta.

Yleensä ne ruoat mitä tilaa tulee suoraa ostonyhteydessä ilman erillistä kerjuuta, näin minä oon ainaki käsittäny.

Toi on aika outo juttu et pitää pyytää jotain mikä sisältyy hintaan, sais ees kysyä että haluaako sen mausteen vai ei.

Keskisellä tunkee vain sinne kivinavettaan vetämään oikeaa safkaa, eikä mitään &%&%¤ purilaisia. Siellä on merkitty kunnolla nuo ...ton jutut, halvat hinnat, nopea palvelu ja isot annokset.

Nimimerkillä Edellinen hampurilainen vuonna -98.

:offtopic: Sunnuntain hesarissa oli Citymarketin coca-cola mainos; 2 x 2-pack 5€.
Kävin Kupittaan Citymarketissa jossa cokiksen hinta oli 2.99 2-packilta. Suututtaa :curs:

Sale sanoi:
[WHINETYS]Eli lopputulos, elkää ikinä käykö Kokkolan Prisman viereisessä mäkissä, koska se on erittäin PASKA ruokapaikka en itse ainakaan aijo astuakkaa siihen läävään toista kertaa :( [/WHINEOFF]

mitävidduu, mäkki on paska paikka koska et osaa syödä hampurilaista sotkematta?

Antza sanoi:
Voi jumalauta, mullakin paloi käpy pääsiäisenä kotipizzan Levin "konttorin" kanssa. T

Mie en muutenkaan tajua mikä niissä kotipizzan pitsoissa viehättää. nehän on maailmanhistorian kalleimpia pitsoja EVA ja helvetin pieniäkin vielä. En tajuu miten se ketju on niin menestynyt.

Tämäkö on joku huonoin ruokapaikka thread?

No...tulee ekana mieleen eräs vanhempi huoltoasema nelostien varressa noin sata kilometriä Oulun alapuolella, jossa käytiin työmatkalla nauttimassa aamiasta. :)

Paikka oli kuin suoraan 80-luvun alkupuolelta, sävy paskanruskea (essonbaari). Mutta kun nälkä oli hirveä usean sadan kilometrin ajon jälkeen, ja ajankohdan aikaisuuden takia monikaan paikka ei näyttänyt olevan vielä auki, niin tilattiin sämpylät ja kahvit. Tiskin takana ollut "aikamiespoika" sitten pyöräytti meille kunnon sämpylät. Kuivat vehnäsämpylät, joiden välissä 2 siivua lauantaimakkaraa ja siivu edamia. Ei turhia kilkkeitä. Lisäksi kaksi kuppia kahvia, joka seisonut luultavasti yön yli pannussa. Maistui ihan valopetroolille.

Noh pöytään kun päästiin, ja otettiin ensimmäiset haukut sämpylöistä, niin revettiin työkaverin kanssa nauramaan :D Lisää hilpeyttä herätti pöydän vieressä ollut lasivitriini, jossa oli paikan omistajan kaikki kolme hiihto- / pilkkikilpailu palkintopokaalia.

Mutta silti :5:
- nostalginen tunnelma :hyper:
- huoltoasema, josta vielä oikeasti saa huoltoa ja varaosia :thumbs:

Rita sanoi:
Tapahtui viime kesänä erään isohkon ja suositun leirintäalueen lähistöllä;

Nälkä yllätti joten päätimme käväistä grillillä syömässä. Parikin vaihtoehtoa joten summassa vain toiselle. Hälytyskellojen olisi pitänyt alkaa soimaan jo heti tilausta tehdessä. Myyjänä vanha täti (kuudekympin ja kuoleman väliltä?) jolle sai toistaa tilauksen useampaan kertaan ennenkuin oikeat sapuskat olivat valmistumassa. Kassakoneen käsittely onnistui jotenkuten mutta maksutavan ollessa pankkikortti, ylittyi tädin käsityskyky; Annoin kortin maksua varten, täti höyläsi sen kertaalleen, mitään ei kuulemma tapahtunut. Moitti korttia johon sanoin että taatusti toimii, vain kuukauden vanha ja tilillä katetta, käytetty jo aiemmin päivällä. No täti koitti toisen kerran, ei mitään tulosta. Kolmannen kerran korttia höylätessä katsoin tapahtumaa tarkemmin; luki kortin oikein ei mitään herjaa, antoi laittaa summan ja hyväksyä tapahtuman. Siinä vaiheessa hoksasin että kuittinauhaa ei tule. Tuumasin kohtalaisen vittuuntuneena tädille että kortti tänne, sitä et käytä enään ja sanoin että vika kuittinauhassa, katso mihin se sylttääntyy. Täti siinä sormi suussa ihmetteli et mitä ihmettä nyt. No puoliksi luukusta sisälle roikkuen avasi koneen itse ja avot, sylttääntyneena pitkä pätkä kuittinauhaa ja KOLME maksua tilitäni. Edelleen savu korvista noussen pyysin perumaan ylimääräiset maksut. Ei niin voi tehdä, oli tädin vastaus. Johon tuumasin että varmasti voi, annahan ohjekirja niin teen sen itse. Kirjan löydyttyä katsoin toiminta ohjeet ja peruutin ne kaksi ylimääräistä maksua (vaativa homma, paina oikeaa nappia, syötä peruttavan kuitin nro ja hyväksy...).

Ei hemmetti että tympäisi, onhan jokaisella oikeus tehdä virheitä mutta pankkikortti on kuitenkin kohtuu yleinen maksu tapa joka tulee kyllä hallita. Koko selkkauksessa meni melkein puolituntia, jona aikan aika monta asiakasta kävi turhaan jonossa ja lähti pois.

Vaadin vielä (minäkö muka ilkeä :rolleyes: ) täti paralta kirjallisen selvityksen tapahtuneesta varmuuden vuoksi. Seuraavana soitin tulikivenkatkuisen puhelun kioskin omistajalle ja annoin vähän informaatiota kyseisen myyjän taidoista.

Noiden korttien kanssa kannattaa olla tarkkana. Mulla on vedetty kortilla pizza kolme kertaa vaikka vain yks lätty ostettiin ja hauskinta on että yks pizzoista oli tilitetty muutama päivä myöhemmin. Eli kuittia kannattaa katsoa varsinkin jos olet lätyllä yöllä/viihteellä ja tiliotetta sitten kun se tulee himaan. Ruoassa ei sinänsä mitään vikaa ollut.

WTA sanoi:
Itselläni kävi viime talvena tällaista...
Äiti oli vaihtamassa autoa ja minä lähdin tiedustelemaan vaihtotarjouksia Espoolaisesta autoliikkeestä. Menin sisälle ja odotin varmaan jotain 20 min, myyjiä oli kuin merenmutaa mutta kukaan ei tullut palvelemaan. Vähän nauratti jo siinä vaiheessa, kun tietää automyyjien asenteen nuoria kohtaan. No sitten aikani odoteltua lähdin kyselemään, että olisi auto pihalla joka pitäisi vaihtaa uudenpaam. .

Olen käynyt 4 kertaa kahden viikon aikana bike worldissä vantaalla. Ei mitään toivoa, että saisi myyjiä kiinni. Ei taida olla pikkurahasta pulaa, kun ei asiaakkaat kiinnosta hondan maahantuojaa. :down: Kaikissa muissa liikkeissä myyjät ovat jopa kiinnostuneita asiakkaista.

kyseessä on siis ilmeisesti Keskisen Onnen Kivi "ravintola"?
itsekkin kävin siellä pitsalla. tai ainakin yritin.

odotimme noin 30min pitsojamme, olivat unohtaneet tehdä koko pitsoja. tai siis lämmittää. noh.. katselimme kun nämä "leipurit" ottivat pakastepitsan uuniin sulamaan.

pitsat lämpenivät muutaman minuutin ja sitten päästiinkin nauttimaan mahtavasta makuelämyksestä.

pitsa oli osittain jäässä, pohja raakaa lettutaikinaa. nälissäni sain puolet pitsasta syötyä. sainkin pari päivää innolla odottaa mahatautia kun simpukoita oli siinä seassa.

poistuin kaupasta ja kiitin maistuvasta pannukakusta. sitten talousosaston läpi hakemaan ruokaa autoon.

opetus - ottakaa se päivän ruoka, normaalia kotiruokaa. ei mitään semmosta mihin eivät kesätyöntekijät kykene, kuten pakastepitsan lämmitykseen.

nevahood sanoi:
kyseessä on siis ilmeisesti Keskisen Onnen Kivi "ravintola"?
Onnenkivi ravintola on juttunsa erikseen,sitten on tämä pitseria ja pikaruokala.Olen syönyt kaikissa yhteensä n.50 kertaa,eikä isompia ongelmia ole ollut.Toki aina joskus virheitä sattuu...Ravintolassa on aivan älyhyvät lounaat,ja tietenkin saa santsata niinku tahtoo :kuola:

Nämä aisat pitäisi muistaa, kuna menee syömään.

Mäkkäri: Jos pidät paljosta majoneesista, älä mene. Mäkkärin autoluukku on nopeampi mitä hesen.

Kotipzza: Jos olet suursyömäri, unohda paikka. Paikka on omiaan, jos et pidä liian paljon täytteitä sisältävästä ihan kohtuumaistuvista pizzoista. Paikka käy pikkunälkään.

Mua kyllä harmittaa kun ottaa pizzan mukaan ja kotona huomaa, että se on täysin väärä ja sisältää jotain suolaista salamia ja tonnikalaa. :urjo:

JohnnyB sanoi:
Siis mitä? Tarjoilijatko pitävät maksaville asiakkaille kärsivällisyyskoulutusta, ovatkohan he koskaan kuulleet asiakaspalvelusta mitään?! :curs: Näiden "kouluttajien" kannattaisi mitä kiireimmin vaihtaa alaa eikä pilata muiden, oikeasti, asiakaspalvelussa olevien mainetta.

Vaikka palveluammatissa onkin, niin ei kaikkea paskaa tarvitse sietää. Itsekin olen vuosia tehnyt baarimestarin hommia ja voin kertoa, että varmasti saa baarissa viimeisenä palvelua henkilö joka heti tiskille saavuttuaan alkaa pitää itsestään meteliä. Sormien napsuttelu, viheltely, "Hei poika/tyttö, tuus tänne" saa varmasti tarjoilijan kuin tarjoilijan näkemään punaista. Viheltelijältä yleensä kysynkin onko häneltä koira hukassa vai miksi hän viheltelee.

seppo-x sanoi:
Sormien napsuttelu, viheltely, "Hei poika/tyttö, tuus tänne" saa varmasti tarjoilijan kuin tarjoilijan näkemään punaista. Viheltelijältä yleensä kysynkin onko häneltä koira hukassa vai miksi hän viheltelee.

Vittu ku mulla palaa naama vaikka seison tollasen vieressä. Joillain ei ole mitään tajua miten asiallinen asiointi tapahtuu vaikka olisikin kännissä. (Perinteinen on känninen teini joka ryntää väkisin sun eteen tiskille, hyppää puoleksi tiskin taakse ja alkaa heiluttamaan seteliä/korttia ja samalla huutaa kova äänisesti ja viheltelee ja napsuttaa sormia.) jos olisin tiskin toisella puolen niin jäis kaverilla saamatta juomat. :curs: helpottipa avautua taas... :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom